"Yoongi.." Jimin položil své ruce na mé boky. Nejprve se mě snažil od sebe odstrčit, ale nakonec povolil a ještě více si mě k sobě natiskl. "Blbečku.." slyšel jsem jeho šeptání u svého ucha, když jsem si na něj skoro lehl, abych se o něj mohl intenzivněji otírat. Látka která mě kryla mi ani moc nevadila. Byly to jenom trenky a ani mě nenapadlo si je sundat. Chtěl jsem se jenom prostě udělat. Ten pocit, když jsem se otíral svým tvrdým penisem o ten jeho byl nepopsatelný. Nemohl jsem přestat. Uvědomil jsem si, že tiše vzdychám. Jimin mi jednou volnou rukou vplul do vlasů za které mě celkem drsně tahal. Ale to mě na téhle situaci ještě víc vzrušovalo. Jimin mi sjel rukama na zadek a začal mě o sebe drsně třít. Myslel jsem si, že snad zešílím. Ani jsem si nijak nestěžoval, když mi ho začal celkem hrubě mačkat a celkem to bolelo. Jimin zakňučel mé jméno "Yoongi hyung~" Och God já se asi udělám předčasně. To už jsem fakt nevydržel a celkem zmučeně jsem kňučel. Jimin najednou zaklonil hlavu dozadu a slastně přivřel víčka. Při tom pohledu jsem to už taky nevydržel a udělal jsem se. Zůstal jsem na něm sedět a zrychleně jsem dýchal.
Oba dva jsme na sebe jenom tiše zírali. Nevěděl jsem co říct a jediné co jsem měl na jazyku bylo tohle "Tak to bylo divný." Yoongi se podíval bokem a poté ze mě vstal. "To bylo... Bylo to, jak to říct, eh omlouvám se." Jednou rukou se chytl za krkem a úplně ve tváři zčervenal.