"Už mám tu adresu z toho domu co volal" ukázal jsem Yoongimu papírek ve své levé ruce.
Přečetl si adresu a hodil po mě wtf pohled "Kam to proboha šel?" Ani jsem se mu nedivil, já měl úplně stejný výraz, když jsem si to poprvé přečetl.
"Aspoň, že je pořád v Seoulu."
Nasedli jsme do auta "Jak že se to jmenuje?" zeptal jsem se, abych se ujistil, že je to vážně pravda. "Nebeská brána." Zopakoval mi Jimin.
"Já nevím, je to všechno moc divný" nastartoval jsem a rozjel jsem se směr Nebeská brána.
Jimin celou cestu něco kecal a během toho mě i navigoval, i když vůbec nemusel, když se o to starala navigace.
Najednou jsem ucítil menší tlak na dolní části mého těla. Rychle jsem se podíval tím směrem a spatřil jsem Jiminovu ruku, jak mi tlačí na penis přes látku kalhot. "Co to kurva děláš?! Přestaň!" snažil jsem se jeho ruku odstrčit a při tom se mi podařilo pěkně stočit volant někam do prdele. Ještě, že tu nebylo moc aut. Rychle jsem to vyrovnal. "Jsi na hlavu? Teď se modli, aby nás nezastavili policajti." Jimin se jenom tiše chichotal.
"Co tě to vůbec napadlo?"
"Ty jsi to nikdy nechtěl zkusit?"
"Ne!" rychle jsem mu odporoval, ale sám jsem věděl, že mu vlastně lžu. Chtěl jsem. Chtěl jsem to zkusit a vůbec mi nepřipadalo divné, že bych to zkusil právě s Jiminem. Ale to jsem mu rozhodně nemohl přiznat.