Hello embik!
Na szóval az van, hogy nagyon sok mindent nem árultam el a történettel kapcsolatban, csak utaltam rájuk.
Akkor kezdjük is! ^^
Érdekességek
-Az egész történetet a legjobb barátnőm, Noémi ihlette, akinek van Baekhyunos párnája és ő is olyan különleges és vicces egyed, mint Lara.
-Gondolom arra mindenki rájött, hogy Lara szereti a narancslét. Nos van oka arra, hogy az a kedvenc itala és ha szomorú, akkor azt iszik. Nos mikor 10 évesen Szöulban töltötte a nyarat a nagyszüleinél, egyszer elment Hobeommal egy kisboltba venni tejet és Hobeom (mint mindig) megbántotta és Lara elkezdett sírni. Hobeom vett neki egy doboz narancslét és azt mondta 'Ne sírj, mert úgy nem vagy szép!'. Azóta Lara folyton narancslét ivott, mert úgy gondolta, hogy akkor mikor Hobeom vett neki egy doboz narancslét, akkor volt először vele kedves és gondolt rá.
-Mellékesen azt tudni lehet, hogy Larának vannak Londonban barátai, de őket nem említem meg a történetben. Lara úgy hetente egyszer mindig írt nekik, bár ezt nem írtam le.
-Lara szülei elég gazdagok. Ez az anyja szüleinek köszönhető, akikről már írtam, hogy sok pénzük van. Így érthető, hogy Lara simán elutazhatott a nagyszüleihez a nyárra.
-Lara nagyszüleinek neve: Song Woo Jin (nagyapa), Song Ha Eun (nagymama) és mindketten 60 évesek.
-A nagyapja építész, a nagyanyja háziasszony, a nagynénije (Su Bin) pedig irodai munkás.
Kicsit másképp néz ki, de hasonló a képen látható házra. Bár a nagyszüleinek van hátsókertje is és a kerítés jóval nagyobb mint a képen, de körülbelül így lehet elképzelni.
-Bang Sihyuk csak azért fogadott Larával, hogy megerősítse.
-Bang Sihyuknak egy titkára van, Min Jun, egy 26 éves férfi.
-Su Binnek összesen 9 férfivel járt, aztán találkozott Ji Hoonnal (a Big Hit biztonsági őre), és összeházasodtak.
-Tényleg létezik az az egyetem, ahova Lara felvételizett és van tánc kara is. Mindennek utánanéztem, hogy minél reálisabb lehessen a történetem.
-Bang Sihyun és Song Hobeom (ez a két karakter és a BTS azok akik a való életben is élnek) életkorát átírtam. A való életben Bang Sihyuk 44 éves, viszont a történetemben 56 éves idő ember. Song Hobeom a való életben 27 éves, míg a történetemben 32 éves.
-Jungkook a 8.rész után kezd el érdeklődni Lara után, a 11.részben szeret bele és a 15.részben jön rá, hogy szereti.
-Lara a 7.rész óta kedvelte Jungkookot, de saját magának, csak a 17.-ben ismerte be, majd a 18.részben rájött, hogy szereti.
-Baekhyun tényleg kedvelte Larát. Na és persze Lay is nagyon kedvelte, amit említettem is a történetben. Ők ketten 'úgy' kedvelték, míg a többi EXO tag csak mint barátot.
-Amikor Lara szakított Jungkookkal, akkor a fiúk (BTS) nem voltak mérgesek Larára, de nem értették mi van vele.
-Már a történetben is észre lehetett venni, hogy Jungkook megbeszéli saját magával a Larával való jövőét. Például kijelentette, hogy járnak...majd, hogy össze házasodnak. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem ez romantikus. Utálom a nyálas 'Hozzám jössz?Oszt a csaj sírva fakad és a pasi nyakába ugrik azt kiáltva, hogy Igen!' sablon sztorikat. Hánynom kell az ilyenektől. Csak egyszer kérheted meg a csaj kezét, de akkor azt úgy csináld, hogy különleges legyen!
•Nos ennyi érdekessége van a történetnek. Most viszont térjünk át a Top Secret-ekre!
Összesen 3 van! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Lara nagyapja végig tudott Bang Sihyuk tervéről (a fogadásról).
2. Taehyung egy ideig érdeklődött Lara iránt, de aztán rájött, hogy csak barátként szereti.
Olyan 14.résztől a 16.részig kedvelte, aztán rájött, hogy Lara neki csak egy barát.
3. Igen emberek. Ez egy nagy titok volt. Sokszor utaltam rá, de gondolom senkinek sem esett le. Nos emberek lehet fájni fog, de a sztorinak van egy szomorú igazsága. Egy valakinek mindvégig viszonzatlan volt a szerelme. Ez a személy nem más, mint Min Yoongi, aki végig szerette Larát. Az érzelmeit mindvégig visszatartotta és őszintén örült, mikor Lara és Jungkook összejöttek.
De ne legyetek szomorúak, mert kiszeretett Larából és rátalált a szerelem. Amúgy is egy idő után, úgy a vége felé már nem szerette annyira, úgyhogy nem kell érte aggódni.
Utószó
Nos kezdjük is a nyálcsöpögős elköszönést!
Na szóval, igazából először azért kezdtem bele a történetbe, mert a barátaim ösztönöztek és támogattak. Köszönöm nekik, mert nagyon élveztem minden egyes mondat leírását. Sok megpróbáltatáson mentem keresztül, de meg vagyok elégedve a munkámmal. Remélem ti is.
Próbáltam minél reálisabb lenni a történettel kapcsolatban. Valamint próbáltam minél viccesebb részeket írni, amin az olvasóim jót nevetnek.
Igyekeztem mindig időben posztolni a részeket, és volt, hogy 6 óráig megállás nélkül írtam, hogy minél jobb és hosszabb részeket olvassatok. ^^
Beleadtam a lelkem, a szívem, és a humorom.
Remélem tetszett a történet és nem volt unalmas számotokra egy-két jelenet vagy beszélgetés. Tőlem ennyi tellett.
Nyugi embik, mert nemsokára belekezdek a következő fanfiction-be! Kérlek titeket várjátok azt is szeretettel! :)
Köszönöm nektek, hogy folyton írtatok, támogattatok és, hogy vártátok a részeket. Csodásak vagytok.
Az ördög jóságos ereje legyen veletek, legyetek rosszak és soha ne feledjétek:
Minden az ördög műve!
Köszönöm, hogy elolvastátok a történetem.
♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
te vagy az oka (BTS fanfiction)
FanficElőször néztem őt a rajongói közt, a nézőtérről. Eddig mindig a hangfalak mögött voltam. Most, ilyen messzeségből sokkal elérhetetlenebbnek tűnt.