Hoofdstuk 29

567 16 3
                                    

Niall pov

Oke ik moet Yvonne nu echt gaan vertellen dat ik meer als vrienden wil zijn.

'Niall is er iets' vraagt Yvonne bezorgd.

ik schrik op uit mijn gedacht, 'uuh nee.. Nou ja ... Eigenlijk wel' stotter ik 'oke luister Yvonne, ik vind het lastig om te zeggen maar je moet het echt weten'.

Yvonne kijkt bezorgd en haar een beetje gedraaid naar me toe zitten.

'Ik... Elke keer als ik bij je ben krijg ik vlinders in m'n buik, het liefst zou ik je dan vast willen pakken en nooit meer los willen laten. Mijn punt is dus dat ik verder met je wil, niet meer als vrienden maar als vriendje en vriendinnetje' ik durf Yvonne niet goed aan te kijken.

Het is even stil, maar dat voel ik twee armen om me heen die me stevig vast houden.

'Niall, ik voel allang iets voor je maar ik durfde het niet te zeggen' mompelt Yvonne.

'Dus zijn we nu een stelletje' vraag ik een beetje ongemakkelijk.

Yvonne heeft een brede glimlach op haar gezicht.

'Ja' zegt ze blij.

Ik knuffel haar.

Als ze een beetje terug begint te trekken kijk ik haar recht in haar ogen.

Onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar, en voor ik het weet zijn we aan het zoenen.

Fleur pov

5 seconds of summer is bijna klaar.

Het meisje achter me tikt me aan.

'Hoe is het eigenlijk om met iemand te hebben die beroemd is' vraagt ze.

'Het is voor mij niet heel moeilijk omdat ik niet heel veel haat krijg, maar het kan best moeilijk zijn' antwoord ik.

'weetje eigenlijk vind ik harry echt heel leuk, kun je me misschien voorstellen aan hem' zegt ze.

'Weetje ik zou best willen maar dat mag ik niet, er zijn zoveel meisjes die dat willen en dat gaat natuurlijk niet'. Ze kijkt verdrietig. 'maar je kunt natuurlijk wel proberen op te vallen bij Harry' zeg ik.

Ze kijkt me hoopvol aan.'Kan dat' zegt ze enthousiast.

'nouja je staat op de eerste rij dus doe je best meid' zeg ik.

Nadat ik dat gezegt heb draai ik me op en loop weg samen met Paul.

'hee Lukey hoe ging het' vraag ik als Luke aan komt lopen. Hij neemt een aanloopje en rent dan op de bank af waar ik op zit, hij ploft boven op me neer.

'AAAUW' gil ik. 'Ow sorry schatje' zegt Luke en hij geeft me heel veel kusjes op mijn hele gezicht.

'Je zweet' zeg ik vies maar wel sarcastisch. Hij gaat languit op de bank liggen met zijn hoofd op mijn benen. 'Ik ben moe' zegt hij. Ik schiet in de lach

'dat kan ik me voorstellen, hoe jij je uit liep te sloven op het podium' zeg ik en ik prul een beetje met zijn haar.

'hoe vond je het' vraagt Luke.

'Wat denk je zelf' zeg ik nogsteeds een beetje lachend. Ik zit nogsteeds met z'n haar te spelen, 'vind je m'n haar leuk' vraagt luke. 'ik vind JOU leuk' zeg ik en ik geef hem een kusje.

Hij draait een beetje zodat hij lekker ligt en valt dan in slaap. Wauw hij is zoo lief als hij slaapt.

'Ligt ie weer eens te slapen' zegt Harry die de kleedkamer binnen komt lopen.

'ja hah, moet jij nodig zeggen' zeg ik 'moet je niet al op het podium staan'.

'Ik kom m'n flesje halen en dan ga ik' zegt Harry. 'Owja harry op de eerste rij staat een heel leuk meisje die jou wel ziet zitten' zeg ik en ik geef hem een knipoog.

'Okeeee' zegt hij vragend. 'succes he' zeg ik en ik zwaai naar hem.

Ik kijk nog een keertje naar Luke en leun dan achterover, ook ik val langzaam in slaap.

-------------------------------------------------

Weer een hoofdstukje.

Lieve mensjes Harry's vriendin is al weg

Michael en Ashton zijn nog vrij so let me know if you wanne be their girlfriend

Fleur.X

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu