Herkese merhaba!Ve görüşürüz çaşzsçşz uzatmıyorum iyi okumalar!
BÖLÜM PLAYİSTLER;
Colors-Halsey
Ateş Böceği-Mithat Can Özen
🌸
Kaya'dan
Temmuz arabaya doğru yaklaştıkça heyecanım tıpkı küçükken annemin oyuncak aldığı zamanlardaki gibi artıyordu.Arabaya bindikten sonra gülümsedi.Yanağına buse kondururken yanaklarının sıcaklığını hissetmiştim.''Nereye?'' dedi heyecanını gizlemeye çalışırken.
Direksiyonu kavradıktan sonra cevap vermeme hakkımı kullanıp önüme döndüm.Onu herşeyin başladığı yere götürüyordum.Beni izlemeye devam ederken ''Pek huyun değildir beni sapıkça izlemek'' dedim alt dudağım kıvrılırken.Söylediklerim hoşuna gitmemiş şekilde kollarını birbirine kavuşturdu.
Sessiz geçen yolculuğun ardından eski evinin bi sokak arkasında arabayı durdurdum.Emniyet kemerimi çözdükten sonra kaşarını hafif kaldırmış Temmuz'la karşılaştım.Arabadan inip kapıyı kapattıktan sonra inmesini bekledim.Birkaç saniyenin ardından yanımda bitivermişti.
Arabayı kitledikten sonra ilerlemeye başladık.Evinin önüne ulaştığımızda onu durdurdum.''İnsanların ruhu bedenlerinden çıkmadan yalızca yedi saniye önce tüm hayatları boyunca yaşadıkları şeyler bir film şeridi şeklinde gözlerinin önünden geçermiş.''
Söylediklerimi kavramaya çalışırken konuşmasına izin vermeden devam ettim.''Tam şu kaldırımda normal bir gündü senin için 6 yıl önce ardından Özgür'le seni izlemeye başadık.Baş döndürücü ve aynı zamanda dik duruşluydun.''Elimi saçlarına geçirirken ''Seninle ilgili ne varsa'' dedim işaret parmağımla şakağımı göstererek ''Burası unutsada'' ince uzun ve birkaç önce taktığım yüzüklü ellerini sol tarafıma götürerek ''Burası unutmaya yer bırakmıyor''
Temmuz'dan
Söyledikleri karşısında bacaklarım yerden kesilirken kalp atışlarının kendi vücudumla btünleştiğine yemin edebilirdim.Gerçi bu hep böyleydi.Sorularımı cevapsız bırakıp kalbimin derinliklerine ulaşmayı becerebilen adam...
1 HAFTA SONRA
Arya'dan
Kaya ile yaptığımız antlaşma sürecinde 1 haftadır şirketlerinden ayağım kesilmiyordu.Benim aksine Kaya şirkete nerdeyse hiç uğramıyor Özgür ve Atahan onun yerine tüm işleri hallediyordu.
Düşüncelerimi bi kenara atıp asansörden inmeyi başabildim.Dalgınlıktan dolayı asansöre binecek olan birine çarpmıştım.Kafamı kaldırdığım sırada gözlerim Kaya'nınkilerle buluştu.Etrafa saçılan kağıtları elime verirken ''Kaya Bey sizi şirketinizde görmek ne büyük bir onur'' dedim.Ellerini ceplerine koyarken bakışlarımı dehşet görüntüsü sarmıştı.
''Arya...Arya Hanım...Üzgünüm biraz dalgındım.Özgür ve Atahan sizinle yeterince igilenmiyor mu?'' dedi dolgun dudaklarıyla.
Hafif tebessüm ederek ''Burdaki işlerim erken bitiyor zaten'' dedim bir çırpıda.Aynı şekilde gülümserken içimi bir sıcaklık kaplamıştı.Ah yapma Arya saçmalama.
''Hoşçakalın'' yaptım hızlıca cevabı beklemeden toplantı odasına ilerlerken Kaya bana seslendi.
''Yarın bir parti düzenliyoruz herkes partnerini alıp babamın eski mekanlarından birinde olucağız seninde gelmeni isterim üstelik Temmuz'da var'' dedi.Arkamı dönüp ağzımdan dökülen kelimelern yüreğimi dağlayışını seyrettim.
''Tamam erkek arkadaşımı sizinle tanıştırmak için heyecanlanıyorum'' dedim.O kaşlarını kaldırmış hafifçe başını sallarken içimden şunlar geçiyordu;
Ahh!Aptal senin bir erkek arkadaşın yokki...
Herkese selam!6 gündür bölüm yoktu ve bende fırsatını bulup pc'den yazdım.Grşrz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bal Bükücü
Teen FictionKadınlara güvenmeyi annesinden sonra bırakan genç bir adam.Asla masallara ve mutlu sonlara inanmayan bir kadın.Ve buda onların zamanla hayatın nasıl değiştiğinin göstergesi olan hikayeleri. "Ben yapamam" dedi gözlerinin dolu olduğu nadir anlardan bi...