Hoofdstuk 39

304 12 2
                                    

Fleur pov

Het is nu 24 juli, wow de tijd gaat snel als je het naar de zin hebt. We zijn nu in Engeland, in het appartement van 5sos. Ik kijk naar Luke die naast mij ligt te slapen. Hij is zo lief. Vandaag een maand geleden leerde ik Luke kennen, ik herinner me het nog precies.

Flashback

Net als ik terug wil sms'en loop ik tegen iemand aan.

'Ow sorry het spijt me' zeg ik zonder dat ik weet wie het is.

Ik kijk omhoog en kijk recht in 2 glinsterende ogen.

'Geeft niet babe' zegt hij.

Ik kijk goed en zie dat het Luke is, Luke van 5 seconds of summer.

Ik kijk alsof ik water zie branden.

Ik schiet wakker uit mijn gedachte.

'And you are?' vraagt luke.

'Ow umh fleur' zeg ik stotterend.

'Kom girls we moeten verder' zegt de grote man. Ik knik en kijk naar luke.

'Ik loop wel mee' zegt hij.

'Wow dit is echt een droom die uitkomt' fluister ik tegen Yvonne.

'Ja voor mij ook' zegt Yvonne.

Einde flashback

ik kijk naar Luke, hij is gewoon Mijn vriend, mijn boy, gewoon van mij. Ik ben zo blij, ik had dit nooit kunnen dromen. Wakker worden naast DE Luke hemmings van 5 seconds of summer.

Ik til Luke z'n hand langzaam op en probeer uit bed te stappen. 'mmmnh, stay' mompelt luke. 'okay nog even dan' zeg ik en ik stap terug in bed.

Na een half uur knuffelen met Luke ga ik toch echt uit bed. 'Fleur blijf' zegt Luke met mijn morningvoice. Wauw die stem blijft sexy ! Hoe vaak je hem ook hoort. 'Nee Luke ik ga eten'. 'Mmh oke'.

'Hey fleur lekker geslapen' zegt calum als ik de keuken in kom gelopen. 'Ja hoor, jij ook?'. 'uhu heerlijk' zeg calum. 'oh Hey fleur, ik heb eten voor je' zegt Ashton die een bord met boterhammen voor me houdt. 'Dankje ash', 'geen probleem fleurie'. 'Wat gaan we doen vandaag' vraag ik. 'Umh ik denk een filmdagje' zegt Michael die ondertussen ook de keuken in was komen lopen. 'Ik ben voor' zegt ash terwijl hij z'n hand opsteekt. 'Ik ook' zegt calum ie enthousiast opstaat om een film uit te kiezen. 'Ja ik vind het goed hoor' zeg ik en ik loop achter calum aan om mee een film te kiezen.

Ik hoor iemand de trap afkomen en zie dat het Luke is. 'Aaah daar hebben we 'The sleeping beauty' zeg ik. 'Nou zeg maar 'the sleeping monster' zegt calum lachend. 'Ik geef calum een zachte stoot tegen z'n arm, 'au', 'oh sorry calpal' zeg ik terwijl ik overdreven hard over zijn arm wrijf.

Ik ben in deze maand zo close geworden met calum, hij is eigenlijk gewoon een soort broer voor me geworden. Net als Michael en Ashton eigenlijk. Het is wel raar om nu als enige meisje bij de jongens te zijn. Miranda, Eva en viv zijn weg, die moesten weer naar huis. Yvonne zit bij de boys van one direction. 'Ha-ha heel leuk' zegt Luke die geïrriteerd naar calum kijkt. 'Goodmorning babe' zegt Luke die naar me toe komt lopen.

Luke komt achter me staan en geeft me een kusje. 'Wat kijken jullie', 'een film' zegt Michael geïrriteerd. 'Oke sorry dat ik het vraag' zegt Luke die ondertussen voor me staat en met zijn handen duidelijk maakt dat hij erbij wil zitten. Luke komt tussen mij en Ashton inzitten.

'Ik verveel me' fluister Luke hard genoeg dat ik het kan horen, maar de andere niet. 'Ik ook' fluister ik terug. 'Zullen we gaan lopen'. Ik knik, Luke en ik staan op. 'We gaan ff een rondje lopen' zegt Luke. 'Is goed' zegt calum die helemaal in de film zit.

'Wow die film was best wel saai' zegt luke. 'Ik wilde eigenlijk een andere kijken, maar calum wilde hem ZOOO graag zien'. 'Waar gaan we heen' vraag ik. 'Laten we naar Starbucks gaan', ik ga akkoord en we lopen hand in hand naar de starbucks.

