פרק 7

2.6K 188 28
                                    

(בתמונה: ג'ימין)

נקודת מבט: וי

"תנשק את הגבר הכי מושך מאיתנו... בפה" הוא אמר והסתכל לכיוונו של קוקי, יופי עכשיו הוא ינשק מישהו ואני סתם אתעצבן ואתבאס שזה לא אני... "מה?" הוא שאל כמעט בצעקה מופתע לגמרי מהחובה, עוד עובדה שאין סיכוי שהוא ימשך אי פעם לגבר... טאהיונג למה אתה כזה דפוק? הסתכלתי עליו כדי לראות את מי הוא ינשק ותוך שניה הוא הסתכל אלי בחזרה "סליחה היונג" הוא לחש והצמיד את השפתיים שלו אל שפתי.

מה... מה קורה כרגע? אני לא... מה? לפני שהספקתי לעקל בכלל מה קרה השפתיים שלנו התנתקו והוא חזר למקומו עם ראש מושפל. ג'ונגקוק נישק אותי הרגע... אני בטוח שהפנים שלי היו אדומות עכשיו ודפיקות הלב שלי כנראה היו נשמעות בכל רחבי החדר אם כל חברי הלהקה לא היו צועקים בהתלהבות.

למה הם צריכים לגרום לרגע הזה להיות מביך יותר ממה שהוא כבר?? "ראפמון, אמת או חובה? קוקי אמר ואז קלטתי שהוא סובב את הבקבוק. "אמת" הוא ענה והסתכל על קוקי בצפייה לשאלה שישאל אותו "אם כולנו היינו אמורים למות ואתה היית יכול להציל אחד מאיתנו, מי זה היה?" קוקי שאל ובלי לחשוב בכלל ראפמון כבר ענה את התשובה "ג'ין".

אני לא מצליח לחשוב, אני עדיין בהלם ממה שקרה וכנראה שלקוקי זה בכלל לא הזיז... כמובן שלא מטומטם הוא הרי סטרייט (הערה- לא אוהבת את המילה סטרייט, המילה הנכונה זה הטרוסקסואל או בקיצור הטרו, תלמדו חמדמדים) אני מחכה שהיום הזה כבר יגמר...

~~~

אחרי המשחק חלקנו הלכנו לחדרים וחלק מהם נשארו בסלון לראות סרט. עדיין לא היה לי מצב רוח, הרגשתי רע עם עצמי ואני אפילו לא יודע למה... הרי הבחור שאתה אוהב נישק אותך נכון? זה אמור להיות טוב... אז למה אתה כזה דפוק?

עליתי במדרגות ופניתי להכנס לחדר, לא הספקתי לסגור את הדלת עד הסוף ומישהו תפס אותו והיא נפתחה, "היונג מה יש לך?" קוקי עמד בפתח הדלת והסתכל אלי "כלום, עזוב אותי" עניתי לו והוא עדיין עמד במקום. "אתה ככה מאז ש... זה היה עד כדי כך גרוע?" הוא אמר בקול והסתכל אלי "לא... בכלל לא" עניתי אבל הוא רק המשיך לעמוד בשקט.

"האמת ש...שזה היה ההפך" אמרתי את זה הרגע? אויש מה קורה לי? "מה?" הוא שאל מופתע והסתכל אלי עם גבות מורמות "כלום, לך" עניתי לו וכבר הייתי מיואש מהמצב הזה "אני אלך אם תסביר לי למה התכוונת" הוא אמר בהחלטיות וניראה עקשן לגבי זה.

ידעתי שהוא לא יעזוב את זה עכשיו... הוצאתי נשיפה קצרה מפי והתקרבתי אליו "אתה באמת רוצה שאני אסביר לך?" שאלתי אותו ובתור תשובה הוא נתן לי הנהון קצר והמשיך להסתכל אלי, אני לא מאמין שאני הולך לעשות את זה... אבל אם הוא לא יפנה אלי אחרי שהוא ידע אני מעדיף קודם להרגיש את זה שוב... התקרבתי אליו קצת יותר והצמדתי את השפתיים שלנו.

לאחר כמה שניות ניתקתי את שפתיי משפתיו והסתכלתי אליו, "עכשיו בבקשה תלך".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~מה ניראלך שאתה אומר לו ללכת??? מטומטםםם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מה ניראלך שאתה אומר לו ללכת??? מטומטםםם

אז.... אני אמשיך עם הקצב הרגיל של פעם ביומיים מעכשיו אני מניחה...

תקשיבו זה חשוב, אם אתם מכירים אנשים שאוהבים ביטיאס או קייפופ בכללי אני מאוד אשמח אם תמליצו להם על הסיפור שלי, ואם יש לכם הערות בנוגע לסיפור עצמו או לכתיבה אני יותר מאשמח לשמוע אותם.

 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now