Hoofdstuk 1

1.1K 19 1
                                    

Ik zit hopeloos te wachten tot de bel gaat. Wiskunde is ZOOO saai... Eindelijk gaat de bel. Ik doe mijn jas aan en ren de fietsenstalling in, het is eindelijk weekend. Ik pak mijn fiets en doe mijn oortjes in, ik zet heel hard one direction op. Als ik thuis kom gooi ik mijn tas op de grond, dan pak ik mijn telefoon en whatsapp ik Yvonne, want morgen begint de kaartenverkoop voor het one direction concert. We zitten allebij te stuiteren achter onze telefoon, en besluiten dat we langs gaan bij elkaar.

'Heeeeeeeeeeeeejj' zegt Yvonne als ze voor mijn deur staat. Ik lach even en zeg dan 'hee kom binnen'. We zitten samen op de bank een beetje te praten over morgen.

'Ik hoop echt zo erg dat we kaartjes kunnen krijgen' zegt Yvonne, 'Ja ik hoop het ook!!' Antwoord ik. 'Ik wil one direction meeten' ik kijk Yvonne aan en roep dan 'IK OOOOOK' samen liggen we helemaal in een deuk.

Yvonne is weer naar huis en ik lig in de bank met m'n telefoon. Dan krijg ik een whatsappje van Roos:

'Heeee fleur ga je ook naar one direction concert ?!!'

Ik staar even naar mijn telefoon en antwoord dan

'Als ik kaarten heb wel :)'

'Jeeeeeej misschien zie ik je wel dan'

'Maar weet jij het al zeker dan ??'

'Jaaaaaaaaa ik heb kaarten gewonnen en ik ben zooooooo blij !!!!!!!'

Weer staar ik even naar mijn telefoon en denk even na wat ik moet zeggen, diep van binnen ben ik super blij voor haar maar ook weer niet want stel dat ik geen kaarten kan krijgen..

Ik kijk voor de laatste keer op mijn telefoon en leg hem dan neer. Morgen is het zover de kaarten verkoop van het one direction concert. Maar nu eerst slapen.

----------------------------------------------------

Heeeeeee en hoe is het ik wil graag eerlijke antwoorden :)

Fleur.x

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu