∆ My cute princess ∆ 19

314 35 8
                                    

Nakonec jsem se rozhodl i za Jimina, že přespíme u Zica. Jimin spal v pokoji, který jsem vybral.

Mezitím jsem byl s klukama dole a hráli jsme karty.

Jimin

Probudil jsem se, trochu mě bolela hlava a po celém těle jsem mohl cítit jak hořím.
Pomalu jsem se posadil, na stole byla sklenice s vodou, vypil jsem ji na ex a vydal jsem se ke dveřím od pokoje. To jsme pořád u Zica? Co se vůbec stalo? Byl jsem v nějakém vyšším patře, tak jsem musel scházet po schodech. Když jsem došel dolů a spatřil jsem kluky sedící u stolu, tak mi to došlo.
Jsem nadržený jako nymfomanka, řekl bych že i více, tohle se nedá k ničemu přirovnat.

Nikdy jsem si nevšiml, že je Taehyung tak pěkný. Má tak pěkně široký ramena. Tvl a Jungkook má nejspíš fakt velký penis. Nemohl jsem odtrhnout zrak.

Samozřejmě mě jako první zaujal Yoongi, ale ten je pro mě dokonalý. A nechci ho do ničeho nutit, i když ho moc chci. Proboha, přišel ke mě Jungkook, ten s tím velkým ptákem. Snad se mu tady nezačnu o něj otírat svým zadečkem.

Cítil jsem na sobě Yoongiho pohled, ale nemohl jsem si pomoci a začal jsem Jungkooka svádět. Má nádherný tělo, začal jsem ho nadrženě osahávat a vsávat jeho mužskou vůni. Kdo by si byl pomyslel, že budu na muže?

Neustále se kousal do těch svých rozkošných a sexy rtíků, což mě hodně provokovalo.

Políbil jsem ho a tak využil možnosti ochutnání.

Najednou jsem pocítil, že ho potřebuju fakt moc rychle. Chytl jsem ho za ruku a odvedl jsem ho do ložnice, kde jsem ho povalil do postele a začal jsem se mu dobývat do kalhot se rty spojenými s těmi jeho.

Někdo vtrhl do pokoje, skoro neslyšně, ale já si toho všiml. I přes to jsem nadále pokračoval ve své práci s Jungkookem, když v tom mě od něj někdo tvrdě odtrhl.

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now