Futottam. Futottam, mintha az életem múlna rajta.
A dorm ajtajánál álltam és már legalább tízszer csöngettem, de nem nyitott ajtót senki. Idegességemben lenyomtam a kilincset...és az ajtó kinyílt.
"Furcsa. Miért nincs bezárva? Aish...mi van, ha benyit egy őrült rajongó? "
Mikor bementem a domba és becsuktam az ajtót. Észrevettem, hogy a kulcs benne van a zárba.
"Áh értem...szóval biztos sietett és elfelejtette bezárni."
Bezártam az ajtót és a kulccsal a kezemben beljebb léptem. Letettem a kulcsot a konyhapultra és körül néztem. A földszinten mindenhol megnéztem, de senkit sem találtam, így hát felmentem az emeletre.
Nos volt hét háló- és egy fürdőszoba. Gondoltam benyitok először a hálószobákba, hátha találok valakit. Először RapMon és Jin szobáját néztem meg, de senkit sem találtam. Mikor Jin szobájából léptem ki, hirtelen kicsapódott a fürdőszoba ajtó és Jungkook jött ki.Mikor meglátott majdnem szívrohamot kapott.
-Te mit keresel itt?-kiáltotta.
Elvörösödtem. Megint úgy néztem ki mint egy főtt rák. Jungkookon nem volt semmi ruhadarab, csak egy törölköző a dereka körül. Mikor ő is kapcsolt, hogy milyen kellemetlen helyzetben vagyunk a szobája ajtaja felé vette az irányt.
-Várj meg itt!-mondta zavartan és bement a szobájába.
Kis idő múlva ki is jött egy fekete nadrágban és egy fehér pólóban. Végre volt rajta ruha, nem csak egy törölköző, ami épphogy takar valamit. Odament hozzám és feltette a világ leghülyébb kérdését.
-Miért vagy itt?-kérdezte egyhangúan.
-Te mondtad, hogy mondani akarsz valamit. Ezért jöttem. Mit akarsz mondani?-kérdeztem zavartan.
Jungkook egy ideig csak némán bámul, majd sóhajtott és mélyen a szemembe nézett.
-Hogy ment a randid?-kérdezte gúnyosan.
-Ne térj el a témától! Mond el mit akartál mondani, mert nekem is mondanom kell neked valamit.
Jungkook felhúzta a szemöldökét. Megint sóhajtott.
-Csak azt akartam mondani, hogy tudjuk a srácokkal, hogy nagyon bírod a drága EXO-s tagjaid. Minket ez idegesít! Ezért szeretnénk ha velünk maradnál és többet lennél velünk, mint azokkal a beképzelt barmokkal.-mondta halkan.
-Ők nem beképzelt barmok!-ordítottam rá Jungkookra.
-Tudod mit?-hajolt közelebb hozzám-Ha ennyire szereted őket, akkor kopj le rólunk és hagyj minket békén!-mondta és hozzátette-Idegesítő vagy!-mondta ki azt a szót, amit már annyira sokszor hallottam tőle, hogy megszakadt a fonál.
-NA JÓ!-ordítottam-Most hagyd abba! Elegem van! Elég!-kiáltoztam. Egy könnycsepp gördült le az arcomról.
Jungkook csak meredten nézett. Nem szólt semmit. Nem akartam előtte sírni, ezért berohantam a szobájába, becsuktam és nekidőltem az ajtónak, hogy ne tudjon bejönni.
-Lara...-hallottam a hangját az ajtón túlról. Halk volt.
-Nem!-vágtam a szavába-Az előbb mondtam, hogy mondanom kell valamit! Szóval hallgass meg!-mondtam szipogva-Ne érts félre! Azért nem megyek ki, mert nem tudnák a szemedbe nézni. Most nem! Szóval, ne nyisd ki! Oké?
-Oké.-válaszolt halkan.
Szipogva elkezdtem. Igen, el akartam neki mondani! Most már nem érdekelt semmi! Gyűlöl, szóval épp mindegy, hogy hogyan érzek.
ESTÁS LEYENDO
te vagy az oka (BTS fanfiction)
FanficElőször néztem őt a rajongói közt, a nézőtérről. Eddig mindig a hangfalak mögött voltam. Most, ilyen messzeségből sokkal elérhetetlenebbnek tűnt.