Fleur pov
Als ik wakker word kijk ik, zoals wel vaker, in twee mooie zeeblauwe ogen. 'Goodmorning beauty' zegt Luke. 'Goodnorning'. Ik kijk op mijn telefoon hoelaat het is, 10:00 am. Mooie tijd om te eten. 'Ga je mee eten' vraag ik aan Luke terwijl ik uit bed stap en een joggingsbroek aantrek. Vanavond moet ik terug naar Nederland voor de begrafenis van mijn moeder. Het is alweer een dag geleden maar het voelt nogsteeds of het net gebeurde.. Papa belde me, ik wilde eerst niet opnemen.. wat als ik niet had opgenomen.
Flashback
'Hallo?'
Hallo fleur
Pap wat is er...
Ik moet je iets vertellen fleur
Schiet op want ik heb niet veel zin om met jou te praten.
Fleur luister alsjeblieft
Wat...
Luke merkt dat ik een beetje geïrriteerd raak, ookal verstaat hij me niet, en wrijft met zijn hand over mijn been.
Fleur..
Ja?
Ik hoor dat hij probeert niet te huilen
Pap wat is er ?!
Je moeder is.. is dood
WWAT!!! je liegt ! hoe? dit kan niet!
Ik voel de tranen over mijn wangen lopen. Luke in ondertussen naast me komen zitten en houdt me stevig vast.
ze kreeg ineens een hartaanval en... en het is niet gelukt om.. om haar nog te reanimeren
Waarom vertel je me dit nu pas ? wanneer is het gebeurt ?
Fleur ik denk dat je eerst even moet-
IK MOET HELEMAAL NIKS VERTEL ME NU WANNEER HET IS GEBEURT
Op dit moment haat ik mijn vader nog erger dan normaal !
Oke fleur het is vannacht gebeurt om 3 uur om precies te zijn.
EN WAAROM HEB JE ME NIET TOEN GEBELT ?! WEETJE LAAT OOK MAAR
Nadat ik dat heb gezegt hang ik op.Einde flashback
'Fleur gaat het' hoor ik Luke zeggen vanuit het bed. Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn ogen knalrood zijn en de tranen rollen over mijn wangen. Luke komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel. 'Alles komt goed schatje' zegt hij geruststellend. Ik draai me om en knuffel Luke steviger dan ik ooit heb gedaan. 'Bedankt' mompel ik in zijn borst. Hij wrijft over mijn rug, 'broodje nutella dan maar'. Ik kijk omhoog naar Luke en door mijn tranen heen kan ik het niet weerstaan om te glimlachen. Luke weet altijd wel iets te zeggen of te doen waardoor ik me beter voel.
'Goedemorgen mensjes' zegt Luke als hij beneden komt lopen. Ik loop langzaam achter hem aan. 'Hey luke' zegt Michael die zoals altijd zit te gamen. Luke gaat naast Michael zitten terwijl ik langzaam terug naar boven loop.
Als ik boven ben pak ik mijn spullen en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en ga ik de douche staan. Het water druipt over me heen en de gedachtes van mama zweven door mijn hoofd. Mijn moeder was er altijd voor me, letterlijk altijd!! De laatste keer dat ik haar zag is alweer een maand geleden.. ik heb niet eens afscheid kunnen nemen. Hoe moet ik nu verder ? Met mijn vader ? De reden waardoor ik bijna door was ? Langzaam voel ik mijn benen slapper worden en val ik neer op de grond. Ik strek mijn benen in en barst in tranen uit.
Luke pov
'Waar is fleur eigenlijk' vraagt michael, wat ik een rare vraag vind omdat fleur achter me aan liep. Ik draai mezelf om, 'daa-', huh waar is fleur. 'Wauw je bent je vriendin kwijt' zegt Michael lachend. 'Nee ze is douchen' zeg ik snel. 'Hier' zegt Michael nogsteeds lachend en geeft me ook een controler. Samen gamen we verder. 'Luke je gaat toch niet winnen' zegt Michael plagerig. 'WE ZULLEN ZIEN'. 'ARH' 'NOO' 'HHA GOT YOU' 'BOOM'.
Ineens horen Michael en ik een doffe klap. snel kijken we elkaar aan. 'Wat was dat' vraag ik. 'Volgens mij kwam het van boven' zegt Michael geshokt. Ook cal en ash komen uit de keuken. 'What the hell was dat' zegt ashton. Ineens dringt tot me door dat fleur boven is. Ik prik op en ren de trap op.
