∆ My cute princess ∆ 23

223 25 0
                                    

O pár minut později...

"Ty si nic nepamatuješ?" přišla mi zpráva od Yoongiho, který ležel v posteli ve stejné místnosti jako já. Podíval jsem se jeho směrem, ani nehnul svalem, ani se na mě nepodíval. Podíval jsem se zpátky na displej a odepsal mu. "Ne."
Tentokrát se na mě podíval, když jsem se na něj díval a čekal na reakci. Ihned mi odepsal "Myslíš si, že jsem tě zneužil?" Při přečtení jsem trochu zaváhal "Ano."
"Ty jsi mě objímal, ne já tebe." Přišla mi od něj rychlá zpráva. To mě donutilo se zamyslet, na tohle jsem vůbec ani nepomyslel. Jestli mě Yoongi zneužil, tak proč jsem ho objímal? "Zdrogoval si mě."
Yoongi vypadal, že chápe. "Byl to Zico, kdo ti to píchl a navíc jsi chtěl abych to byl já, kdo s tebou bude mít sex." To snad nemůže být pravda. Ale je. Po tomhle poznání jsem najednou viděl tak jasně. Yoongi, Zico, Namjoon, počítač, jehla, nadržený jako prase, Jungkook, Yoongi, Sex. Bože můj, při vzpomínce na sex, který jsem si pořád musel znovu přehrávat v hlavě.

Yoongi se najednou postavil z postele a odešel bez toho aniž by mi věnoval jediný pohled.

Asi věděl, že potřebuju trochu času.

Yoongi

Musel jsem odejít, cítil jsem, že je toho na mě moc. Zašel jsem do jednoho nočního obchůdku a koupil jsem si brambůrky a něco k pití. Posadil jsem se na lavičku před obchodem a začal jsem při civění na osvětlené město pojídat.

Kurva lidi, to měla tak dlouho napsaný. Jsem strašná, vím.

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now