Ott álltam a Big Hit előtt. "Utoljára 9 éve voltam itt, amikor a nagyapa elhozott 10 évesen. Most megint itt vagyok. Bah...inkább nem problémázok."
Megindultam a bejárat felé. Nem meglepő, hogy amint benyitottam két security-s pasas állta az utam. Felmutattam a belépőkártyám és megindultam, de az egyik megállított. Mire én elmosolyodtam. "Lehet emlékeznek még rám?"
-Elnézést! Kisasszony, maga nagyon ismerős nekem..esetleg találkoztunk már?-kérdezte az egyik.
-Nekem is ismerős ez a lány...-jelentette ki a másik.
-Hyun Jun! Ji Hoon!-ordítottam rá az egyikre, majd a másikra-Most komolyan nem ismertek fel?-kérdeztem felháborodva.
-Öhm..kellene?-kérdezte Ji Hoon.
-Istenem...-fogtam a fejem-Hyun Jun! Te nem szereted macskákat, mert félsz, hogy beléd karmolnak!-mondtam Hyun Jun-nak.
-Tényleg? Ezt nem is tudtam.-mondta ledöbbenten Ji Hoon.
-Ji Hoon! Te meg egy kisállat kereskedésben szeretnél dolgozni!-mondtam, mire Ji Hoon döbbenten nézett.
-Ezt senkinek nem mondtam még el..-mondta Ji Hoon.
-Én se mondtam még senkinek se, hogy nem szeretem a macskákat..csak egy valakinek...-mondta Hyun Jun mire megállt benne az ütő és nem szólalt meg.
-Én is csak egy valakinek mondtam el..egy kislánynak, aki imádta az állatokat.-bökte ki Ji Hoon, mire ő is kapcsolt és nem szólt.
-Lara...-szólalt meg halkan Hyun Jun-Te vagy az?
-Tényleg te vagy az?-kérdezte Ji Hoon is türelmetlenül.
Én mosolyogva bólintottam.
-LARAAA!- ordították egyszerre a nevem és megöleltek.
-Sokat változtál kölyök.-mondta Hyun Jun, és összekócolta a hajam.
-Ember, nagyon hiányoztál!-közölte Ji Hoon és megigazította az összekócolt hajam-Apropó..mi járatban erre?
-Sihyuk bácsi elhívott ide, hogy találkozhassunk és beszélgethessünk! Kilenc év sok idő!-mosolyogtam a fiúkra.
-A főnök hívott ide?Akkor ezért volt ilyen ideges ma...-gondolkodott Ji Hoon.
-Elkísérjelek az irodájába?-kérdezte Hyun Jun.
-Azt megköszönném.-válaszoltam boldogan.
Hyun Jun felkísért az irodáig, majd elköszönt. Én pedig benyitottam.
-Oh, Lara!-vett észre Sihyuk bácsi, és felkelt az íróasztaltól, felém sétál, és beljebb vezetett.-Örülök, hogy itt vagy! Már vártalak! Ülj csak le!-mondta és én leültem az egyik székbe.-Min Jun, magunkra hagynál?
-Természetesen főnök, akkor én mennék is!- hajolt meg és kimet az irodából.
Sihyuk bácsi mosolyogva felém fordult.
-Hogy vagy? Jól utaztál?-kérdezte. Említettem már, hogy nagyon kedves ember? Vele mentem el a kisállat kereskedésbe, és ő vette meg nekem Edgárt.
-Jól vagyok és felettébb jól utaztam.
-Ennek örülök.-monda mosolyogva, majd komoly arckifejezésre váltott-Nos, gondolom sejted miről akartam veled beszélni. Érdekel mit tervezel a jövőben, hogy ha esetleg szeretnéd, támogathassalak. Szívesen hozzájárulok anyagilag a jövőd tervezéséhez, persze csak ha az megvalósítható.
-Öhm...hát vannak terveim.-mondtam kicsit félénken. "Úristen! Annyira boldog vagyok, Sihyuk bácsi meg fog érteni és segít majd a táncos karrierem elérésében!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
te vagy az oka (BTS fanfiction)
FanficElőször néztem őt a rajongói közt, a nézőtérről. Eddig mindig a hangfalak mögött voltam. Most, ilyen messzeségből sokkal elérhetetlenebbnek tűnt.