5.Bölüm/Acı Geliyorum Demez

33 5 0
                                    

Öncelikle upuzun bir aradan sonra merhaba!300 okunma olmasını bekliyordum şuan 296 olsada bu bölümden sonra umarım artar.Teşekkür ederim🎈öncelikle hepinize.Voteler içinde 🌉.Neyse xkskxö fazla uzatmadan başlıyorum.

"Acı geliyorum demez"

Sabahın ilk ışıkları dün Sedef'in saçma sapan davranışları,özel numaradan gelen mesajlar beni epey yormuştu.Atılan ilk mesajın önemsiz ve alay amaçlı olduğunu düşünsemde öyle olmadı.2.bir mesaj ve bu sefer annemle kız arkadaşımı aynı kefene koyuyordu.O sikimsonik mesajın sahibini bulup, mesajı hangi telefondan attıysa bir yerine...Herneyse aklımda binbir düşünceyle yataktan attım kendimi.Okul kapanmıştı ama her sabah 6:00da uyandırılıyordum.Bugün Sedef'in yanına gitmem gerekiyordu.En azından başına bişey gelip gelmediğini öğrenecektim.Kotumu ve salaş tshirtümü giyip aşşağı indiğimde kahvaltı hazır ama ortalıkta kimse yoktu.Her sabah olduğu gibi ağzıma bi kaç salatalık ve yeşil zeytin atarak evden çıktım.Arabaya bineceğim sırada bir mesaj daha;

Gönderen:Mavi
Konuşmamız gerek hemde bi an önce

Ne konuşacaktık ki?Bu zamana kadar ufak tefek tartışma dışında asla kavga etmezdik.Alttan alırdım çünkü değer verdiğim birini daha kaybetmek koyardı.Mesajın özel numara olduğunu sanarak açmıştım oysa.Arabayı Sedef'in evine doğru sürdüm.Bir mesaj daha bu sefer oydu.Özel numara...

Gönderen:Özel Numara
Bu gece sana annenin nasıl öldüğünü ve Sedef'in gerçek yüzünü göstereceğim.Çok acı çekeceksiniz bayım.Sedefle geçirdiğin son sabah olsun.

Sedef'in evinin önüne geldiğimde arabadan inip etrafıma baktım.Kamera şakası diyip gülmeye başladım.Kapının önünde Sedef belirdi.Güzel gözleri kızarmıştı."Ağladın mı sen?"dedim ellerimi yüzüne götürerek."Hayır"dedi sımsıkı sarılarak."Sanırım zombi dün beyin yemedi ve benim beynim için vücudumla savaşıyor ha?"dedim gülerek "Gidelim mi?"dedi arabayı gösterek elimi tutup arabaya doğru sürükledi."Tamam da nereye?Konuşmayacak mıydık?Benim anlatmam gereken şeyler var." dediğim an bana dönüp şaşkın bir ifadeyle baktı."Kaya ne olursa olsun ben seni çok sevdim.Beni unut bunu unutma tamam mı?" dedi arabanın önünde kapının kolunu tutmuş kendi yansımasına bakarken."Sedef sakladığın bişey mi var?"dedim aldırmadan arabaya bindi.Bende gidebileceğimiz tek yere sürdüm.Sahile...

Bankta oturtuduğum an telefon titredi.Tekrar şerefsiz mesaj atmıştı.Sinirlenip ayağa kalktım mesajı açarken Sedef bana bakıyordu.

Gönderen:Özel Numara
Nasıl geçiyor zaman,Sedef'in sana açıklayacağı şeyi merak etmiyor musun?Belliki kızı korkutmuşsun bir şey anlatamamış kız sana.

