Zostałam nominowana przez Rani_ Tamaro
A oto pytania.
1.Jaki masz znak zodiaku? Wierzysz w dopasowanie jego do twojego charakteru?
Mój znak zodiaku to baran. Wierzę w to ponieważ w moim przypadku się sprawdziło.
2. Co jeśli król Karol nie kupił królowej Karolinie koralów koloru koralowego, ale król Karol kupił królowej Katarzynie korale koloru kolorowego? Czy królowa Karolina była zła na króla Karola, czy może króla Kazimierza?
Eee... jasne że obu. Jeden zdradza, a drugi na to pozwala. Chyba że o tym nie wie...
3. Lubisz grać w gry? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona?
Lubię, póki co to podoba mi się gra Misao
4. W jakim świecie z książki chciałbyś się znaleźć i dlaczego?
Każdym, bylem była kotołakiem lub megitsune.
5. Ile czasu dziennie spędzasz na Internecie?
Eee... kilka godzin mniej więcej 7?
6. Co jeśli jutro będzie koniec świata, a ty możesz spełnić jedno życzenie. Jakie?
Umrzeć bezboleśnie. Najlepiej w czasie snu.
7. Gdybyś trafił do krainy czarów z Alicji, co byłoby najdziwniejsze, a co najciekawsze?
Najdziwniejsze byłoby spotkanie białej królowej, a najciekawszy zdecydowanie kot.
8. Stoisz na ślubnym kobiercu a obok wymarzony partner/ partnerka. Jak by wyglądała, lub wyglądał?
Wysoki, zielone oczy i czarne włosy
9. Morze czy góry?
góry, chociaż za niedługo się wybieram nad morze
10. Pochwal się! Jakie jest najtrudniejsze słowo jakie przychodzi ci do głowy?
rewolwerowiec... gdy przeczytasz następne pytanie.
11. Gdyby rozrewolweryzowany rewolwerowiec z rozrewolwerowanym rewolwerem rozrewolweryzował rewolwer rozrewolweryzowanego rewolwerowca, twój rozrewolweryzowany rewolwerowiec też rozrewolweryzowałby rewolwer rozrewolweryzowanego rewolwerowca?
Byłoby fajnie :)
Nominuję
Nikogo
CZYTASZ
Miraculous - Dance
FanfictionCzy Marinette zmieni się po wyjeździe do Nowego Yorku? Marzenia się spełniają. Jej motto zawsze było zadowalające. A jej życie poukładane. Co się jednak stanie gdy pozna chłopaka o pseudonimie Chat Nair. Czy jej świat się zmieni? I czy przeszłość mo...