24- Első levél

5.2K 452 32
                                    

James!

Csaknem 3 hete hagytál itt. Azóta minden olyan más lett. Mintha mindenki tudná és azt érezné, amit én. De ugyebár ez lehetetlen. Senki nem tudhatja, hogy mi volt köztünk. Hogy mennyire erős is volt a kapcsolatunk...
Mindegy, inkább másról beszélek. Emlékszel a szomszéd kutyára, Dugaszra? Elég szépen elintézte a hatádat, mellesleg teljesen megbabonázott, szóval biztosan emlékszel. Most az én kutyám. Meghalt a gazdája. A végrendelete szerint nem hiába a mi kertünkbe lopózott be mindig. És, ha ez nem lenne elég, mikor elmentél, pont akkor kiskutyái születtek. Szóval a mi házunkba most itt rohangál 8 kis szőrpamacs. Akik nagyon furán néznek ki. Hatalmas fejük van és rövid lábaik. Nagyon viccesek. Szeretném, hogy a kedvencemet-aki a legcsúnyább kiskutya- te neveznéd el.

A suli, mintha őrültek háza lenne. Az egész végzős évfolyam bedilizett. A továbbtanuláson aggódnak. Én nem tudom, hogy szeretnék-e egyetemre menni. Az volt az álmom, hogy mire visszaérsz már egy házzal várlak, amiben együtt élünk. Ahhoz viszont pénz kell. Szóval nem jelöltem meg semmilyen iskolát. Dolgozni fogok... miattunk, hogy mikor hazaérsz a saját házunkba pakolhass le és éjjel-nappal együtt lehessünk. Én kertes házat szeretnék. Hatalmas udvarral, ahol a kutyánk és Bella- a kislányunk- együtt tudnak játszani. Nekünk lenne egy hatalmas függőágyunk, ahol órákat képesek lennénk elfeküdni. Amikor azt megunjuk csak pár métert kellene menni, ott lenne a medence... eddig ennyit képzeltem el. Te mire vágysz?

Lily... teljesen kifordult magából. Nem jár be az iskolába. Rossz társaságba keveredett és ahányszor próbálom észhez téríteni azt mondja, hogy neki egy buzi ne adjon tanácsokat. És én ezt lenyelem. Tűröm, mert tudom, hogy miattunk-miattam- vált ilyenné.
Kyle nagyon furcsa mostanában. Teljesen megváltozott. Mintha flörtölgetne velem és néha azt veszem észre, hogy csak bámul rám. Hatalmas, csillogó kék szemekkel. Ez teljesen kiakaszt. De a legdurvább mégis az volt, amikor elkezdte símogatni a combomat óra közepén. És tovább is ment volna, de leállítottam. Össze vagyok zavarodva. Teljesen olyan, mintha meleg lenne. De ő nem az! Vagyis... semmi jelét nem mutatta. Miért változott volna meg hirtelen az identitása?
Nekem most szükségem lenne a legjobb barátomra. Ehelyett senkivel nem tudom megbeszélni a gondomat, csak az anyámmal. Jesszusom, de gáz! El tudod képzelni, hogy a nappaliba ülünk-ahol mellesleg mi ketten számtalanszor huncutkodtunk már- kezünkben egy-egy bögrével és, mint egy pszichológus, azt kérdezgeti, hogy mit érzek? És a legrosszabb, hogy el is mondom neki. Ez nem mehet így sokáig. Apa tök furán szokott ránk nézni.

Nos... ennyi lenne az én kis beszámolóm, a hihetetlenül érdekes életemből.
Nagyon várom, hogy írj. Mindenre, tényleg mindenre kíváncsi vagyok, ami veled történik.
Hiányzol!

2016. Február

Szeretlek: Aaron

He's Mine ×BEFEJEZETT×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora