Začal jsem se k Yoongimu přibližovat a on pootevřel rty. "Počkej" dlaně mi položil na tváře a chtěl si mě přitáhnout do polibku, ale já mu uhnul a odtáhl jsem se od něj. "Udělal jsem něco špatně?" nechápal. Styděl jsem se a hlavně mi to přišlo divný. "Ne, já... je to divný." "To co jsme dělali bylo divný, tohle je normální" řekl a já se celkem bál. Nevěděl jsem, co se ten večer stalo. "Co jsme dělali?" posadil jsem se na kulečníkový stůl, který tu byl a čekal co Yoongi řekne. "Za pusinku ti to řeknu" hodil po mě celkem dost svůdným pohledem, který bych od něj nikdy v životě nečekal. "Co to? A proč?" chtěl jsem ho políbit a ochutnat ty jeho slaďučké rty, vědět jak líbá Min Yoongi. "Protože to chci" vstal a došel až ke mě. Donutil mě roztáhnout nohy. Chytl mě pod bradou a dnes už podruhé si mě přitáhl ke svým rtům. Při líbání mě dost tlačil dozadu a nutil mě zaklánět hlavu, ale mě z toho začínalo bolet za krkem. Rukama jsem mu zajel do vlasů a se zataháním jsem ho donutil zaklonit hlavu. S jemným vzdechem pootevřel ústa a dal mi tak možnost mu do nich zajet mým jazýčkem a s láskou je plenit. Jeho ruce sjely na má záda, kde mi náruživě přejížděl po mých zadních svalech a lopatkách.
Bylo to příjemné a cítit jeho rty a jazyk pohybující se proti tomu mému bylo dost vzrušující.
Netrvá tohle déle, než by mělo? Proč jsem takový ochotných a skoro až odevzdaný.
Donutil jsem Yoongiho se vzdálit. Jeho rty tak opustily ty mé, ale jeho ruce stále spočívaly na mém těle. Ruce jsem si složil do klína. "Tak mluv."
___________________________
Lel lel lel. Je tu konečně další díl 😚💙Děkuju za Votes, Shlédnutí a komentáře 🙏🙏👼