Als ik de badkamer inloop zie ik fleur als een propje onder de douche zitten huilen. 'FLEUR' schreeuw ik. Snel haal ik fleur onder de douche uit en wikkel haar in een handdoek. 'Fleur wat is er gebeurt'. 'Ik kan het niet Luke, ik kan niet leven met mijn vader' zegt fleur huilend. Ik duw haar tegen me aan. 'Als je nou even jezelf afdroogt en kleren aantrekt kom ik zo' zeg ik en laat haar los. Fleur loopt de badkamer uit. Snel zet ik de douche uit. Okay dat was best raar aangezien ik Fleur nog nooit naakt had gezien. Maarja het maakt mij niks uit ze is mooi, heel mooi.
Fleur pov
Ik loop naar de slaapkamer en gooi de handdoek van me af. Snel kleed ik me aan en dan ren ik naar m'n tas. Ik zoek in mijn toilettas. Ik pak mijn scheermes en breek hem zodat ik een van de mesjes kan pakken. Ik zet het mesje tegen mijn onderarm en zie de snee van de vorige keer zitten en de rest van de littekens. Ik hoor Luke naar beneden lopen. Ik druk harder tegen het mesje. Ik zie het bloed steeds beter met mate de snee groter wordt. Na die snee volgt er nog een, en nog een, en nog een. De tranen rollen weer over mijn wangen. Ik hoor iemand de trap op lopen en snel gooi ik het mesje in mijn toilettas en wikkel de handdoek om mijn arm.
De deur van de slaapkamer gaat open en ik zie calum de kamer inlopen. 'Fleur gaat het' vraagt hij terwijl hij de kamer inloopt. Snel draait ik mezelf om zodat hij mijn gezicht en arm niet kan zien. 'Fleur' zegt calum bezorgt. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'Ik snap dat je het moeilijk vind om weer met je vader te zijn maar je moet echt naar de begrafenis van je moeder'. Alles wat is kan doen is huilen. Huilen van de pijn, huilen van verdriet, huilen van alles wat er is gebeurt. 'Fleur wil he alsjeblieft iets ze-' daar stopt calum zijn zin. Ik kijk hem aan en ik zie dat hij naar mijn arm kijkt. Ik kijk naar mijn arm en zie dat je het bloed door de handdoek ziet. Snel stop ik mijn arm weg. 'Fleur... waarom?' vraagt calum terwijl hij me stevig knuffelt. Calum geeft me gewoon een veilig gevoel. Calum weet alles ! Alles wat is gebeurt. En natuurlijk geeft Luke me nog een veiliger gevoel, maar op dit gebied denk ik dat calum me toch het beste kan helpen.
Caluk steekt zijn hand uit naar mijn arm, 'mag ik' vraagt hij. Ik draai naar hem toe en hij wikkelt voorzichtig de handdoek van mijn arm. Ik zie de schrik in zij ogen. Calum krijgt tranen in zijn ogen. 'Fleur dit kan zo echt niet meer' zegt hij en kijkt me aan. Ik trek mijn arm terug en wikkel de handdoek er weer omheen. 'Fleur ik wil je iets laten zien.. maar eerst moet je beloven dan dit tussen ons blijft. Ik knik en calum doet zijn armbanden uit. 'Kijk'. Ik kijk naar calums arm en zie littekens. 'Calum' zeg ik geshokt. 'Ik begrijp je fleur, maar dit kan ook anders kijk maar naar mij'. Wow.. calum heeft zichzelf ook gesneden ? wanneer was zijn laatste keer ? waarom heeft hij gesneden ? 'Fleur kom we gaan even je arm verzorgen' zegt hij terwijl hij opstaat en zijn hand uitsteekt. Ik pakt zijn hand en samen lopen we naar de badkamer.Als mijn arm weer schoon is en ik lange mouwen aan heb lopen Calum en ik weer naar beneden.
'FLEUR' zegt Luke die op me af komt rennen. 'Voorzichtig Luke' zegt calum snel. Ik kijk naar calum en glimlach. 'Bedankt calum'.
______________________________
Heyyyy
Wow echt sorry.. ik heb zooolang niet ge-update. We hebben net mijn broer weg gebracht naar het vliegveld. Twee en een half uur in de auto terug naar huis... tijd op weer eens te schrijven :D hier is hoofstuk 41
Fleur.X