Lol takové porno zblízka. To video.
_____________________________________"Ne, tam nechoď~" Gukie to na mě vypískl tenkým hláskem, který mě u něj překvapil. Snažil se mě odtrhnout od kliky, ale mezitím co se rval se mnou, tak přišel Yoongi a otevřel je.
"Co to kurva?" pohoršeně se ohlédl na Gukieho.
Slezl ze mě a já tak měl šanci taky nakouknout.
Naskytl se mi pohled do místnosti která mi hodně připomínala scény z padesáti odstínů šedi.Zasmál jsem se a plácl jsem Gukieho po rameni. "To jsem taky vždycky chtěl, proč si se tak bál kámo, vždyť to je úplně normální věc."
Yoongi vypadal ještě více překvapeně, než předtím.
"Jo ty ses bál, že by ses mě pak už nezbavil" vešel jsem do místnosti a začal jsem si všechno to náčiní prohlížet z blízka.
Když jsem zahlédl něco, co jsem fakt chtěl, tak jsem se rozhodl to hned ukázat Yoongimu.
"Yoongi koukej, tyhle si musíme pořídit" přiběhl jsem k němu i s pouty potaženými růžovou kůží.
Ehehe. "Jasně a k tomu si 'pořídíme' ještě klystýr."
"Jo." Dělal jsem, že jsem si nevšiml jeho ironického chování a jenom jsem nadšeně souhlasil. "Super nápad."
Yongguk nás jenom sledoval jako hromádka neštěstí.
Jeho výraz, ale v zápětí vystřídal ďábelský úšklebek a on nás tady rychle zavřel.
"Aha" bylo jediné na co jsem se zmohl.
"Doufám, že si dělá jenom srandu." Yoongi zkusil kliku, ale bylo zamčeno.
"Paráda" svezl se do křesla uprostřed místnosti.
S klikou jsem zkusil pro jistotu zalomcovat ještě já.
Yoongi mě zvědavě pozoroval.
"Co je?" zeptal jsem se.
"Nic" pronesl celkem tenkým hláskem, jakoby to nic nebylo a i nadále mě sledoval.
Pomalu jsem se k němu rozešel.
Obešel jsem si křeslo zezadu a opřel jsem se o opěradlo lokty vedle jeho hlavy.
Položil jsem si hlavu na ruce a opětoval jsem mu pohled.
"Co budeme dělat?" zeptal jsem se.
"Můžeme si něco třeba zahrát, než nás pustí."
"Jo, tady máme hodně hraček na hraní" pobaveně jsem se uchechtl.
"Yoongi ty jsi to pamatuješ?"
"Co?"
"No ten den, jak jsme se zhulili." Něco jsem si pamatoval a to co jsme dělali bylo hodně zvláštní.
Yoongi se na mě ani nepodíval. "Ty jsi to pamatuješ?"
"Moc ne, jen takové záblesky a ptal jsem se první, tak odpověz."
"Jo."
"A co?"
"Úplně všechno."
_____________________________________
Jojo krátké asf a trochu o ničem 😁 ale v příštím díle asi něco bude 😈Jinak moc bych chtěla poděkovat za veškerou podporu ❤