Hoofdstuk7

884 19 3
                                    

Fleur pov

Ik word wakker Het is nu 11 uur. Ik stap uit bed en kijk even wat ik aandoe, ik zie mijn Start Spreading The News shirt en trek het aan daaronder doe ik een zwarte broek aan met witte Nikes. Mijn haar doe ik in een losse staart. Ik loop naar de badkamer en doe een beetje make-up op. Ik loop naar beneden en daar zit mijn broer in pak klaar voor het optreden.

'Leuk shirt' zegt hij

'Dankje' zeg ik terug

Normaal zegt hij niet heel veel tegen mij, we hebben best vaak kleine ruzietjes maar als hij alleen met mij is zorgt hij wel voor me.

Ik loop naar de keuken en pak wat eten,

Ik ga voor de televisie zitten.

Ik kijk m'n broer aan en vraag

'Heb je er zin in ?'

'Jot' antwoord hij

Het is even stil, dan vraag ik

'Is Davy er ook ?'

Davy zit ook in de band en speelt saxofoon, ook lijkt hij echt heel erg op niall maar dan met bruin haar.

'Ja tuurlijk is Davy er, waarom vraag je dat?'

'Ow gewoon'

Ik zit op de fiets opweg naar het optreden van mijn broer.

Als ik op de fiets zit denk ik na over straks want om 4 uur ga ik shirts maken voor het one direction concert bij Yvonne.

Als ik aankom op de plaats waar mijn broer moet optreden hang ik mijn jas op. Dan komt Davy naar mij toe gelopen en geeft me een knuffel, ik voel mezelf rood worden het voelt gewoon net of het niall is. Soms zingt Davy een stukje van een onedirection liedje voor mij, dat doet hij best goed.

Als ze eenmaal aan het spelen zijn krijg ik een sms'je van Yvonne....

Yvonne pov

Het is 2 uur en ik sms fleur

Aan: Fleur

Van: Yvonne

'Hee fleur kun je nu al komen kunnen we nog beetje fangirlen enzo x'

Ik krijg meteen Antwoord

Aan: Yvonne

Van: fleur

'Hee nee sorry ben bij optreden van m'n broer en raadt eens Davy is er ook 😏'

Als ik dat lees krijg ik een glimlach op mijn mond, fleur heeft echt geluk dat ze Davy kent.

Ik sms terug

Aan: fleur

Van: Yvonne

'Ow oke jammer haha veel plezier met Davy hahahahah tot straks x'

Ik ren naar boven en ga wat one direction filmpjes kijken.

Fleur pov

Het is 4 uur en ik loop naar Yvonne.

'Heeeeee' zeg ik als ik bij Yvonne aankom.

Ze heeft allemaal verf en stiften klaar gelegd. We pakken onze shirts en beginnen ze te versieren. Ik teken niall en zayn, Yvonne tekent niall. Als de shirt klaar zijn is het 5 uur ik moet om 6 uur thuis zijn.

'We hebben nog een uur om te fangirlen' zegt Yvonne en dat doen we.

Als het half 7 is komt de moeder van Yvonne naar boven en zegt 'Fleur hoelaat moet jij thuis zijn ? Het Is al half 7' ik schrik en ga zo snel mogelijk naar huis.

Als ik thuis kom ga ik op de bank zitten en zeg niks, dan roept mijn vader en ik ga er naar toe.

Hij kijkt me aan en begint dan te schreeuwen

'WAAROM KOM JE ZO LAAT THUIS, JE HAD WEL VERKRACHT KUNNEN WORDEN' hij klinkt heel boos dus ik zeg maar niks.

Dan geeft hij me een klap voor mijn kop en schreeuwt 'ZEG HET DAN HE, HEB JE EEN STIEKEME RELATIE' ik krijg tranen ik mijn ogen en ren naar boven.

Als ik boven ben barst ik in tranen uit, ik kijk naar mijn muur waar one direction posters aan hangen en ik fluister 'you're the reason why i'm still alive'. Dan pak ik een schrift en begin te lezen wat ik er in heb geschreven de vorige keer dat ik zo boven zat.

I'm the Girl who smiles everyday

I'm the Girl who's happy

I'm the Girl who says she don't care

I'm the Girl who look shy at the first but do the crazyst things when whe is comfortable

I'm the Girl who sing

But when you look inside

I'm the Girl who crys everyday

The Girl who hate herself

The Girl who is aways shy and insecure

The Girl who sings sad songs to let het problems out.

Ik doe het shrift in een lade en zie daar een mesje...

Ik pak het mesje en duw het op mijn arm.

Ik maak een diepe snee, ik zie heel veel bloed en dan wordt het zwart voor mijn ogen...

----------------------------------------------------

Hee peepz weer een hoofdstukje.

Ik hoop echt dat ik het boek niet aan het verkloten ben 💕😊 ik begin het weer wat drukker te krijgen met school dus kan iets langzamer gaan.

Als je wil weten hoe ik er uit zie mijn instagram is fleurloves1d 😇

Fleur.x

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu