∆ My cute princess ∆ 16

361 38 3
                                    

Konečně je tady nový díl a doufám, že se můj styl psaní nezměnil k horšímu a je pořád nejlépe stejný. 😄 Užijte si díl a omlouvám se 🙏

"Jimine," Yoongi vydechl při pohledu do mých očí a vzal moji tvář do dlaní. Jeho stisk malinko nejistě zesílil a jeho rty se ocitly v jemném polibku na mé tváři. Když se odtáhl, stále jsem čekal, co udělá dál. Jeho oči sklouzly na mé rty a já ho přinutil se mi znova podívat do očí a sám jsem se přisál svými rty na ty jeho. Byly sladké, ale když jsem mu vplul jazykem dovnitř, abych ochutnal, na jazyku jsem ucítil zbytky chutě cibule. Ale vůbec mě to neodradilo. Yoongi mi obmotal ruce kolem krku a víc mě k sobě natiskl. Líbali jsme se a pomocí našich dlaní objevavovaly tělo toho druhého. Jeho prsty se zahákly o lem mého trička a já si ho s jeho pomocí nechal převléci přes hlavu. Můj vršek skončil hozen na křesle za mnou. Rukama mi chtivě přejel přes svaly na zádech. Nemohl jsem si nevšimnout jeho černých oček, které mé tělo bedlivě pozorovaly. Sám jsem mu pomohl z trika ven. Vzal jsem ho za ruku a i s ním v závěsu za mnou jsem se přesunul ke gauči. Posadil jsem se a pobídl jsem Yoongiho, aby se na mě posadil. Váhavě se na mě pokusil posadit, ale já ho na sebe nedočkavě ztrhl. Yoongi trochu vyjekl, jeho prdelka spočinula v mém klíně (lol) a jeho dlaně na mých ramenech. "Vážně spolu budeme mít sex?" oslovil jsem ho a prsty jsem zabořil do jeho luxusního zadečku. "Nemusíme ho mít" odpověděl mi a provokativně se posunul více dopředu, díky čemuž se o mě otřel a můj prozatím jemný stisk na jeho zadku zesílil. "Nikdy jsem si nemyslel, že tohle udělám." Řekl jsem to šeptem a dravě jsem spojil naše rty v dlouhé vášnivé líbání za doprovodu vzájemného tahání za vlasy a škrábání zad a ramen. Yoongi mě zrovna hezky zatahal za vlasy a donutil mě zaklonit hlavu dozadu a při tom prsty druhé ruky dráždil jednu mou bradavku. Používaly jsme už jenom jazyk. Připadal jsem si jako herec v nějakým fakt mega dobrým pornu. Rukama jsem mu zajel pod kožené kalhoty a vyhledal jsem jeho dírku, kterou jsem začal jemně masírovat. Yoongiho ruce se přesunuly do mého klína, kde se rozhodl bojovat se zapínáním mých kalhot. Moc mu to nešlo, což mě nutilo k menšímu úsměvu, ale rozhodl jsem se ho nechat, ať se s tím popere. Zrovna když se mu to podařilo a chytl mého kamaráda do ruky, tak si někdo přede mnou a za Yoongiho zády odkašlal.

Rychle jsem vytáhl ruce z jeho kalhot a snažil jsem se zakrýt jeho prdelku, aby ji nikdo nemohl vidět. Yoongi se ode mě odtrhl, ale mého kamaráda nepouštěl. Oba jsme se ohlédli po vyrušující osobě.

"Jungkooku?" Yoongi ze mě trochu rychle slezl a já si schoval svého ztvrdlého kamaráda zpátky do kalhot. "Co tu děláš?" zeptali jsme se ho oba zmateně.

"Spíše bych se měl ptát ja vás" řekl s menším úsměvem na rtech. "Vy nás hledáte a přitom vlastně ani nehledáte."

Podíval se mým směrem "Myslel jsem si, že bude menší." Dělá si ze mě srandu? Šokovaně jsem na něj hleděl a nevěděl jsem jestli mám zachovat klid, nebo mu prostě vlepit.

"Hele, ber to jako lichotku hyung" snažil se mě uklidnit. Yoongi se jenom mile usmíval.

"Nemáte být náhodou v Alpách?" zeptal se za mě Yoongi. "To byl jenom joke" JK se usmíval jako sluníčko. "Snad jste tomu vážně nevěřili?"

Odkašlal jsem si a držel jsem se na uzdě "Ehm...ehm, tak si myslím, že tu měli poslat raději někoho staršího."

Můj úsměv, který jsem mu věnoval mohl vypadat děsivě a taky mi tak připadal a taky by měl být děsivý. Aby Jungkook věděl, že se blíží nebezpečí.

Nebyla jsem aktivní tak dlouho, se za to stydím. Omlouvám se všem přítomným za zpoždění, i když jsem neurčila termín vydávání a ani to raději dělat nebudu 😄👼

∆ My Cute Princess ∆Where stories live. Discover now