24.rész-Tudnod kell!

3K 275 58
                                    

"Az idegesség úrrá lett rajtam. Az előbb, Jungkook simán lekoptatta Baekhyun Oppát. Miért ilyen ideges? Valami baj van?"

-Én...-nézett mélyen a szememben, mondani akart valamit, de nem mondta ki és inkább félrenézett, majd újrakezdte-Én nem akarom, hogy találkozz vele. Hidd el csak játszik veled! Örül annak, hogy talált egy normális lányt, aki rajong érte...Ch, még csak meg sem kell erőltetnie magát, csak csettint egyet és te már ugrasz is!-mondta idegesen.

-Te most aggódsz értem, vagy direkt piszkálsz? Nem mindegy, hogy kivel vagyok jóban?-kérdeztem mérgesen.

-NEM!-ordított-Nem mindegy.-mondta halkan.

Még egyszer utoljára a szemembe nézett, majd kikerülve engem elment.

Egy könnycsepp gördült le az arcomról. Már megint veszekedünk, már megint ordítozunk egymással, már megint...megint úgy érzem, hogy Jungkook gyűlöl engem.

"Jeon Jeong Guk! Hogy rohadnál meg! Kellett nekem beléd szeretnem..."

Összeszedtem magam, és megindultam hazafelé. Lassan sétáltam a járdán. Sok minden kavargott a fejemben. Körülbelül az egyik mellékutcában járhattam, mikor megcsörrent a telefonom. Elővettem és megnéztem a kijelzőt, amin Baekhyun Oppa száma volt. Felvettem.

-Oppa?-szóltam bele.

-Lara!-kiáltott a telefonba, halottam a hangján, hogy lihegett. "Futott vagy mi?"

-Oppa, jól vagy?-kérdeztem értetlenül.

-Te jól vagy?-kérdezte idegesen.

-Jól, miért?

-Az előbb valami pasas beleordított a telefonodba és letette. Nagyon megijedtem, hogy történt veled valami, vagy valaki bántani akart, ezért egészen a Big Hit-ig futottam. Itt vagyok az épület előtt. Te hol vagy?

-Én már rég elindultam haza. Oppa, nyugodj le! Csak az történt, hogy veszekedtem Jungkookkal és pont akkor hívtál, ő pedig ideges volt és elvette a telefonom és letette a hívást. Sajnálom, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hoztalak. Aggódtál? Sajnálom, tényleg.

-Hát persze, hogy aggódtam!-kiáltott a telefonba-Hiszen kedvellek, aranyos lány!-mondta lágyan, mire lesokkoltam. "Oppa...kedvel?"

-Oppa...-kezdtem bele.

-Eljössz holnap az SM gyakorlótermébe?-kérdezte hirtelen-Csak én és te lennénk. Ezt nevezhetjük randinak is...sajnos nem tudlak étterembe vinni, mert észrevennének, és abból címlapsztori lenne.

-Öhm...szerintem nem tetszene a főnöködnek, hogy mi ketten...öhm, hát...randiznánk.

-A főnököm két napig üzleti úton van, a menedzserem pedig holnap szabadnapos. A fiúk pedig a dormban pihennek. Úgyhogy csak mi ketten leszünk...

-Végül is miért ne!-nevettem-Akkor holnap felhívlak, ha odaértem az ügynökség elé! Olyan 5 órakor jó lesz?-kérdeztem.

-Igen.-mondta vidáman.

-Akkor holnap.-köszöntem el.

-Akkor holnap.-mondta és letette.

Furcsán éreztem magam. Régen sikítozva rohangáltam volna, ha Byun Baekhyun elhív randizni, de most...miért csak Jungkookon jár az eszem?

Amikor hazaértem, felmentem a szobámba, és elindítottam az 'ASTRO-Innocent Love' dalát. Na igen, említettem, hogy csak az EXO-t ismerem, de Ye Eun, a szomszédlány jóvoltából most már körülbelül az összes kpop bandát ismerem. Ez a dal ment a hangulatomhoz.

te vagy az oka (BTS fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin