Ismertető

9K 355 14
                                    

Lara Larson 19 éves és Londonban él .Egy évet kihagyott az egyetemből, mert a szülei nem döntötték el, hogy jogi vagy orvosi egyetemre küldjék a példás diák lányukat. Larának más tervei vannak, ő táncos szeretne lenni, de ebben a szülei nem támogatják. Neki a saját életébe sincs semmi beleszólása.

Mivel Lara apját örökbe fogadta egy koreai házaspár, így Lara koreai nagyszülei elhívják őt hozzájuk a nyárra. Larát elfogja a boldogság, mivel így titokban felvételizhet a Koreai Nemzeti Művészeti Egyetem tánc karára. Úgy gondolja, ha felveszik, akkor a szülei belátják, hogy van tehetsége és kitartása, ahhoz, hogy táncos legyen. Előnyére van, hogy az egyetemi felvételit augusztusra tették, mert egy kis gubanc akadt a diáktanács termében. Lara boldogan utazik Szöulba, a nagyszüleihez, teli izgalommal és álmokkal.

Amint megérkezik máris találkozni akar vele a nagyapja legjobb barátja, Bang Sihyuk, akit Lara még 10 évesen ismert meg, amikor Koreában volt a nagyszüleinél. Ez az ember a Big Hit Entertainment főnöke és tulajdonosa. Elhívja Larát a Big Hit épületébe, ahol elmondja neki, hogy Larából soha az életben nem lesz táncos és nem veszik fel az egyetemre se. A lány nagyot csalódik az öregúrban, mivel mikor a lány 10 éves volt, Sihyuk arra ösztönözte, hogy kövesse az álmait és soha ne adja fel, erre most porig alázza őt. Kisebb vita után fogadást kötnek, hogy ha Lara a nyár végére bebizonyítja neki, hogy van tehetsége és augusztusban felveszik az egyetemre, akkor anyagilag és szellemileg is támogatni fogja az álmai elérésében, sőt szerződést ajánl neki a Big Hitnél mint táncos és még a szülei beleegyezését is kivívja. De ha nem sikerül neki, akkor fel kell hagynia örökre a táncolással és nyilvánosan meg fogja alázni a lányt.

A lánynak a fogadás végéig mindent megenged, ezen belül érthetjük azt is, hogy fel-alá járkálhat a Big Hit épületében, bármelyik próbára, megbeszélésre bemehet, elmehet bármelyik koncertre és rendezvényre, amelyen persze a Big Hit részt vesz. A Big Hitben dolgozik még Lara nagybátyja, Song Hobeom, aki a híres fiúbanda, a BTS (Bangtan Boys) menedzsere.

A furcsa egybeesések, a vicces jelenetek, és a kínos helyzetek mennyi változást hoznak Lara és a Big Hitben dolgozó emberek életébe?

te vagy az oka (BTS fanfiction)Where stories live. Discover now