∆ My cute princess ∆ 21

325 36 4
                                    

Stáhl si mě k sobě na hruď, čili jsem teď měl jeho semeno na sobě. "Yoongi," podíval se na mě, jako by mě viděl poprvé v životě.
"Co se to sakra stalo?"

Taehyung

Přijel za námi někdo od šéfa, že si nás prý odveze domů, tak jsem to chtěl oznámit klukům. Jak jsem ale chtěl sáhnout po klice, zaslechl jsem Yoongiho, který začal strašně hlasitě křičet Jiminovo jméno. Co to tam proboha dělají. Chvíli jsem jenom naslouchal, nakonec jsem neodolal a nějak nenápadně jsem nakoukl. A to, co jsem uviděl, tak na to už nikdy nezapomenu. "Jimin se se stenem a blahem staženým obličejem udělal na svoje dost pěkné bříško.
A Yoongi se udělal do něj. Bože, nikdy bych si ty dva nepředstavoval spolu, ale teď když to vidím, tak je to pohled pro bohy.
Yoongi od něj odskočil a já pomalu zavřel.
"Co je Tae? Jsi celý rudý." Za mnou stál Hoseok. Hned mě sjel pohledem od shora dolů. "A navíc máš stojáka." Tak nádherně a ďábelsky se zašklebil. "Co je za dveřmi?" pomalu se ke mě přiblížil blíže, až mě natiskl na stěnu vedle dveří. Jeho rty byly tak blízko, že mě mohl políbit, ale já uhnul pohledem i tváří "Podívej se sám." Cítil jsem jeho horký dech na krku. "Dobře."
Myslel jsem si, že jenom nenápadně nakoukne, ale on otevřel dveře dokořán. Ve tváři měl vepsaný wtf pohled. Nakoukl jsem proto taky. Byl tu jenom Yoongi přikrytý dekou. "Yoongi si honil?" šeptl ke mě Hobi.
Chtěl jsem něco říct, ale Yoongi na nás začal mluvit a nevypadal vůbec dobře, vypadalo to, že je naštvaný.
"Co tu chcete!?" zavrčel. Hoseok se posunul kousek ke mě a něco začal koktat. Rozhodl jsem se to převzít já "Přijel si pro nás šéf, tak ať jste za deset minut dole." "A-aha" řekl to tak krotce, ale přes to vypadal ještě naštvaněji. "Co ti je?" zkusil to Hobi. "Nenávidím ho!" zakřičel Yoongi tak, že to mohli slyšet i dole. Koho? Jimina?
"Jimina?" zkusil jsem trochu zmateně.
"Nee, Zica a Namjoona! Zabiju je!" jak ležel v té posteli a nadával vypadal roztomile. "To jsou ale lidi dva," Hobi si to nemohl odpustit a Yoongi ho jenom sjel vražedným pohledem. "Běžte pryč."

Když jsem za ním zavřeli dveře, tak se na mě hned Hoseok vrhl s otázkou. "Ty o tom něco víš?" Říct mu to, nebo ne. Stejně se to nakonec dozví. "Ne" byla moje odpověď nakonec.

Sbalili jsme si věci a už jsme jenom čekali na příchod Jimina a Yoongiho. Během minutky přiběhli a mohli jsme jet.

Bylo to divný, měli sedět vedle sebe, ale nevypadali vůbec spokojeně.

Na to, co jsem před chvíli viděl, že spolu dělali. By mě zajímalo, co se během té chvíle stalo.

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now