Nechápu jak k tomu došlo, ale jsem totálně na sračky.
Seděl jsem na lavičce, popíjel svoje a najednou šla kolem parta mých starých přátel. "Yoongi čést, co ty tu?" vesele se ke mě všichni seběhli a začali se se mnou zdravit. "Spíš bych se měl já ptát vás, co vy tu." Byl jsem pořád jako v tranzu.
"Přijeli jsme na týden do Seoulu a teď zrovna jdeme pít, nejdeš s námi?" promluvil Zayn. Já ani moc nepřemýšlel a přikrývl jsem.Totálně jsme se opili, ani nevím, jak se mi podařilo dojít.
Snažil jsem se být co nejtišší, ale ten pocit, že jsem tichý, jsem měl jenom já. Do schodů jsem strašně dupal a divil jsem se, že jsem se po nich neplazil. Otevřel jsem dveře mého pokoje sdíleného s Jiminem. Svalil jsem se na svoji postel, teda doufám. Jimin tu nebyl, ale ze zavřených dveří koupelny sem prosakovalo světlo.
Zatím jsem necítil, že by na mě přicházel spánek, ale když Jimin vyšel, zavřel jsem oči a dělal jsem, že spím. Slyšel jsem, jak si to nakráčel až k mé posteli. "Yoongi, spíš?" ozval se jeho sladký sametový hlásek. "Asi se mnou nechceš mluvit" pokračoval. Cítil jsem, jak mi rozepíná košili. Začal mi ruce vyvlékat z rukávů bundy, mikiny a nakonec ze mě stáhl i košili. Jeho ruce aw omg. Měl jsem co dělat, abych zůstal v klidu a občas to i lechtalo a nejen kvůli tomu jsem se chtěl smát. Chytl můj opasek a šikovně jej rozepnul i knoflík a zip. Upřímně jsem doufal, že nejsem tvrdý, i když pochybuju, že by se mi teď postavil. První mi sundal boty, pak kalhoty a ponožky. Byl jsem skoro nahý, ale i tak mi bylo teploučko. Věděl jsem, že je najednou blíž, ucítil jsem jeho horké rty, jak se jemně přisály na můj krk. Nemohl jsem si pomoct, otevřel jsem oči. Jimin se ode mě vzdálil, asi mě chtěl políbit na čelo, ale když si všiml, že mám otevřené oči, tak se zalekl. "Tys mě vyděsil, Proboha" chytl se za srdce. "Pokračuj" promluvil jsem lehce chraplavým hlasem. Mile jsem se na něj usmíval a čekal. Přikryl mě dekou a sedl si na kraj postele. Chvíli se na mě jen tak koukal, jeho oči běhaly po mé tváři. Nakonec vztáhl ruku a pohladil mě po líci, poté mi zajel rukou rukou do vlasů a začal je jemně prosévat. Dnes jsem je měl malinko kučeravé, říkal jsem si, že musím vypadat hodně pěkně. Najednou chytl trs mých vlasů a zatahal za ně, donutil mě zaklonit hlavu a trochu bolestivě vzdechnout. Sklonil se k mým rtům, váhal, trhavě dýchal a jako by z dále nasával. Jako by vsával jejich chuť. Jenom jsem čekal. Když pohlédl do mých očí a zahlédl v nich menší provokaci, tak mě zatahal ještě více a tentokrát už mě vážně políbil. Jeho rty se vpily do těch mých a já mohl jenom bolestí a slastně kňučet. Objel mi rty jazykem a když jsem prostrčil ven ten svůj, aby mě také obdařil dotekem. Tak mě jenom jemně kousnul a pustil mě. Pustil mé vlasy a opustil i mé rty.Lehl si do své postele a zhasnul lampičku. "Dobrou Yoongi."
Kurva.
Lol. No krása.