Telefonu yere atıp "Nerdesin anasına sövdüğüm?Nerdesin ***?" diye bağırmaya başladım.Sedef ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Nefes nefese yanıma geldiği anda kollarını tutup " Sakladığın bişey mi var?Söyle yalvarırım söyle"dedim gözleri dolmuş hayır anlamında kafasını sallıyordu."Hayır yok gerçekten yok"dedi ve kollarını bana doladı."Gel"dedim ellerinş tutup banka oturduk.Bana gelen mesajları ve durumu anlattım.Sadece bakıyor ve elleri titriyordu."Sedef"dedim boğazımı temizlerken."Sana yalvarıyorum benden bişey saklama olur mu?Annemle senin alakan olduğunu vurgulayıp duran bir i*tten bahsediyorum gerçekten hiçbirşey saklı kalmasın anlıyor musun?"dedim "Söz veriyorum"dedi gözlerini benden kaçırarak."Senin...Gidip dinlenmeye ihtiyacın var"dedi cümlesini bitirip ince uzun parmaklarını yüzüme koymuş yanağıma buse kondururken "Seni çok seviyorum"dedim bana güzel gözlerini dikmiş bakarken "Sen benim sahip olup içinde sığınabileceğim tek limansın Sedef"dedim.Gülümsedi gülüşünde çiçekler açan kadın.
"Seni bırakayım"dedim kalkarken "Hayır"dedi "Ben tek başıma giderim sende bana evde dinleceğine söz ver" dedi üstünü silkelerken."Benim şu zamanda dinlemeye değil sana ihtiyacım var unutma"dediğim an yanakları kızardı."Aşığım kızım sana pardon yanaklarına"dediğim an kahkahayı bastım.Eve kendi gidebileceğini söylemişti.Ama benim böyle zamanda onu tek başına göndermem doğru asla olmazdı.O yüzden evinin önünde inmesini beklerken beklemediğim anda beni öptü."Görüşürüz sinirli kurbağa"dedi kıkırdayarak.Tüm sinirlerimi bozmuştu.Eve doğru ilerlerken.Telefonumu sinirden oraya attıp bıraktığımı hatırladım.Tekrar sahile sürerken Sedef'i sahile bi kaç metre uzaklıkta biriyle telaşla konuşurken gördüm.Ne konuştuklarını bilmiyordum duyamıyordumda.Sedef ellerini sürekli alnına götürüp bağırıyordu.Neler dönüyordu.Hani bişey saklamayacaktı aq.Onları orda bırakmayı tercih etmiştim.Çünkü oraya gidip konuştuğu çocuğu kayakıklara atıp katil olma ihtimalimi düşünüp.Telefonu yerden alıp tekrar oldukları yere gidip çocuğun bi kaç fotoğrafını aldım bu burda bitmeyecekti.Özgür'ü arayıp fotoğraf atacağımı ve hakkında bilgi toplamasını işin acil olduğunu söyleyip eve girdim.Kapının önünde eskimiş mektup zarfı vardı.İçindeki kağıdı çıkarıp okumaya başladım.

'Yarın gece herzaman arkadaşlarınla gittiğin barda saat 12'de olacağım benim kim olduğumu öğrenmek istiyorsan oraya gel bayım'
Bu oydu günlerce özel numaradan mesaj atan şerefsiz.Kağıdı odama çıkarıp.Babam ve Didem'le yemek yedik.Babam bizi yarın akşam biriyle tanıştıracaktı.Tabiki ben saat 12 olmadan ben tüyecektim."Tamam"diyip yemek odasından çıktım.

***Ertesi Gün***
Gideceğimiz restoranta yaklaşmışken.Babam kendini düzeltmeye başladı.Restoranta girdiğimiz zaman herkes bizi selamlamıştı.İlerde 4 kişilik bir masa ayarlanmış ona doğru ilerliyorduk.Aradan 5 dakika geçtikten sonra şık bir bayan bize doğru yürüyordu.Yaşlı gözükmüyordu ama aynı zamanda gençte denemezdi.Babam ayağı kalkıp eline buse kondurduktan sonra.Sandalyesinde ona yer verdi.Uzun konuşmaların sonunda babama bu kadın kim gibi bakınca."Çocuklar bu benim uzun süredir beraber olduğum Aslı"dedi cümlesini bitirmiş kadına hayran hayran bakarken.Masadan kalkıp elllerimi istemsizce yumruk haline getirmiştim."Sen..."diye başladım cümleme "Annemin acısını ben bile daha unutamamışken nasıl başkasıyla beraber olursun baba!"diye bağırdım.O an babam sinirlenmiş olacakki "Annenin yerini kimsenin tutamayacağını biliyorsun genç adam şimdi otur ve sohbetine devam et aksi halde..." dedi "Aksi halde ne evden mi kovarsın?Arabayı mı alırsın?Hadi yapsana ne duruyorsun"diyip kapıya yürüdüm.Saatime bakarken gecenin ilerlediğini ve o aptal insanla buluşucağımı unutmuştum.Saat tam 11.30 gösterirken mesaj sesi geldi.Elimi cebime götürüp arabayı alamacayacağımı hatırlayıp.Görevliden taksi çağırmasını istedim.Telefonun kilit ekranını açarken mesajın ondan geldiğini gördüm.

Gönderen:Özel numara
Bu geceden sonra beni görmek istediğine emin misin?Neydi...Genç adam ;)

Son Bal BükücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin