∆ My cute princess ∆ 4

638 70 2
                                    

"Hyung až uvidíš Jimina tak se posereš." Hned jak jsem přišel, tak na mě Jungkook zaútočil s těmito slovy. "Jsem posraný už teď." Z hora se ozval hlasitý Hoseokův smích. Položil jsem tašku na zem a vydal jsem se nahoru v doprovodu Jungkooka. "Hyung! Nestrkej tam ty ruce!" tohle byl Jiminův hlas. "Hyung" Jiminův pohled se stočil ke mě, v jeho očích poskakovali veselí andělíčci. Přiběhl ke mě a zatočil se přede mnou jako dívka, když ukazuje svému chlapci svůj oděv. "Co myslíš, líbí?" Co k tomu říct? "Ty jsi na ostro?" položil jsem mu místo komplimentu otázku. "To brzo zjistíš a vůbec už si třetí, kdo se mě na to ptal, první Tae, pak Hoseok a teď ty, ještě se mi můžeš rovnou taky zkusit podívat pod sukni." Naštvaně si založil ruce na prsou. "Vážně můžu?" zkusil jsem to s malinko pervérzním pohledem. "Hey!" "Tak promiň, ale ta sukýnka odhaluje víc, než by měla." Ostatní v místnosti se jenom pořád přiblbě smáli. "Jdeme kluci, než nám vychladne jídlo" promluvil Jungkook a tím všechny přinutil myslet na něco úplně jiného. Všichni se okamžitě rozprchli pryč z Jiminova pokoje a zůstali jsme tu jenom my dva. Posadil jsem se na postel "Kde si to vzal?" detailně jsem ho sjížděl pohledem od shora dolů. "V obchodě" posadil se naproti mě. "Koupil jsem si to, abych ti udělal radost Hyung." Aww to je tak roztomilý, on mě chce obšťastňovat.
"Můžeme spolu upéct nějaké koláčky." Posadil se mi obkročmo na klín a mě tak donutil položit mu ruce na boky a trochu níž, aby nespadl. "Co děláš?" obličej jsem od něj trochu oddálil. "Půjdeš se mnou teda dělat ty koláčky?" provokatersky se usmíval, teda aspoň mi to tak přišlo a při tom měl obmotané ruce kolem mého krku. "Jsem unavený, ale... Tak dobře." "Okey, obleč se a přijď dolů" slezl ze mě, ale když viděl, že sahám po normálním oblečení, tak se zastavil. "Obleč si ten kostým." Odešel.
Cože? To jako myslí vážně? Natáhl jsem se pro něj do tašky a rozložil jsem ho. Kostým nebo tepláky? Kurva Jimine proč mi to děláš? Protočil jsem oči a oblékl jsem si ten maidkovský kostýmek. Znovu.

"Už jsem všechno připravil, teď už jenom musíme všechno smíchat dle receptu." Jimin se na mě usmíval s blaženým úsměvem. "Sluší ti to."
"Dva blbečci se sešli." Ve dveřích od kuchyně stál opřený Namjoon. Nevšímal jsem si jeho poznámek a místo toho jsem sjížděl pohledem to co Jimin připravil. "A co je tohle?" Můj pohled upotala nějaká krabička. "Tajná přísada." Jimin mi to vytrhl z ruky a do ucha mi pošeptal. "Je to marihuana." Namjoon to určitě neslyšel. Jenom jsem přikývl. Takže takový koláčky chce dělat. "Hey, co to je? Řekněte mi to." "Nebuď zvědavej, budeš brzo starej." Jimin si strčil krabičku pod sukni a kdo ví kam ji dal. Poté se začal smát vlastnímu "vtipu". A Namjoon jenom s nechápavým pohledem odešel.

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now