∆ My cute princess ∆ 20

305 38 0
                                    

Omg dokážete si představit že někdo ide ojebat tohle stvoření?

.. Pro je to moc dominant. Lol. (Jimin)

Pozoroval jsem Jimina v rohu místnosti, který se dost zajímal o Jungkooka a Jungkook se jako levná coura nechával svádět. Kdo by se taky Jiminem nenechal svést.

Jimin mu hezky něco šeptal do ouška a JK se jenom slastí z té představy kousal do rtu. Jimin ho chytl za boky, ze kterých sjel skoro až na jeho zadek. S tváří v jeho krku ho chytl za ruku. Zvedl k němu svou tvář a políbil ho.

Za tohle kluky budu dlouho nenávidět.

Jungkook mu to opětoval a sám se chtěl Jimina dotknout, ale on se od něj zrovna odpojil a začal ho vést za sebou do nějakého pokoje.

V tu chvíli jsem vyhecovaně vstal a rázným krokem jsem se rozešel za nimi.

Otevřel jsem dveře, oba dva už leželi v posteli.

Nevěděl jsem co dělat, ale něco jsem udělat musel.

Odtrhl jsem Jimina od Jungkooka. Jimin na mě s protestem zavrčel.

"Co to děláš Yoongi?" zeptal se mě Jungkook, který stále ještě ležel v posteli.

"Jsem tvůj Hyung, tak vypadni." Trochu nejistě vstal, ale odešel. "Tak si to užijte kluci."

Cože? Co to řekl? Proboha, proč tohle vůbec dělám.

Pomalu jsem se otočil na Jimina, který měl v obličeji vepsaný pohled, který mluvil za vše.

Já jsem mu dobrovolně vlezl do postele.

Jimin ke mě udělal dva dlouhé kroky, když se přede mnou zastavil, vztáhl své ruce k mé tváři.

Musel jsem ho za ně chytit, byly tak horké.

Co mu to udělali. "Neboj se, já ti pomůžu."

Sám jsem ho chytl pod bradou a vášnivě a něžně jsem ho políbil. Myslel jsem si, že roztaju.
Jimin mě k sobě natiskl, jak nejvíce to šlo a dotáhl mě až k posteli na kterou se svalil i se mnou.

"Ani nevíš, jak moc jsem chtěl abys přišel ty." Snažil se mě co nejvíce k sobě a svému vzrušenému penisu tisknout. Rukama mi přejížděl po celém těle tak nedočkvavě a při tom kňučel.
Stáhl jsem mu kalhoty i triko a sobě taky.
"Vem si mě hned teď" natiskl mě na své skoro nahé tělo a obmotal kolem mých boků své nohy.
Cítil jsem můj vztyčený penis u jeho vstupu. Malinko jsem zatlačil. "Dělej" zakňučel zoufale. "Nechci ti ublížit." Jimin mě od sebe odstrčil. "Tak si lehni." Vyměnil jsem si s ním místo, posadil se na mě a jen tak se o mě chvíli otíral. "Nemůžu tomu uvěřit, že se to vážně stane."
Okouzleně jsem ho pozoroval, nemohl jsem si pomoci, ale jeho pohled byl tak láskyplný.
Nadzvedl se a pomalu se nechal zaplnit  mou erekcí.
Když dosedl, tak zrychleně dýchal a nehty mi zatínal do ramen. Asi po minutě, kdy se jeho dech zpomalil se trochu nadzvedl a znovu přirazil. Otevřel ty svoje očka a podíval se na mě. "Yoongi, ošukej mě prosím." Dořekl to a trochu se nadzvedl.
Rukama jsem ho chytl za boky a začal jsem pohybovat pánví. Jiminovy nevinné a hlasité steny mě přiváděly do rauše. Donutil mě nad sebou úplně ztratit kontrolu. Zaryl jsem mu nehty do boků a rychle a tvrdě si ho na sebe nabodával a Jimin mi vycházel vstříc.
"Bože můj," tohle dlouho nevydržím. "Yoongi, ah Yoongi," tyhle slova plynuly z jeho úst pořád dokola s takovou slastí v hlase, až se mi z toho zatemňovalo před očima, jak to bylo dokonalé.
Jimin mi zatnul nehty do ramen "Křič mé jméno." Vyhověl jsem mu, stejně jsem to chtěl udělat, jenom mi na to nezůstával dech. Odstrčil jsem ho od sebe a tu šíleně sexy děvku jsem otočil na břicho.
Jimin se mi více zpřístupnil, rychle jsem do něj zase strčil svůj penis a při tom jsem ho chytl za vlasy, za které jsem ho začal společně s přírazy tahat.
Věděl jsem, že se mu to líbí. Bylo to jakoby se v něm probudilo zvířátko, to jeho vrčení, nedočkavost, chtíč. Byl tak rozpálený a já také.
Zaryl jsem mu nehty do zadečku a párkrát jsem ho i po té jeho roztomilé prdelce pleskl.
"Haah u-už budu Yoongiiah."  (Omg sex yeah.)
Nechal jsem ho, aby si mohl lehnout na záda. Bylo úžasné vidět, jak se s výkřikem mého jména udělal i bez toho, aniž by se jeho kamaráda někdo dotkl.
Moje sperma ho celé zaplnilo a teď už z něj jenom vytékalo. Postříkal si bříško.
Jeho zřízený a spokojený, vyšukaný pohled byl tak zlatý a k nezaplacení, že jsem si ho musel odfotit.
Nevím, jestli to bylo tím po orgasmovým omámením, ale Jimin se nechal a ještě se na mě tak hezky usmál.

Lidi. Víte jak dlouho jsem tohle psala? 😄 A stejně s tím nejsem spokojená :D

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now