Hoofdstuk 6

893 18 0
                                    

Nog een dagje en dan is het weekend.

Ik slenter door de gang en loop naar het lokaal waar ik moet zijn D019 Duits...

Ik ga zitten en pak mijn boeken.

'Hallo allemaal' zegt mijn leraar. Het enige pluspunt aan Duits is dat ik achteraan zit.

Ik teken een beetje in mijn schrift, dan ineens staat de leraar naast me en zegt 'fleur let jij ook even op inplaats van te tekenen, en trouwens wat is-' hij kijk even in mijn boek en zegt dan 'I am Diana ?' Hij kijkt me verbaast aan en ik trek snel m'n mouw nog verder naar beneden.

Het is pauze eindelijk. Ik loop naar de wc en pak mij foundation, ik doen mijn mouw omhoog en kijk even naar mijn arm. Niemand weet dat ik mezelf snijd, iedereen denkt dat ik een heel vrolijk meisje ben en dat ik heel zelfverzekerd ben, maar van binnen ben ik een meisje dat heel snel gekwetst is en dat heel onzeker is soms denk ik er over na of ik nog wel zou leven als one direction er niet was. Ik smeer wat foundation op mijn arm tot je niet veel meer zien van mijn sneeën. Ik loop naar de aula en ga zitten aan tafel bij mijn vriendinnen.

'Hee' zeg ik.

'Hee' zeggen ze allemaal

Ik pak mijn Brood en kijk ernaar ik neem een hapje en gooi daarna mijn brood weg.

Ik ben al te dik....

De bel gaat. Eindelijk weekend, dinsdag is het one direction concert al!!!!

Ik pak mijn jas en loop naar de fietsenstalling. Onderweg kom ik Janneke tegen.

'Hee' zeg ik en ik knuffel haar.

Ik loop verder naar mijn fiets.

Bijna thuis. Als ik thuis ben gooi ik mijn tas neer en pak mijn telefoon.

Ik kijk even op whatsapp maar ik heb geen berichten, dan maar huiswerk.

Als ik bijna klaar ben met mijn huiswerk. Krijg ik een whatsappje van Yvonne

'Hee fleur zullen we van het weekend onze shirts gaan maken aangezien het dinsdag al is xx 😘🙈💕'

Ik antwoordt

'Ja is goed !!! Heb er zin in ik ben om 2 uur bij jou xx 😚🙊💞'

'Oke zie je dan xx'

Ik leg mijn telefoon neer en spring in de bank. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan, maar er is niks leuks op tv. Ik pak de one direction up all night live tour dvd en zet hem aan.

Ik ben heel hard aan het meezingen. Als de dvd klaar is gaan we eten.

Het is ondertussen 11 uur en ik ben moe. Ik ren naar boven kleed me om en ga in bed liggen. Ik denk na over morgen dan moet mijn broer optreden met zijn bandje die heet Start Spreading The News, hij maakt altijd grapjes over dat hij in moet vallen bij one direction als josh ziek is, in z'n dromen...

Langzaam val ik in slaap

----------------------------------------------------

Zo weer een hoofdstuk. Ik wilde een lang hoofdstuk schrijven maar het is niet helemaal gelukt sorry daarvoor.

In de volgende hoofdstukken ga ik werken met POV's.

Mijn broer drumt trouwens echt en hij zit ook echt JN een bandje die Start Spreading The News heet haha

Reacties zijn altijd welkom :)

Fleur.x

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu