Ott álltam dermedten. A szívem rohadt gyorsan vert. Nem tudtam megszólalni, sem megmozdulni.
"Mi van ha az a lány nem is 16 éves, hanem 19 és Jungkook barátnője?
Jungkook...barátnője. "
Nagy levegőt vettem és lehunytam a szemem. Kivettem a táskámból a fejhallgatóm és a fejemre tettem. Feltekertem maximumra a hangerőt.
"Jungkook-Paper Hearts
Miért hallgatom megint ezt? Aigoo, inkább hazamegyek."
Megint vettem egy nagy levegőt és egy nagy sóhaj kíséretében megindultam a folyosó felé. A lépteim lassúak voltak. Olyan erőtlennek éreztem magam, mint még soha. Nem Jungkook és az a lány volt az oka, hogy szédültem. Nem...ez most más volt. Megint előjöttek a fájdalmaim, de most sem fogok orvoshoz menni. Majd meggyógyulok. Meg kell gyógyulnom.
A kijárat felé bicegtem és a telefonomat fogva, hívtam egy taxit.
*Jungkook szemszög*
Ji Woo elráncigált Lara elöl, majd végig a folyosón, majd a lépcsőn húzott maga után, mikor hirtelen megállt. Felém fordult és a vékony hangján felém szólt.
-Oppa! Sétálunk?-kérdezte csillogó szemekkel.
Nem-et akartam volna mondani , és visszamenni Larához, de nem tehettem, mert ha a főnök megtudja, hogy lekoppintottam a kis csajt...bele se merek gondolni, milyen mérges lesz.
Na igen, Ji Woo...16 éves középiskolás lány, fekete hajjal és sötétbarna szemekkel. Nagyon gyerekesen viselkedik, és nagy BTS fan, na és én vagyok a kedvence. A főnök üzlettársának a lánya. Nagyon gazdag ember és eléggé befolyásos is. Szóval összegezve, ha jó fej vagyok a lányával, akkor minden rendben lesz, ha pedig lekoppintom és nem viselkedek vele normálisan, akkor felhasználja a nagy befolyását és tönkreteszik az egész Big Hit ügynökséget.
Nagyot sóhajtva pillantottam a velem szemben álló mosolygó lánnyal.
-Oké, menjünk, de maradjunk az épületben!-mondtam unottan.
-Aigoo, de örülök! Figyelj, kérlek várj meg itt, elmegyek a mosdóba bevenni a vitaminom!-mondta és lesietett a földszintre, ahol vannak a mosdók.
*Ji Woo szemszög*
Amint leértem a lépcsőn, megláttam a folyosón azt a lányt, aki az előbb Oppával volt. Épp telefonált. Ha jól hallottam, taxit hívott. Amikor láttam, hogy letette, megindultam felé.
-Szia!-köszöntem mosolyogva, mire a lány megfordult és meglepődött arccal nézett rám.
Pár perc habozás után mosolyogva köszönt nekem.
-Szia! Ji Woo, ugye?-kérdezte.
-Igen! Te pedig?
-Lara!-nyújtotta a kézét, és kezet fogtunk.
Most, hogy jobban megnéztem az arcát, máshogy ítéltem meg. Először furának néztem, mert nem koreai külseje volt, de most szemtől szembe, nem is nézett ki annyira furán. Igazából nagyon szép volt. Hosszú, sima, barna haja volt. A szemei gyönyörű világos barnák voltak. A mosolya is csodás volt. Természetes szépség. Az alakjáról ne is beszéljünk.
"Ch...idegesítő! Hogy lehet valaki ilyen szép?
Hah...remélem Oppa nem kedveli.
Én is szép vagyok, sőt, sokkal szebb ennél a fruskánál."
-Te milyen kapcsolatban vagy Oppával?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
Lara elvörösödött, majd félénken dadogva válaszolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
te vagy az oka (BTS fanfiction)
FanficElőször néztem őt a rajongói közt, a nézőtérről. Eddig mindig a hangfalak mögött voltam. Most, ilyen messzeségből sokkal elérhetetlenebbnek tűnt.