První jsem ho jenom nenápadně sledoval ze shora, aby si mě nikdo nevšiml, ale nakonec jsem stejně nemohl odolat. "Dobrý den, tak co to bude?" Yoongi ke mě s úsměvem vzhlédl. "Jimine?!" skoro mé jméno vykřikl a k naší dvojce se zatoulalo pár zvědavých pohledů. Samolibě jsem se usmál i když mě to celkem vyděsilo. "Chtěl bych jednu moc krásnou servírku jménem Min Yoongi" roztomile jsem se na něj usmál a doufal, že mi podlehne. "Netvař se jako citrón, tím mě nesbalíš." Ostatní kluci nás pozorovali z rohu. Já vím, že jsem tu neměl vůbec co pohledávat. "A jaké ovoce mám na Vás vyzkoušet? Co třeba banán?" navrhl jsem a pod stolem jsem se už připravoval. "Vytáhni ho na mě klidně doma, ale tady ho nech v kalhotách." Trochu překvapeně jsem pootevřel ústa v němém úžasu. "Takže mám to brát tak, že jsme si právě domluvily rande, nebo je to jenom na jednu noc?" "Ty jsi debil, počkej doma a nech se překvapit" mrkl na mě s úsměvem a dokráčel si to ode mě pryč. "Yoongi hyung a bez toho oblečku za mnou ani nechoď." Aww on má tak krásné nožičky a ty boky, nemohl jsem si pomoct. Lokty jsem si položil na opěrky křesla a s blaženým výrazem jsem sledoval Yoongiho, jak obsluhoval ostatní zákazníky v té mini sukýnce.