Fleur pov
Ik open langzaam mn ogen. Ik kijk opzij en zie dat Luke nog slaapt. OMG.. wat is er vannacht allemaal gebeurd. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik naakt ben, snel trek ik de deken een beetje over me heen. Luke kreunt even en slaat dan een arm om me heen. Wait. ben ik vanacht... ontmaagd ? Wow ik ben ontmaagd door Luke hemmings... DE Luke Hemmings van 5sos. Het is een droom voor veel meisjes maar de waarheid voor mij. How lucky can one Girl be. 'Fleur stop' mompelt luke. 'W what' zeg ik zacht. 'Stop stressing' zegt Luke terwijl hij me naar zich toe trekt. 'How do you know-', 'Fleur I know you for 6 weeks now, I know what you're thinking' onderbreekt Luke me. Ik draai me om zodat ik Luke aan kan kijken. 'It was an amazing night' zegt Luke met een lach op z'n gezicht. Ik voel mezelf rood worden en trek de deken strak om me heen. 'Why do you do that fleur, I love seeing you naked'. Ik voel mezelf nog roder worden en Luke trekt me tegen hem aan. 'Let me feel your body' zegt ie lachend. Luke legt zijn hand langzaam op mijn borst, ik voel een warm gevoel door mijn lichaam stromen. Luke kijkt van mijn ogen naar mijn mond en weer terug. Langzaam leunt hij in en geeft me een zoen, ik voel zijn tong in mijn mond glijden en laat de mijne ook ik zijn mond glijden.
'I'm gonna take a shower, are you comin with me' vraagt Luke terwijl hij uit bed stapt. Ook Luke is nog naakt, zijn lichaam is echt heel mooi. Hij heeft een sixpack maar niet te erg, gewoon perfect. Ik sla de dekens van me af en loop richting de badkamer. Ik loop de badkamer binnen en leg alvast een handdoek klaar. Ik voel twee armen om me heen slaan. 'I love you so much' mompelt Luke in mijn nek. Ik draai me om zodat ik Luke aan kan kijken, Luke mompelt iets terwijl we aan het zoenen zijn, maar ik versta hem niet helemaal. Ik voel zijn hand van mijn kont naar voor gaan. Langzaam laat hij zijn vinger over mijn clitoris heen glijden. Ik kreun even en stop dan met zoenen. 'Luke, shower.. remember?' zegt ik lachend. Ik ontsnap uit Luke zijn armen en loopt richting de douche. Ik kijk naar Luke die zucht en met zijn ogen draait. Maar ook Luke komt naar de douche gelopen.
'What do I have to wear' Zeg ik zuchtend. 'nothing' zegt Luke lachend. Ik zit met een handdoek om me mijn tas te doorzoeken. 'Should I wear my Nirvana shirt with my black jeans' vraag ik aan Luke die al aangekleed op bed ligt. Luke kijkt me lachend aan, 'I don't really care what you're wearing'. Ik pak mijn kleren en trekt ze aan. 'Nu m'n haar nog' mompel ik. Ik ga voor de spiegel staan en kam mijn haar even, dan besluit ik om gewoon een makkelijke staart in de doen. Beetje mascara op en klaaaaar. 'You look beautiful' zegt Luke die nogsteeds op bed ligt. 'Let's go downstairs I'm hungry' Zeg ik en loop naar de deur. Luke staat op en loopt ook naar de deur.
'Goodmorning' roept Michael vrolijk. 'FLEUR' roept viv. 'KOM JIJ EENS EVEN HIER'. Ik kijk verbaasd maar ga dan naast viv zitten. 'Was het lekker' vraagt ze plagerig. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en zwijg. 'Kom op zeg het ze verstaan ons toch niet' zegt ze lachend. 'Okay het was echt heel lekker' zeg ik snel. 'IK WIST HET WEL' roept viv hard. 'Ssssst' sis ik geïrriteerd. 'FLEUR WHAT DO YOU WANNA EAT' roept Luke vanuit de keuken. 'She wants nutella' roept viv. 'Oke nu verder, heb je het wel veilig gedaan' vraagt viv verder. 'VIV' sis ik geirriteerd. 'Oke Oke is snap dat het je Eerste keer was, Maar kom op in Ben het'. Ik zucht en loop naar de keuken. 'hey babe' zegt Luke die een broodje aan het smeren is. Ik heef hem een kus op zijn wang en ga aan de keukentafel zitten. 'Here you have your food' zegt Luke terwijl hij twee bordjes op tafel zet. Op de ene ligt een broodje met nutella en op de ander liggen toasts met vegemite. Ik kijk Luke aan en glimlach even. 'I love you Luke' zeg ik zacht. Luke kijkt op 'I love you too fleur, i love you too'
______________________________
Niks te zeggen :)
Fleur. X