Luke pov
Fleur en Yvonne hebben de hele weg geslapen, en ze slapen nog. 'we zijn er bijna dus maak ze maar wakker' zegt de chauffeur.
Ik geef fleur een aai over haar bol, ze is zo lief en schattig en ze ziet er zo kwetsbaar uit als ze slaapt ik wil haar beschermen voor altijd. Ik stop een oortje in fleur haar oor en zet dan half a heart op. Fleur wordt langzaam wakker.
Fleur pov
'Fleur ik hou zoveel van je' zegt luke.
'Ik ook van jou luke' zeg ik.
Ik heb een mooi jurkje aan, we liggen midden in een grasveld. De zon schijnt en Luke en ik liggen Hand in hand.
Luke komt een beetje omhoog en steunt op zijn elleboog.
Hij haalt met zijn hand een plukje haar uit m'n gezicht.
Ik pak zijn hand vast en onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar.
Dan ineens hoor ik het liedje half a heart.
' hoor je dat ook?' Wil ik roepen maar voordat ik antwoord krijg verdwijnt alles ik een waas.
'Fleur, fleurtje word eens wakker we zijn bijna thuis' hoor ik een stem zeggen.
Ik doe mijn ogen langzaam open en kijk dan recht in de ogen van Luke.
'helpt toch wel he een liedje' zegt hij tegen Yvonne. 'Jaja zei het toch'
Ik wrijf in mijn ogen en herken de straten al.
'hebben jullie niet geslapen' vraag ik.
'Ik niet Yvonne is net wakker' zegt Luke.
Ik pak mijn telefoon en kijk op twitter, ik ben gelinkt.
Door Luke...
Ik bekijk de tweet en de foto die er bij staat:
Met deze sleeping beauty in de auto
Er staat een foto van mij bij. Ik kijk Luke aan 'waarom' vraag ik. 'omdat de hele wereld mag weten dat je van mij bent en blijft' zegt Luke. Ik wil naar de reacties kijken maar Luke trekt m'n telefoon uit mijn handen. 'Fleur ik geef je een tip, kijk niet teveel naar reacties ze kunnen nog al hatelijk Zijn' zegt Luke met een bezorgde stem.
'Oke bedankt Luke' zeg ik.
Ik kijk Yvonne aan. 'hee Yvonne gaat het' vraag ik. 'Ow ja gaat wel ben nog beetje moe' zegt ze. Ik zie dat er iets mis is, is ze jaloers ?
'Oke jullie kunnen uitstappen' zegt de chauffeur. Ik geef Yvonne een knuffel 'ik zie jou morgen vast nog wel, doeii love u' 'ja vast wel doeii love u too' zegt Yvonne terug.
Yvonne en ik praten gewoon Nederlands met elkaar.
'Kom je Luke' ik sterk mijn hand uit en Luke pakt mijn hand 'ben je zenuwachtig' vraag ik 'ja beetje wel, jij niet dan?'.
Ik doe de deur open en roep dan 'ik ben thuis'. 'Hee lieverd hoe was het' hoor ik vanuit de woonkamer. 'oke blijf heel even hier' zeg ik tegen Luke. Ik loop de huiskamer in en kijk mijn moeder aan. 'Mam ik moet je iets vertellen' zeg ik. 'Wat is er meisje is er iets gebeurt' vraagt ze bezorgt. 'Mam ik ben niet alleen gekomen' 'wie is er mee dan, zayn zeker' zegt ze plagerig. 'Nee Luke' 'wie is dat dan' ik loop richting de deur en zie Luke staan, zijn handen trillen helemaal. 'Luke niet zenuwachtig zijn, alles komt goed' ik pak zijn hand en we lopen samen naar de woonkamer. 'Mam dat is Luke' zeg ik. 'Hallo Luke ik ben Mary' mijn moeder schud Luke zijn hand. 'I'm Luke' zegt Luke.
'OWja mam hij spreekt engels' zeg ik.
'Ga zitten' zegt mijn moeder 'willen jullie wat drinken'.
'Doe mij maar cola alsjeblieft, wat wil jij Luke'
'Umh doe ook maar cola alsjeblieft'
Mijn moeder loopt naar de keuken.
'Je moeder is aardig' zegt Luke zacht.
'ik zei het toch maak je maar niet druk' ik geef hem een kusje op zijn wang.
'Mam we gaan slapen' 'is goed schatje, slaap lekker' 'slaap lekker mam'.
Luke en ik lopen naar boven. Als ik boven kom krijg ik een raar gevoel in mijn buik.
Ik kijk naar de grond, je ziet nog een heel klein beetje bloed.
'Gaat het fleur' vraagt Luke met een bezorgde stem. Ik ga op bed zitten en Luke komt naast me zitten 'ja gaat wel' zeg ik en ik glimlach.
Luke slaat een arm om me heen en knuffelt me, natuurlijk knuffel ik hem terug.
'Zullen we gaan slapen' vraag ik.
'Is goed fleur' zegt luke.
We gaan liggen en knuffelen nog even, niet veel later val ik in slaap.
Luke pov
We zitten op fleur haar bed. 'zullen we gaan slapen' zegt fleur, 'is goed fleur' antwoord ik.
We gaan liggen en knuffelen nog even.
Ik merk dat fleur me steeds minder stevig vast houd, een teken dat ze slaapt.
Ik denk aan morgen, morgen ga ik aan fleur aan moeder vragen of fleur mee mag op tour en fleur weet van niks.
Hoe ga ik dat doen? Wil fleur dat wel?
Dat komt morgen wel..
Ik kijk naar fleur, ze is zoo lief.
Ik geef haar een kusje op haar hoofd en val dan langzaam in slaap.
--------------------------------------------------
Heeeejj,,
Weer een hoofdstuk.
Meer heb ik niet te zeggen dus..
Doeiix
Fleur.x