Chapter 28.
Prepoznao ga je iz dana, kada se July nekim čudom pojavila pored njega na mostu i kad je isti taj dečko tražio i prijetio zbog nekakvog broja. Smeđe obrve su se blago skupile te se spustile, dok se njegovo lice smračilo. Bio je siguran da bunca. Možda mu se pričinja od one kafe. Suluda misao, no ipak koliki je on baksuz, ga ništa od toga ne bi začudilo.
-"Začuđen?"- Upitao ga je, kao da bi htio negirati njegove sumnje da bunca te mu dati do znanja da je ovo realnost. -"Ne mogu ti zamjeriti. Zar me nećeš pozvati unutra?"- Sam njegov drski ton, je u Harryu izazivao jedan nagon da mu zalupi vrata u facu te bi se poput u onim crtanima, nos skupio u harmoniku i kad bi se odmaknuo od vrata, bi se vratio u normalu. Okej, sad je definitivno siguran da je nešto bilo u onoj kafi. Možda je to neki novi Gemmin recept. Ne bi bilo prvi put da miješa neke sastojke. No, nikad nije sa kafom ništa radila. Možda je sad? Odmahnuo je glavom, shvaćajući da je vrijeme da se vrati u realni svijet, baš u trenutku kad se onaj momak koji je kopirao njegovu frizuru, pokušao probiti pored njega te ući u stan.
-"Debile poput tebe nikad ne pozivam unutra."- Potpuno ozbiljno je odgovorio, osjećajući kako mu se mozak konačno uklopio na normalnu valovnu dužinu te da počinje raditi. Bilo je vrijeme. Glasan, sarkastičan smijeh je kratko odjeknuo hodnikom, no nakon svega dvije sekunde je nestao, te ga je smrknuto pogledao smeđim pogledom. Okej, sad je Harry bio siguran da ima pred sobom neku mentalno neuravnoteženu osobu.
-"Možda bi pozvao i ovog debila poput mene, kad bi znao kakvu budalu prave od tebe."- Dobacio je sa zadovoljnim smješkom, znajući da je ovo Harry potpuno zbunilo. Mozak, koji je za svega pola minute bio uključen na normalnoj valovnoj dužini, se sad ponovo prebacio na onu najveću, dok su misli preturale po glavi. Previše pitanja i premalo odgovora.
-"O čemu ti govoriš? Rasvijetli me."- Nastavio je u svom poznatom sarkastičnom tonu, koji bi se često uklopio pored osoba, koje nije podnosio. A ovaj... Netko ispred njega je bio daleko na vrhu njegovog spiska 'ljudi za sarkastični ton'.
-"July i tvoja voljena sestra Gemma. Nijedna nije ono, što ti misliš."- Harry se sarkastično nasmijao. Naravno, ovaj Netko ispred njega, je toliko pametan da misli da će mu on povjerovati svaku riječ i još govori nešto o July i Gemmi. Zemljo otvori se i progutaj ga. To je bila prva misao, koja mu je pala na pamet.
-"Gledaj, ako misliš trabunjati neke gluposti tu i pokušavati... Nešto zbog ne znam kakvog razloga, kojeg imaš ti u toj svojoj glupoj glavetini, možeš slobodno otići."- Tad se prisjetio onog crtanog sa nosom, opet. Možda to i napravi, ako ga ovaj Netko nastavi nervirati i govoriti sulude stvari ili... Se smijati na način, kojeg je opet čuo. I kao i prošli put taj smijeh, kao ni zabacivanje glave i cijelog tijela nazad nije trajao dugo, te se ustavio sa smrtno ozbiljnim izrazom na licu. Sad je Harry definitvno bio siguran da će uskoro morati zvati neku bolnicu za luđake, jer ako ne možda se to ludilo prenese i na njega, poput neke bolesti.
-"Tvoja draga sestrica je umiješana u ubojstvo, a tvoja... Kako da je nazovem? Ne vjerujem da ste baš na nivou prijatelj-prijateljica. Kako god. Tvoja voljena July je otela nečiju curicu i sad je vuče okolo sa sobom. Grozne su, obje."- Sa zadovoljnim smješkom je promatrao Harryevo lice, koje se totalno smračilo, kao i oči koje su odjednom postale nekoliko tamnije. Jako je stegao šaku, dok mu se cijelo tijelo napinjalo, dok se probao kontrolirati. Zadnji put, kad mu to kontroliranje ljutnje nije uspijelo, je bilo pred July, kad se smotano zaletio nogom od ogradu stepenica i sve do sad mu se uspijevalo kontrolirati. No, trenutno, nakon ovakvih riječi, definitvno bi bez misli na July i koliko ga je njen smeđi pogled gledao uplašeno taj dan, već poludio i par puta pribio dotičnog od zid. No, kontrolirao se. Iako ako iz onih njegovih usta izađe još nešto takvo, nije vjerovao da će ponovo tako mirno stojati.
-"Začepi!"- Zaderao se te je njegov glas odjeknuo. -"Da nisi nikad više rekao nešto takvo o njima!"- Ubrzo za njegovim riječima je slijedio još jedan histerični smijeh, koje je Harryevo tijelo natjeralo da se još više napne, dok je ona visoka valovna dužina prekoračila svaku normalnu mjeru i sad je već pulsirala poput srca.
-"To je istina. Saznat ćeś je prije ili kasnije, a onda ćeš mi se zahvaliti da sam ti otvorio oči na vrijeme."- Namijenuo mu je posljednji prodorni pogled, prije nego se zaokrenuo te nestao iza stepenica. Harry je duboko udahnuo, još uvijek nesvjesan cijele situacije i nekakvog 'otvaranja očiju', o kojem mu je onaj Netko govorio. Zatvorio je vrata za sobom te se uputio prema svojoj sobi. Prošao je pored bijelih vrata iza kojih je spavala Ally. Da ju je July otela. To je rekao. Otkimao je glavom, svjestan da je to nemoguće. Njihov odnos je previše poseban za otmičara i žrtvu.
*
Kako se sve više približivala napuštenom skladištu, joj se jedno i isto pitanje motalo po glavi. Što dovraga radi? Kako misli ona sama protiv njih sviju? I kako misli nagovoriti Vladimira da je pusti? Namrštila se, svjesna da ne zna niti jednog samog odgovora na pitanja. Možda bi bilo bolje da pozove policiju? Skoro istog trenutka, kad je to pomislila je i otkimala glavom. Prvo, July bježi od policije, jer su je optužili za ubijstvo vlastitih roditelja i upravo tom ubojstvu je i ona, Gemma prisustovala. Tek sad shvaća koliko je ova situacija komplikovana i koliko zapravo ne zna kakav kraj očekivati.
A sa Vladimirom stvarno nikad nije znala na čemu je. Niti dok su bili u 'normalnoj' vezi prije ubojstva. Tip osobe, koji bi odjednom postao ljut, najviše bi mrzio kašnjenje. Morao si se prikazati u sekundi točno inače bi popijenio kao bijesan pas. Tek sad ne shvaća što je uopšte vidijela na njemu?
-''Ohoho vidi ko nam je došao.''- Začula je glas iza sebe. Još jedna od njegovih groznih navika. Pojavi se, kad ga najmanje očekuješ. Dobro, trebala ga je očekivati, jer se ipak nalazi ispred skrivališta njegove bande, ali svejedno. -''Jesi li se izgubila dušo?''- Dodao je sa jednakim otrovnim tonom, čim se Gemma okrenula prema njemu.
-''Nisam.Upravo tebe sam tražila.''
*
Kratko? Dosadno? Glupo?Čudno? Primam sve kritike. Zaista, tako da ako je imate slobodno recite. Ne grizem. xD
Hvala vam sto čitate!
Lots of love, :)
xAzrax
ESTÁS LEYENDO
Love or hate? /h.s./ (završena)
FanficOd samog pocetka je bilo nesto izmedju njih, nesto neobjasnljivo. Zeljeli su biti jedno sa drugim, ali im je zivot postavio prepreke. Postavio im je tako velike prepreke da ih je natjerao da se zamrze. Ali kazu da je crta izmedju ljubavi i mrznje ja...