Ik schrik wakker van mijn droom. Ik droomde over de verassing, ik droomde dat ik en Yvonne bij het one direction concert waren en dat we op het podium mochten komen. Onze moeders werden er ook bij gehaald en iedereen begon te juichen, net op het moment dat ik een knuffel kreeg van niall schrok ik wakker...
Ik kijk op mijn wekker het is 8 uur, en schrik. IK MOET ALLANG OP SCHOOL ZIJN !! Ik trek een shirtje met een raar poppetje uit de kast en trek een broek aan. Snel ren ik naar de badkamer en doe mijn make-up. Ik pak mijn tas en ren naar beneden waar ik een boterham smeer en hem opeet. Dan komt mijn moeder uit bed en kijkt op haar horloge, daarna kijkt ze naar me heel raar aan en zegt 'waar ben jij nou mee bezig' met mijn mond vol antwoord ik 'ik ben te laat voor school!!' dan schiet mijn moeder in de lach en zegt 'Fleur het is zaterdag..'
Ik word weer wakker en kijk op m'n wekker, 10 uur is het nu. Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer, mijn make-up is helemaal uitgelopen. Ik haal er een beetje af en ga dan naar beneden. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan. Icarly is bezig. Net toen ik verder wilde zappen hoor ik one direction, snel zet ik hem terug op Icarly en kijk de aflevering die ik al 5 keer heb gezien.
Als de aflevering is afgelopen ga ik naar boven en doe mijn kleren aan.
Ik ben bijna klaar met wiskunde. Nu Duits.. Ik pak mijn telefoon en zet story of my life op, dan begin ik met Duits. Wat is Duits saai.. eerste naamval, derde naamval, vierde naamval, ik snap er helemaal niks van. Als ik mijn boek dicht doe staat mijn moeder naast me. 'Fleur omdat je er zo goed voor staat op school en je huiswerk goed doet heb ik een verrassing voor je' ik kijk mijn moeder aan alsof ik water zie branden 'WAT IS HET !!!' Roep ik 'dat verstel ik straks eerst gaan we naar yvonne' zegt ze.
----------------------------------------------------
Heeeejj,
Ik heb op deze fanfiction nu 12 lezers echt bedankt maar niemand laat weten hoe ze het vinden en dat zou ik graag wel weten dus zouden jullie alsjeblieft een reactie achter willen laten met hoe jullie het vinden
DANKJEE XX
fleur. X