12.Bölüm/Değişim

19 2 0
                                    

SELAM!BUNU OKUYAN CANIM OKUYUCU 🙋 UMARIM İYİSİNİZDİR.YA Bİ KAÇ KİŞİ BANA ÖZELDEN DEVAM ETMEMİ SÖYLEDİKÇE DERSLERİ BİTİRİP BURAYA UÇUYORUM HAFTADA 2 BÖLÜM YAYINLAMAYA KARAR VERDİM BÖYLELİKLE BELKİ DAHA FAZLA GÖREN OLUR.GEÇEN BÖLÜM KISAYDI.ÇÜNKÜ OKUL VAR ARTIK PC'DEN ÇOK AZ YAZABİLİYORUM VE BÖLÜMÜ YARIDA BIRAKTIĞIMDA SİLİNİYOR 😢.NEYSE SİZİ SEVİYORUM 💜.

"Hayalleri olan değil,hayalleri ölenler uyuyamaz"

Bölüm playist;
Gripin-Beni Boş Yere Yorma 🌿

*hep ingilizce veriyordum değişiklik olsun istedim

iyi okumalar 🐱

Kaya'dan
Özgür'ü evden sepetlememle Temmuz'un yanına ışınlanmıştım.Bu gece herşey yeterine berbattı ve bitmek bilmiyordu.Temmuz yatakta cenin poziyonu almış birkaç dakika önce uyumuştu.Alnı terlemiş gözlerini tavana dikmişti.Düşüncelerimi savurup yanına oturdum. "Temmuz"
"Temmuz" tepki vermiyordu.Yataktan kalkıp yanına geçmeme izin vermeden bileğimi tutup doğruldu.İnce uzun parmaklarıyla yüzümü kavradıktan sonra boğuk ve kısık sesiyle kan çanağına dönmüş gözlerini gözlerime dikti."Korkuyorum" dedi.Kaşlarım çattım."Bazen çok korkuyorum.Tekrar bana biri zorla dokunmaya çalışırsa.Yanımda sen olmazsan.Ve ben yine savunmasız..." cümlesini tamamlamasına izin vermeden ipeği andıran saçlarını incitmeden tutarak omuzuma bastırdım."Sana kimse dokunamayacak güzelim" dedim."Neden buraya geldiğini bilmiyorum.Ama amacı sana ve yakınımdakilere zarar vermekse şehre geri döndüğüne pişman ederim." Akan göz yaşları tshirtümü ıslattığında kafasını kaldırdı."Ben herzaman yanındayım.Ben yoksam Özgür var Atahan var.Biz yoksak Allah seni koruyacaktır" dedim.Parmaklarımla göz yaşlarını sildikten sonra ufak bir buse kondurdum."Şimdi yatalım mı?" dediğim sırada kafasını hızla kaldırıp indirmişti.O tekrar yerine yerleşirken bende yanına uzandım.Ve uyumasını bekledim.Uykuya daldığını anladığımda yatağımın karşısında duran koltuğa kendimi bırakıp şu lanet geceyi unutmayı diledim.

Güneş odayı yakıp kavururken gözlerimi bi çırpıda açmış olmam her yerimin tutulmasından kaynaklıydı.Tek hamlede koltuktan kalkarken Temmuz'un hala yatakta olduğunu görmek içime su serpmişti.Sanırım evlilik her sabah onu yanı başında görmenin bir avantajıydı.Ah ben ve aptal düşüncelerim.Dün geceden kalma siyah kotum ve salaş tshirtüm isyan bayraklarını çekmişti.Boy aynasına ilerlediğimde karşılaştığım görüntü ise tek kelime ile 'LEŞLİKTİ'.Dolaba ilerlerken ses çıkarmamaya çalışıyordum.İçinden boxer ve eşofmanımı aldıktan sonra odadan çıktım.Bugün haftasonuydu ve şirkete sadece birkaç dosyayı almak için gidecektim.Kızlar büyük ihtimalle Temmuz'u ziyaret edeceklerinden bende Özgür ve Atahan'la Sefer Bey ile ilgili son kez konuşacaktım.Banyonun kapısına gelip tek hamleyle indirdiğim kapı kolunun ardından kapıyı ayağımla kapattım.

Duştan çıktığımda Temmuz uyanıktı.Mutfaktaki seslerin başka açıklaması olamazdı.Havluyla saçımdaki nemi alırken hala ıslak olan vücudumdan inen damlalar umrumda bile değildi.Mutfağa inip masaya otururken Temmuz'a arkadan sarıldım."Çok fazla şey hazırlayamadım.Bu saate kadar uyuyabildiğime inanamıyorum." dedi.Masaya dönüp baktığımda birçok kadına göre mükemmel bir kahvaltı karşımda duruyordu.Ağzıma salatalık attıktan sonra yeni sıktığını anladığım portakal suyundan bir yudum aldım.Kızarmış ekmekleri masaya koyduktan sonra dişime gelen portakal çekirdeği inlememe neden olmuştu.Temmuz gözlerini pörtleterek bana  bakarken acıyı biraz daha abarttım ve daha güçlü bir şekilde inledim.Temmuz yanıma koştu.Bu haline gülmemek için yanaklarımı sıkmıştım.Onu neşelendirmeye çalışıyordum.Yanıma gelip başımda dikilirken "İyi misin?" dedi.Tek hamlede onu kavradıktan sonra gözlerini gözlerimin içine kenetledim.Öpeceğim sırada yüzünü çevirince yanağıma denk gelmiştim."Bugün yapma" dedi.Acıyla karışık bir şekilde gelmişti sesi."Bazı şeylerle yüzleşmem gerektiğini düşündüm.Bugün Barkın ile buluşacağım" dedi.Söyledikleri karşısında ellerimi sıksamda ağzımdan net bir kelime çıktı."Hayır."
"Ona ve karısına geçmişte yaptığı herşeyi tekrar hatırlatacağım" dedi.
"Bak Temmuz.Geçmiş dediğin bunda sadece birkaç yıl önce ve seninle aynı şehirde nefes almasına bile katlanamazken aynı ortamda göz göze olmanızı dahi istemiyorum.Karısı veya bir başkası beni hiç alakadar etmez.Siktir et.O harekete geçerse anasından girip.." cümleyi tamamlamadan sandalyeyi geri iteledim.
Adımlarımı merdivenlere yönlendirip arkadan bana saydıran Temmuz'a aldırmadan çıktığım sırada "Sevgilim?" söyledikleri şok etkisi yaratmıştı.Gözlerimi Temmuz şekli yapıp geri döndüğüm sırada kahkahayı basan Temmuz'un görüntüsü beni kendine çekmişti.Yanına ulaşıp onu sandalyeden kaldırdıktan sonra "İki dengesiz bir birini bulunca iyi oluyormuş" dedim.Ellerini bellerine yerleştirdim."Sen bana dengesiz mi dedin?" "Evet.Sanırım öyle oldu." dedim.Gülüşü yüzüne dağılırken "Ama yinede Barkınla yüzleşeceğim" dedi.Belini sıkı tutan ellerim gevşerken burnuna ufak bir buse kondurdum."Hayatın tüm gerçekleriyle beraber yüzleşeceğiz.Akşam hazırlan o şerefsizi burdan göndermeye gidiyoruz" dedim.Belini yavaştan bırakıp merdivenlere doğru ilerledim.

Son Bal BükücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin