Chapter 2.
-''I idemo.''-rekla sam zatvarajući knjigu u koju sam predhodno unijela podatke o Mikeu.
-''A znači ipak ideš ti?''-rekao je pokazivajući svoje rupice u obrazima koje sam ja u proteklih pet minuta dobro proučila.
-''Da.''-napravila sam neki čudni izdah, koji je zvučao malo iznervirano, ali ne zbog toga što moram ići sa njim nego zbog tog dida, koji me iz nekog čudnog razloga ne podnosi.-''Šef je maloprije odpustio Dave-a tako da ću ja ići. Nadam se da to nije problem.''-blago sam se nasmiješila dok smo polako jedno pored drugog šetali prema autu.
-''Naravno da ne. Zašto bi bio?''-rekao je podužući obrve te lagano gubajući kožu na čelu.
-''Pa ne znam. Vi muški se bolje razumijete u ta tehnicka cuda.''-otvorila sam vrata te sjela na suvozačko mjesto, koje je bilo, tako kao i cijelo auto, obloženo kožom.
-''Da, ali vi ženske i tako ne gledate toliko na tehnologiju.''-prijazno je odvratio. A ja sam opet osjetila potrebu da prekrižam ruke. Dovraga, ne! Šta misliš ti? Momak ima curu, ne smiješ si nakopati još više problema.
-''I da li je dozvoljeno saznati što više o tebi?''-upitao je dok su njegove snažne ruke nježno okrećale volan, prema izlazu iz salona.
------------------------
-Harry's P.O.V.
-''Pa ovaj, ja sam July R-Knowles, am 17 godina.''-posmatrao sam je s profila, iako sam vozio. Dok ona odkako smo ušli u auto nije napravila nijednog kontakta sa očima. Gledala je u sve pravce, vani kroz šajbu, kroz prozor, pa čak je par puta i spustala pogled. Ali u mene ne. A ja sam odkako sam je zagledao onako ljutu čeznuo za njenim pogledom. .''amm.. Šta još reći?''-spustila je pogled i nelagodno se nasmiješila.
-''Pa možda u koju š-školu ideš.. imaš k-kakav hobi, ne znam ni ja.''-ponovo je spustila pogled. Prstima je prelazila preko rukava od jakne, nervozno praveći krugove.
-''Am.. Ja, ovaj i-idem u g-gimnaziju, da u gimnaziju''-dodala je okrećući glavu prema meni. U istom trenutku kad se moj zeleni pogled susreo sa njenim tamno-plavim ga je spustila gledajući pred sebe.-''Hobi, amm plešem.Ti?''
-''Ja, ovaj i-idem u khm gimnaziju, isto kao i ti.''-haj Harry ubij se. Od toliko školi, ti rečeš istu kao ona. -''Ovaj, volim da pjevam.''-slegao sam ramenima. Zašto joj odmah nisam rekao pravo ime?
-''Stvarno?''-rekla je okrećući dugme na radiuiz kojeg se čula meni dobro znana melodija.
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time...
Is frozen (the story of, the story of)
Eh sad sam sam sebe (4 puta s xD huh) zajebao.-''Hm, znaš li čija je ovo pjesma?''
-''Da, One Direction.''-rekao sam brzo, zahvaljujući se bogu što nije zahtijevala da pjevam uz nju.-''Mislim da su oni.''-dodao sam,
-''Aha, dobri su.''-rekla je na što sam samo pokimao sa glavom.
-----------
July P.O.V
-''I to bi bilo to.''-Miku sam dodala debelu mapu sa papirima.
-''Aham, hvala.''-rekao je uzimajući mi mapu iz ruke.-''Ovaj mogu dobiti tvoj broj? Ovaj, ako budem trebao još kakav auto ili neko od mojih prijatelja.''
DU LIEST GERADE
Love or hate? /h.s./ (završena)
FanfictionOd samog pocetka je bilo nesto izmedju njih, nesto neobjasnljivo. Zeljeli su biti jedno sa drugim, ali im je zivot postavio prepreke. Postavio im je tako velike prepreke da ih je natjerao da se zamrze. Ali kazu da je crta izmedju ljubavi i mrznje ja...