Chapter 14.

2.4K 105 3
                                    

Chapter 14.

-''A gdje ste vas dvije krenule?''- Na trenutak se zaledila gledajući u naslagane kofere. Pažljivo se izvukla sa strašnjih sjedala te se okrenula. Prvo joj je pogled zapeo za malu curicu. Iz neznanog razloga je ponovno odahla nakon što ju je zagledala.

Zatim je podigla pogled na visoku djevojku, nježno valovite kose. Slatko joj se osmijehnula, no osmijeha nije dobila nazad. July je sve previše mučilo da je jednostavno zaboravila na prijaznost. Još uvijek je bila u šoku, dok je premotavala riječi sa kojima se sve loše zapravo počelo događati.

-Oprosti mi za ovo, no nemam izbora. Upetljala sam se u nešto.'

Poslije tih riječi ništa više nije bilo isto. Harry se promijenuo. I to tako jako da je sad razmišljala da je onaj prošli Harry bio samo gluma. No, nije bio. Bio je to pravi Harry. Veseli, koji želi svima dobro. No jedna mala poruka, mu je promijenula cijelo mišljenje o July. Poruka poslana sa njenog mobitela,  dok je ona čistila ostatke čokolade sa majice.

Neki čudni ljudi su joj počeli slijediti, te je loviti. Sve se promijenulo.

-''Na mali izlet, zar ne Ally?''- Upitala je na što je Al poslušno pokimala glavom, te privukla veliku lizalicu crvene boje k ustima. Privukla ju je k sebi. Nakon jučerašnjog događaja ju je stalno progonio taj osjećaj da će joj se nešto dogoditi. A to nije mogla dopustati. Zato se već cijeli dan ponaša tako zaštitniški. Kao malo dijete prema plastičnoj lutki. Pazi je i čuva, kako se ne bi razbila.

-''Sa svim tim koferima?''- Upitala je pokazujući prstom prema zadnjom sjedištu plave Bube. July je nervozno uzdahnula koncnetrirajući svoj pogled na zelen oči, koje su je toliko podsjećale na Harryeve. Sama sebe je prekinula te stresla glavom.

-''Nije važno, gdje mi idemo.''- Odgovorila joj je. Skrenula je pogled skenirajući cijeli parking pogledom. Nešto joj je govorilo: Gdje je Gemma tu su i problemi.

-''Čuj, samo ti želim objasniti par stvari. Sad kad niko ne prisluškiva.''- Nesigurno je pogledala prema July, dok se ona isto tako borila sa svojim mislima. Zamka ili ne?

-''Prisluškiva?''- July je upitala, na što je Gemma samo pokimala glavom. Prošla je rukom kroz dugu, pomalo valovitu kosu te brzo bacila pogled po parkingu. Izgledalo je kao da se i ona bojala da joj neko slijedi. No, možda je bila sama gluma. July je definitvno promijenula mišljenje u zadnjih pet minuta više nego u cijelom svom životu.

-''Objasnit ću ti sve, obećajem. I znam da bježiš iz grada. Nisam glupa. Misliš da je to najsigurnije, no nije. Vjeruj mi. Uvalit ćeš se samo još dublje u nevolje.''- July je mogla primjetiti dozu iskrenosti u njenom glasu. No, još uvijek ju je mučilo to da je ona na neki način kriva za jedan dio sr**** koje joj se trenutno događaju.

-''Da ti vjerujem?''- Postavila je pitanje, koje ju je mučilo naglas. Imala je osjećaj da će joj glava eksplodirati od silne jurnjave misli po glavi. Vjerovati ili ne? Vjerovati ili ne? Koliko god imala više razloga da joj ne vjeruje, je prevladao onaj dio sa vjerovanjem. Možda, zato jer je to bila jednostavno July. Cura koja je svima vjerovala. No, sad ju polako život uči da nije sve tako šareno. Njene lijepe boje polako blijede, pretvarajući sve u sivo. Monotono.

-''Znam da nemaš razlog za to. No daj mi šansu.''- July je skrenula pogled na Ally, sjedila je na zadnjem sjedištu te se zadovoljno igrala sa upravo kupljenom igračkom. Malom barbikom. Razmišljala je kako je Al krhka baš kao ta barbika. Mala je i nema nikog da je zaštiti. Osim nje. Nje koja će učiniti sve za nju.

-''Puno ti znači, zar ne?''- July se okrenula k Gemmi. Ta je sa sjetnim osmjehom promatrala Ally. July je samo pokimala glavom, no imala je osjećaj da joj se Gemma planira otvoriti. Planira joj reći nešto. Odkriti nešto.

-''Tako bih se ja trebala ponašati prema Harryu. Štiti ga, a ne uvlačiti u probleme. Ja sam starija, ne on.''- Gemmin glas je podrhtavao, dok je izgovarala te rečenice. Kopkalo ju je sve to. Uništavalo iznutra. Proklet bio taj dan. Proklet bio Vladimir. Pomislila je već po bezbrojni put.

-''Pazila sam na njega. Stvarno jesam. No onda, mi se sve izmaklo iz kontrole. Pazila sam da ga ne uvučem u taj svoj svijet. No nije mi uspjelo. Meni nikad ništa ne uspije.''- Kad je bila već na rubu suza se ustavila. Okrenula se u stranu, ispuštajući velike količine zraka iz pluća. Zatim se ponovo okrenula prema July, koja je sve to samo promatrala, ne znajući što bi mislila.

-''Idemo li?''- Upitala ju je. Za par trenutaka je proučavala zelene oči. Pokimala je glavom.Nesvjesna da li joj to donosi još nevolja ili možda par objašnjenja na neodgovorena pitanja.

*

Wo, wo. 8 komentara? Kako? Kad? Zašto? Haha. Stvarno ste me iznenadili. I puno vam hvala na tome. To je moj novi osebni rekord haha. Pa sad pokusala sam pisati razumljivije u 3. licu. Znam da neki zele da se vratim u 2., ali bilo bi cudno da sad opet mijenjam. Tako da ostajem na ovom. A is vidja mi se vise.

Sto mislite o ovoj Gemmi?  Kladim se da sam vas iznenadila. Niste to ocekivali, zar ne? Pa nisam ni ja. Do sad. Haha.

HVlaa vam sto citate!

Lots of love, :)

Love or hate? /h.s./ (završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora