פרק 20

2K 126 13
                                    

(צחקתי כלכל הרבה מהתמונה)

נקודת מבט: ג'ונגקוק

נכנסו בשקט הביתה וכל אחד הלך לחדרו, טוב כנראה חוץ מג'ין שהלך לנאמג'ון ואני לוי...

סגרתי את הדלת מאחורי, נשכבתי ליד וי היונג וגניחת כאב יצאה מפי, הצוואר הזה הורג אותי "קוקי אתה בסדר?" וי התיישב קרוב אלי וליטף לי את הלחי "כן הכל טוב אל תדאג" אמרתי בקול ישנוני מוכן לשינה "לילה טוב" הוא אמר וקירב את פניו לפני "לילה טוב" אמרתי בחיוך והצמדתי את השפתיים שלנו לנשיקה קלילה, תוך רגע הוא עלה מעלי כאשר רגליו מפושקות כך שאני שוכב ביניהם "היונג" אמרתי בקול רועד אל הוא לא ענה ותוך רגע שפתינו נפגשו שוב,  אך הפעם לא לנשיקה קלילה אלא לנשיקה עמוקה ומהירה שהשאירה אותי בלי אוויר אך למרות זאת לא הפסקתי אותה. ידו עברה על חולצתי ובכלל לא חשבתי על איך הוא מחזיק את עצמו מעליו ביד אחת, לעט לעט הרגשתי אותי נכנסת מתחת לחולצתי ואז יורדת לכיוון המכנס, הוא העביר את ידו על מפשעתי וגניחה חלשה יצאה מפי "היונג" גנחתי חלש לאחר שהתחלתי להרגיש בליטה שגדלה שם למטה "היונג דיי" גנחתי שוב פעם אך הוא לא הפסיק, אני לא מוכן לזה! אני לא רוצה להיות מוכן לזה! "היונג דיי!" אמרתי בקול חזק והתרוממתי ממקומי "אומייגאד קוקי סליחה" הוא אמר בקול מתנשף הזזתי אותו מימני, קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר בריצה.
ישבתי בחוץ על ספסל נחמד ליד הדירה שלנו ושאפתי את האוויר, "אייש היונג למה היית חייב לעשות את זה" מלמלתי לעצמי בזמן שניסיתי להסתיר את הזקפה שנוצרה לי, סתם כדי לא לראות אותה ולחשוב על זה, למרות שהתחושה בטוח תשאר עוד הרבה הרבה זמן...  לפתע ראיתי מישהו נעמד מולי, זה שוגה..."למה הוא היה צריך לעשות מה?"

"למה הוא היה צריך לעשות מה?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now