Güneş yeni doğmaya başlamışken,gözümü rahatsız eden güneş ışığına aldırmadan kafamı biraz daha gömdüm yastığa.Alt kattan gelen kaşık çatal sesleri okul servisinin geleceğinin alametiydi."Üf s*ıçtığımın okulu için son 10 gün,ne var yani bu zekaya sınıf atlatsalardı" diye söylenip gömleğimin son düğmesini ilikleyip bileklerimi taktım.Son kez kendime baktıktan sonra aşşağı indim.Güzel kadın herzaman beni büyülüyordu.Hayatta görebileceğim tek kadın annem."Valide neden yoruluyorsun evdeki onca kişiye rağmen" diyip yanağına buse kondurdum.Masa sonuna kadar donatılmıştı.Ağzıma bi kaç şey atarak çıktım.Servis daha gelmemişti.Arabayla gitmenin çok daha güzel olacağını düşünüp arabaya atladım.
Yarım saat sonra kara görünmüştü.Canım okulumu 10 gün sonra biteceği ve 3 ay boyunca gecelere akacağım zamanlar aklıma gelince aptalca sırıttım.Okula girdiğim an bi kaç kıza göz kırptım."Ah okulun zengin şımarık kızları" diye fısıldadım.Kolunu omuzuma atan Özgüre tısladım."Günaydın,canım arkadaşım"."Günaydın Özgürcüm bu samimiyetini karşıdaki şımarık kızlara sakla istersen sana bakıp gülüyorlar yaklaşık 10 dakikadır" dediğim an Özgür yanağımdan makas alıp koşa koşa kızların yanına gitti ne olcak kurnaz i*.***Yarım Saat Sonra***
Son saatlere doğru telefonum çaldı.Arayan babamdı.Ders saatinde asla beni aramayan babamı görünce endişelendim."Hocam!" dedim ayağa kalkıp."Ne oldu Kaya?" dedi hoca arkasını dönerek."Çıkabilir miyim?"dedim ah baba! izin verseydin ben şuan bu adamdan izim alır mıydım diye geçirdim.O an cevap geldi."Çık!"
Telefonu açtığım an babamın sesi herzamankinden çok daha farklıydı.
"Efendim?" dedim
"Kaya...Nasıl söylenir bilmiyorum" dedi sesi boğuktu kaşlarımı çatmış söyleyeceği şeyi bekliyordumki bi an hayatımda hiç ağladığını duymadığım adam ağlamaya başladı telaşıma telaş katıyordu bu adam.
"BABA NOLDU SÖYLESENE!"dedim koridor inleyecek şekilde.
"Annen öldü Kaya annen artık yok!"
Hayatımda yok kelimesinin anlamını ilk defa anlamış gibi sindim duvara bu zamana kadar ne istediysem vardı ama artık ilk aşkım annem yoktu o gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bal Bükücü
Teen FictionKadınlara güvenmeyi annesinden sonra bırakan genç bir adam.Asla masallara ve mutlu sonlara inanmayan bir kadın.Ve buda onların zamanla hayatın nasıl değiştiğinin göstergesi olan hikayeleri. "Ben yapamam" dedi gözlerinin dolu olduğu nadir anlardan bi...