∆ My cute princess ∆ 25

295 30 0
                                    

Probudil mě hluk z dola. Podíval jsem se na hodiny vedle postele. Bylo 09:00 hodin, překvapilo mě, že mě nebolela hlava a bylo mi docela dobře. Pomalu jsem vstal a došoural se do koupelny. Osprchoval jsem se a chtěl jsem si vyčistit zuby, ale můj kartáček tu nebyl. Byly tu všechny, jenom ten můj ne. Vybral jsem si tedy ten Jiminův a bez výčitek si vyčistil zuby. Když jsem se vrátil do pokoje, nikdo tam nebyl, ale již byly roztáhnuté závěsy.

Hodil jsem se o postel a zůstal ležet na břiše. Měl jsem strašnou žízeň. Dveře se rozletěly a Jimin si posadil na svoji postel do tureckého sedu, odkud mě pozoroval. "Dobré ráno chlapečku," usmál se na mě. "Mám žízeň" vyslovil jsem svou žádost. Vstal, myslel jsem, že mi jde pro pití, ale když jsem pocítil tíhu těla na tom mém. Jako kočička se uvelebil na mých zádech. "Jak se říká?" "Přestaň, to bolí" nedokázal jsem říct v tuto chvíli nic jiného. "To sice taky, ale já bych raději slyšel to druhé, jak prosíš," sklonil se k mému uchu a smyslně šeptal "popros svého chlapečka." Ah kurva i v tomhle stavu mě donutil pípnout prosté prosím. "Hodný kluk." vstal ze mě a za chvíli došel i se sklenicí vody. Dost mě překvapilo jeho jednání, ale vůbec mi to nebylo proti kůži.

Posadil jsem se, přijal sklenici, napil se a celou dobu jsem si ho měřil podezřívavým pohledem. "Co je?" nevydržel už můj pohled. " "Co je s tebou? Co má znamenat tohle tvoje chování?" zeptal jsem se ho a sklenici si dal mezi stehna.
"To znamená," posadil se vedle mě "že je mi to líto a že bych chtěl být s tebou," položil mi ruku na mou vlastní dlaň "protože... Tě mám rád."
Já se nemohl neusmívat. "Takže můžeme si to zopakovat?" podíval se na mě perverzním pohledem. No tohle, ten synek myslí jenom na to jedno. "A oblečeme si znovu i kostýmky?" pozvedl jsem obočí smyslně.

Konec

Chtěla bych všem poděkovat za Vaši podporu a ohlas u téhle povídky, jejíž konec nevím zda je dostačující a přijde mi, že příběh byl celkem o ničem, ale snad se někomu bude líbit a líbil😃 Děkuji moc, miluju Vás a těším se na další spolupráce, pokud se k něčemu dokopu.
Mějte krásný den, Vaše Kristýna ❤

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now