Někdo začal bušit na dveře od koupelny. Už jsem to skoro měl, ale teď když se dotyčný i snažil otevřít dveře nožem, tak jsem musel dělat dvě věci najednou.
"Otevři ty dveře Yoongi," byl to Hoseok.
"Přestaň!" zakřičel jsem na něj, jenom jsem na to chtěl ještě chvíli a on musí otravovat. Zaslechl jsem Jimina, jak dole křičí. Rychle jsem to video smazal a doufal, že nemají někde uloženou kopii. Otevřel jsem dveře a proti mě skoro vletěl Hoseok, ale stihnul se včas zadržet okrajů. "Co jste mu udělali?" zeptal jsem se ho s podezřením. "Je mi to líto" řekl jenom. Nechal jsem notebook, notebookem a běžel jsem zpátky dolů.Když jsem přiběhl na místo "krádeže" tak už tam nikdo nebyl. Je pravda, že jsem všechny slyšel někde jinde, vydal jsem se tím směrem. Otevřel jsem dveře za kterými byl hluk.
Byli za nimi Zico a Namjoon a Jimin, který ležel připoutaný k posteli. Díky bohu oblečený.
"Co jste mu to udělali?"
Jimin vypadal celkem dost v tranzu.
"Dali jsme mu ochutnat nějaký nový materiál" ozval se Zico. "A zvládá to skvěle."
Namjoon se jenom usmíval jako sluníčko.
Došel jsem k Jiminovi a odpoutal mu ruce.
"Jak se to jmenuje?"
"Netuším, ale vím jaké by to mělo mít účinky."
Chytl jsem ho za lem oblečení a naštvaně jsem ho natiskl ke stěně.
"Tak povídej. Jaké?""Noo bude dosti nadržený" místo Zica promluvil Namjoon.
"To jste udělali schválně?!"
"Nee," Oba zapírali jako ti největší lháři.
"Tak trochu." Ozvali se znovu.
Proboha, co teď budu dělat s horny Jiminem?
Co si myslíte, že se bude dít?:)
Jinak bych moc chtěla poděkovat za ohlasy v minulém díle 🙏