Niall pov
Als we klaar zijn met het concert loop ik naar Luke z'n kleedkamer.
Ik doe de deur open en wil gaan Roepen, maar dan zie ik Luke en fleur liggen slapen.
Ik pak mijn telefoon en maak een foto. 'Zo die komt op Twitter' denk ik hardop.
Ik loop door de gang en open Twitter
@niallofficial
I walked in a room and than saw this sleeping beauty's pic.twitter.com/4uvGHj3k
Meteen krijg ik allemaal berichten:
Aaaaaaawh they're sooo cute
I hate her Luke is mine
I want to be her
They're cute but I think we are cuter @niallofficial
Zo grappig al die reacties.
Luke pov
Ik word wakker en merk dan dat ik nogsteeds met mijn hoofd op fleur lig.
Ik duw mezelf omhoog en kijk naar fleur die onderuitgezakt ligt te slapen.
Ik pak mijn telefoon om een foto te maken.
Hmm Niall heeft me gelinkt in een tweet.
Ik open de tweet en lees:
@niallofficial
I walked in a room and than saw this sleeping beauty's pic.twitter.com/4uvGHj3k
Ik open de foto en schiet dan in de lach, wat zijn we toch charmant.
Fleur wordt ook langzaam wakker.
'Hey beauty' zeg ik en loop naar haar toe.
'Hoelaat is het' vraagt ze, ze ziet er grappig uit haar haar zit helemaal door elkaar.
'Het maakt niet uit hoelaat het is schatje, heb je lekker geslapen' vraag ik nogsteeds en beetje lacherig.
Ze probeert op de staan om naar de spiegel te lopen.
Ik neem een klein aanloopje en pak haar dan op.
Ik loopt met haar naar de stoel die Voorde spiegel staat, 'Luke moest dat' zegt ze moe.
'Ja' zeg ik kort en duidelijk.
Ze glimlacht en doet dan haar haar een beetje goed.
Fleur pov
Luke is op de bank gaan liggen, ik zit nogsteeds in de stoel voor de spiegel.
'Luke is heb honger' zeg ik en hij kijkt me aan.
'Wat wil je prinsesje' zegt hij met een nette stem.
'wat denk je' zeg ik lachend.
Luke staat op en loopt weg, als snel komt hij terug met een reep chocolade.
'I love uuuuu' zeg ik al hij de reep aan mijn geeft en ik geef hem een kusje.
'OMG MILKA OREO' zeg ik enthousiast 'HOE WEET JE DAT DAT MIJN LIEVELINGS CHOCOLADE IS'.
Luke lacht 'ik weet meer van de dan je denkt' zegt hij verdacht.
Ik kijk hem met grote ogen aan.
'grapjhu' zegt hij.
'Grapjas' zeg ik en steek m'n tong uit.
Dan komt Niall binnen gelopen, 'hèhè al wakker' zegt ie sarcastisch. 'ja al tijdje hoor' zegt Luke lacherig.
Ik kijk hun verbaasd aan, weet Niall dat we lagen te slapen ?
'Fleur kijk je twitter' zegt Niall dan.
Ik pak mijn telefoon en zie dan de tweet die Niall heeft getweet.
Ik kijk hem aan 'serieus niall.. serieus' ik zucht.
'Sorry hoor, maar jullie lagen er zo schattig bij' zegt nialler.
Dan komt Ashton binnen met z'n telefoon 'en hier is luke' zegt hij dan en draait de telefoon naar Luke, luke zwaait.
'En Niall is er ook en fleurtje' hij draait de telefoon naar mij en Niall die naast elkaar zitten en we zwaaien.
'Bye ' zegt hij en stopt zijn telefoon in zijn zak.
'Ook hallo Ashton' zegt luke.
'Hey' zegt Ashton op een manier dat we allemaal moeten lachen.
'Wat kom je doen' vraagt niall.
'Umh mijn keek afmaken' zegt jij verbaast en loopt dan weer weg.
'Hij mist Miranda' zegt Luke 'hij kan er niet goed tegen als hij mij en fleur samen ziet'.
'dat is zielig' zeg ik.
'We kunnen er voor zorgen dat ze naar een concert komt zodat hij haar kan zien' zegt Niall. ik geef hem een stoot tegen zijn arm 'DAT IS ZO'N GOED IDEE' zeg ik enthousiast.
'Auw' zegt Niall en ik aai hem over zijn arm 'sorry, maar dat gaan er doen !!'
-------------------------------------------------
Hee mensen,
Hoofdstuk 30 al.
Is het nog een beetje leuk ?
Ik ben ziek dusja
Doeiix
Fleur.X