15.Bölüm/Nerde

4 2 1
                                    


Beni böyle bırakma diyemiyorum...Selam💜Umarım iyisinizdir!Şarkıyla giriş yaptım bir yılı aşkın süredir güntaç özdemir aşkı kaplamış bulunuyor bende 2 hafta öncede yeni klibi çıktı ve bayıldım şuan onu dinlerken bunları yazıyorum herneyse 600 olmuşuz hatta geçmişiz 600 kere teşekkürler🌼

Bölüm playistler;
Güntaç Özdemir-Nerde
Pinhani-Dön Bak Dünyaya

"Uyandığın sabahların kaç tanesinde yaşıyor olmak isterdin?"

Kaya'dan
Arya'yı davet etme gereği sanırım suçluluk duygumdandı. Çünkü ne zaman benimle konuşucak gibi olsa kaçıyordum. Düşüncelerime ara verip asönserden indim.Kapıya ilerlediğim sırada Atahan'la karşılaştım.
"Nereye?" dedi
Kaşlarım çatık bir şekilde "Korkma Atahan seni aldattığım falan yok sadece işim bitti ve Temmuz'la şu mekan işini halledeceğim" dedikten sonra yumruğu Atahan'a geçirmiştim.Ani bir inlemeyle tüm şirketi inletmişti hayvan.
Sağ eli sol kolunda "Bekle!Bende geliyorum" dedi. Aldırış etmeden otoparka indim.Otopark katına indikten sonra her ikimizde arabalarımıza bindik.Biraz ilerledikten sonra kırmızı ışıkta Atahan camı açıp pis gülüşünü savurmuştu. "Temmuz'un şirketine kadar yarışmaya ne dersin?" dedi bir elim direksiyonda diğer elim çenemde söylediklerini ciddi bir şekilde dinledim.
"Nesin sen 17 yaşında ergenlik hormonları artan Atahan falan mı?" dedim gülerken.
Ardından cevap eksilmedi.
"17 yaşında bir ergenkende seni geçiyordum" dedi dudakları kıvrılırken,sarı ışık yandığı sırada "Temmuz'un şirketine!"
diye bağırdım.Hayır o s*k kafalıya niye uyuyorsam.
Atahan yolda makas atarken arkasında gayet rahat bir şekilde ilerliyordum.O kendini kaptırmış ilerlerken ben belkide en yavaş halimle arabayı sürüyordum.
Amacım neymiydi?Atahan'ı çoktan oraya ulaştırıp orda beni beklemesini sağlamak :D.Büyümüştük ancak o hala akıllanmamıştı.


Şirkete vardığımda girişte Atahan'ın arabasıyla karşılaşınca gülmemek için yan dudağımı dişledim.Anahtarı görevliye teslim ettikten sonra saate baktım.Atahan çoktan gelmiş olmalıydı.
Merdivenleri tek tek çıktım.Temmuz'un odasına ilerleyip kapıyı açınca yayılmış Atahan ve Egemen'le karşılaştım.
"Egemen?" dedim yanına ilerlerken odada Temmuz yoktu.
"Atahan bana dönük halde lan şerefsiz 1 saatlik yolu 3 saate gelmendeki amaç ne?" dedi.
Tam cevap vereceğim sırada kapı açıldı.Temmuz içeri girdi.Ayağa kalkıp öpeceğim sırada Egemen ve Atahan'dan aynı ses çıkmıştı.
"ÖHÖRÖHÖHÖHÖGGÖÖGHÖHÖ"
Hışımla onların tarafına döndüğümde ikiside kafalarını tavana dikip ilgilenmiyormuş haline büründüler.Temmuz'u kavrayıp yanağına hafifçe buse kondurduktan sonra Temmuz'un söyledikleri beni dehşete düşürmüştü."Hiç gelmeyeceksin sandım" dedi.Onu serbest bıraktıktan sonra koltukların birine yayıldım.
"Temmuz inkar etme sevgilin yakışıklı karizmatik zengin ve bizim en yakın arkadaşımız olmasına rağmen şerefsizliğini atamıyor üstünden" dedi Atahan
Dudak altı gülerken Egemen ayakkabısıyla vurmuştu.
Temmuz gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Sanırım sadece bedensel olarak büyümeyi seçtiniz" dedi.
Egemen ellerini kaldırarak beni bunlara dahil etme dercesine bakıyordu.
"Özgür'ü sormayı unuttum o nerde?" dedi güzelim.
"Arya ile yoğun bir proje içerisindeyiz biliyorsunki ancak Kaya bey işi değil seni seçiyor Özgür mecbur orda kaldı." saatine bakarak "Birazdan gelir" dedi Atahan
"Arya demişken" diye giriştim cümleye
"Onuda çağırdım toplanacağımız yere"dedim

Atahan imalı bir bakış atarken Temmuz ''Sevindim'' dedi ellerini birleşti.

1 saatin ardından Özgür de yanımıza ulaşmıştı.Buraya gelmeden önce aldığı kahvesini yudumluyordu.Bende Temmuz'un masasına sandalye çekmiş onun iş yaparkenki ciddiyet ve titizliğini inceliyordum.Pcyi sol eliyle kapattıktan sonra önce bana sonra çocuklara döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Bal BükücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin