Chapter 30.
Sjedila je u kutu, gledajući ispred sebe. Ponovo se našla u istoj tami, kao i prošli put. No, sad je uopšte nije ništa brigalo. Izgubila je pojam o vremenu, ali ne i o svojim mislima. Predala se. Odustala. Bila je sigurna da je niko ni ništa više neće spasiti. Harry je bio tako blizu da to napravi, no isto tako blizu da završi sad tu sa njom. Bila je sretna da ga nisu vidijeli. Da mu se nešto dogodi... Kratko odmahnu glavom. On je na sigurnom. Sad kad ona nije u blizini je siguran.
Zašto se prije nije udaljila od njega? Probavala je. No, nešto bi je uvijek vraćalo nazad. Vuklo poput magneta. Iako to nije shvaćala, tako su i dijelovali. Oboje su imali i pozitivnu i negativnu stranu. Njegova pozitivna strana je privlačila njenu negativnu i obrnuto. Njih dvoje su poput jing&janga, poput crne i bijele čokolade. Ne ide jedno bez drugog. No, kad će oni to shvatiti? I kad shvate što će se dogoditi? Ne znamo. Budućnost je nemoguće da bi je predvidijeli, no njena sadašnjost se mijenja. Iako toga nije ni svijesna. Iza susjednog zida se odvija razgovor, koji bi je mogao spasiti. Ne zauvijek, no za neko vrijeme.
-"Dušice, imaš sreću."- Čula je glas, koji se miješao sa zvukom škripanja velikih željeznih vrata. Zbog silne neočekivane svjetlosti je počela viđati crne krugove, koji su joj plesali pred očima.
-"Ja i sreća? Zašto mi to ne ide zajedno?"- Upita te se podsmijehnu sama sebi. Vladimir je to isto smatrao nekoliko smiješnim. No, više je bio dobre volje. Gemma. Sa njenom pomoći će saznati sve o July. Uvjerila ga je da je spašava samo zbg brata da je zapravo mrzi iz dna duše. Učinila mu se prilično uvjerljiva zajedno sa svim mahanjem rukama i upornim pričanjem, koliko ne podnosi July. Svjesna ili ne, Gemma se pretvarala u pravu glumicu.
-"Pa izgleda da ste našle zajednički put."- Odvrati joj sa veselim glasom. July poškilji prema njemu, ne znajući gdje vode njegove riječi. Zajednički put? Možda ka smrti. Drugog izlaza od Vladimira ne vidi. Ustavio se, otvarajući širom vrata te naslonjajući se na njih. Rukom prođe po zraku, pokazivajući joj ka hodniku. Nudio joj je izlaz, slobodu, no ona to nije shvaćala.
-"Zar ne želiš pobjeći odavde?"- Upita je sa podsmijehom. Sumnjičavo ga je pogledala. Što se promijenilo u tako malo vremena? Ili je ipak bilo puno vremena? Kao i uvijek izgubila je osjećaj za vrijeme.
-"U čemu je kvaka?"- Hrabro upita, uspravljajući se na noge. Vraćala se u staru borbenu poziciju, odnosno napad sa riječima. Prošli put je pobijedila. No, ovaj put... Šta će dobiti iz ovog?
-"Kvaka je da je nema. A sad ili odi ili ću te zauvijek zaključati tu."- Izživcirano prevrnu očima, još jednom pokazivajući rukom prema izlazu. Nesigurno se odvojila od zida, pritom popravljajući majicu. Loša navika. Uvijek to radi. Prošla je pored njega te se svako malo okretala oko sebe, očekivajući pištolj uperen u glavu. Nešto joj nikako nije bilo logično. Prošli put joj je prijetio da će je izmasakrirati kao njene roditelje, a sad je pušta. Možda je ovo neka igra. Sad će je loviti po dvorištu poput pasa, kao onu curu iz nekog bolesnog filma, kojeg je gledala prije par dana.
Još jednom se okrenu iza sebe, no na kraju hodnika je bio samo Vladimir, koji ju je promatrao sa prekriženim rukama. Pogledom je pretražila njegovu odjeću, no nije izgledalo, kao da bi imao pištolj sakriven negdje. A možda je samo paranoična? Možda se predomislio i pustati će je. Samo par trenutaka nakon te misli, je shvatila da je to nemoguće.
-"Gemma?"- Skoro neopazno prošapta, dok ju je Gemma zbunjeno gledala. Zar ju je pustio?
July spusti pogled na njene ruke, uviđajući sivi pištolj se rahlo trzne, krećući se par koraka unazad. Gemma i Vladimir? Sve je bila igra pripremljena za nju. A tamam je pomislila da je Gemma dobra. Odmahnu glavom te uskoro začu smijeh. Ovog puta su i Gemma i July zbunjeno promatrale Vladimira, koji im se bližao usput pripaljujući cigaretu.
-"Vidim. Vrijeme je za malu istinu."- Reče te odmah nakon toga prinese cigaretu ustima, uvlačeći dim. Gemma ga šokirano pogleda. Shvatila je. Reći će July da je i ona umiješana u ubojstvo njenih roditelja. Mislila je da ga je uhvatila u svoju igru, a čini se da je bilo upravo suprotno. Zaplela se u paučinu, koju je ispleo njen bivši momak.
-"Kakvu istinu?"- July upita još uvijek sumnjičavo gledajući July, koja je probala sakriti pištolj, stavljajući ruku iza leđa.
-"Znaš ko mi je pomagao ubiti tvoje roditelje?"- Niti ne pokušavajući prikriti osmijeh, uvuče još jedan dim. Julyin pogled je automatski došetao do Gemme. Što ako je i ona upletena? Zašto to nikad nije pomislila? A znala je da je povezana sa Vladimirom?
-"Ne laži, Vladimire!"- Zaderala se, streljajući ga pogledom.
-"Zašto ti je stalo do njenog mišljenja? Zar nisi rekla da je mrziš?"- Ponovo se osmijehnu, bezbrižno prinoseći još jednom cigaru k ustima. Imao ju je u šaci. Svjestan toga, privuče telefon iz džepa te ga baci u Julyine ruke. Iako zbunjena svom situacijom, ga je spretno ulovila.
-"Samo otključaj i pogledaj video."- July nakratko pogleda Gemmu, koja joj je pogledom govorila da to ne napravi. No, zašto bi joj vjerovala? Otključala je telefon te je ubrzo ugledala Gemmin lik na ekranu. Bez razmišljanja je pritisla na play, ni ne znajući što je sve čeka. Gemma je prošla rukom kroz kosu. Duboko je pala u njegovu zamku. Nikad više neće povratiti povjerenje.
-"Znaš kako me živcira?! Ona i njena glupa sestra. Uvijek je dovlači sa sobom i ostavlja Harryu. I izigrava neku žrtvu pred njim. Izgubila roditelje. Bori se da preživi. Bla bla. Glupača jedna, kao da su njeni problemi najgori na cijelom svijetu."- Video je bio izrezan iz nekog dužog. Bila je sigurna u to. No, sve ovo je izgledalo stvarno. Nema šanse da je lažni. Podiže pogled prema Gemmi, koja se sa zatiokom naslonila na štok vrata te je sa smrknutim izrazom promatrala Vladimira. A on? Zadovoljan kao nikad prije. Sve mu se savršeno posložilo.
-"Dalje. Još jedan je."- Monotono odgovori te Gemma podiže glavu, uspravljajući se. Još jedan? Julyino lice je u trenutku preblijedilo. Prizor, koji ju je toliko puta preganjao. Njeni roditelji. Mrtvi. Krv na bijelim pločicama. Razmazana posvuda. Bezživotni izrazi na njihovim licima. No, ovog puta se njenom prizoru dodala još jedna slika. Vitka figura tamnokose djevojke u haljinici. U ruci, koja se opušteno spuštala niz njeno tijelo, je držala isti metalni pištolj kojeg je sad držala Gemma. I sa leđa je izgledala kao.. Gemma? Šokirano otvori usta. Djevojka na videu pomaknu tijelo naprijed pljucajući na njih. Na njene mrtve roditelje. Previše za nju. Definitivno previše da bi izdržala.
*
Trenutno nemam pojma što radim sa ovom pričom samo pišem, hah. I eto. Je li Vladimir laže? Je li video lažan ili pravi? Kakva će biti Julyna reakcija? Nadam se da je imalo zanimljivo. Znam da sad July otkriva ono što vi već znate, ali okej. U idućom nastavku će valjda biti napetije.
Hvala vam što čitate.
Lots of love, :)
ESTÁS LEYENDO
Love or hate? /h.s./ (završena)
FanficOd samog pocetka je bilo nesto izmedju njih, nesto neobjasnljivo. Zeljeli su biti jedno sa drugim, ali im je zivot postavio prepreke. Postavio im je tako velike prepreke da ih je natjerao da se zamrze. Ali kazu da je crta izmedju ljubavi i mrznje ja...