Als we allebij onze Starbucks op hebben lopen we naar buiten, waar een paar fans Luke hebben ontdekt. 'Is het goed als ik even met die fans op de foto ga' vraagt Luke. 'Ga nu maar' zeg ik terwijl ik hem op z'n kont sla. Luke loopt naar de fans en ik ga op een bankje verderop zitten. 'Umh hey jij bent toch fleur' hoor ik een Nederlands meisje vragen. Ik kijk op, 'ja dat ben ik'. 'Omg mag ik met je op de foto' vraagt het meisje. 'Ja tuurlijk'. 'Hoe heet je' vraag ik nadat we een paar foto's hebben gemaakt. 'evi' zegt ze. 'Ik vind jou en Luke zo leuk samen! Zou je me willen volgen op Twitter' vraagt ze snel. 'Tuurlijk'. We geven elkaar onze Twitternamen en kletsen nog even, 'evi kom je' roept een vrouw. 'oh mijn moeder roept ik moet gaan' zegt evi. Ze geeft me nog een laatste knuffel 'je bent echt aardig en onthoud je moet echt blij zijn met luke' zegt ze snel voordat ze weg loopt. Ik scroll door Twitter. Ineens krijg ik een melding @luke5sos heeft je vermeld in een tweet.

Ik open de tweet.

@luke5sos: Look my beauty @xfleurx3 has a fan :) pic.twitter.com/Dd36auKht8

Ik kijk naar Luke die langzaam op me af komt lopen. 'En vrienden gemaakt' vraagt Luke met een glimlach op z'n gezicht. 'Ik maak altijd vrienden' zeg ik terwijl ik sarcastisch met mijn ogen rol. Luke schiet in de lach waardoor ik ook moet lachen. 'Waar gaan we nu heen' vraag ik. Luke kijkt me aan. asdfghjkl zijn ogen zijn zo mooi. Elke keer als ik in zijn ogen kijk draait mijn buik om ofzo, het geeft me gewoon een vertrouwd gevoel. 'Fleur leef je nog' zegt Luke die met z'n handen voor m'n ogen zwaait. 'Ik zei zullen we maar terug gaan' zegt Luke lachend. 'Oh ja is goed' zeg ik terwijl ik mezelf rood voel worden.

Luke pov

Als ik met de fans op de foto ben geweest zie ik fleur met een meisje praten. Ik maak er een foto van en tweet hem.

@luke5sos: Look my beauty @xfleurx3 has a fan :) pic.twitter.com/Dd36auKht8.

Ik loop langzaam naar fleur die aan haar gezicht te merken de tweet heeft gezien. 'En vrienden gemaakt' vraag ik terwijl ik mijn lach probeer in te houden. Haar gezichtje zag er zo leuk uit hoe ze net keek. 'Ik maak altijd vrienden zegt ze terwijl ze met haar ogen draait. Ja ja fleur wel... ik schiet in de lach waardoor fleur ook moet lachen. 'Waar gaan we nu heen' vraagt fleur. Ik kijk ik haar mooie oogjes. 'Zullen we maar terug gaan' zeg ik. Fleur reageert niet maar blijft in mijn ogen kijken. Ik zwaai met mijn handen voor haar gezicht. 'Fleur leef je nog' zeg ik een beetje lachend. Fleur schrikt uit haar gedachte, 'ik zei zullen we maar terug gaan?'. 'Oh ja is goed' zegt fleur die begint te blozen. Ze is zo schattig als ze bloost. Ik pak haar hand en we vouwen onze vingers in elkaar.

'Hey ze zijn thuis hoor jongens' zegt Ashton. 'Hey fleurieeee' zegt calum die aan komt rennen en fleur knuffelt. 'jaja we zijn er weer' zeg ik en ik plof op de bank. 'er staat nog pizza voor jullie in de keuken' zegt calum die naast me komt zitten. 'Al onderweg' zegt fleur en ze loopt naar de keuken. Ze komt terug lopen met een bord met een pizza erop. Ze komt naast me zitten en samen eten we de pizza op.

'Wij gaan naar boven' roep ik naar de boys terwijl fleur en ik naar boven lopen. 'Luke mag ik een shirt van je lenen om in te slapen mijn pyjama is kwijt geraakt in het vorige hotel' zegt fleur die neerploft op bed. Ik loop naar de kast en pak een Nirvana shirt. 'Vang' zeg ik terwijl ik het shirt naar fleur gooi. Fleur pakt het shirt en loopt naar de badkamer. Ik trek mijn kleren uit en ga ik bed liggen, ik pak mijn telefoon en scroll door twitter. 'joooow' zegt fleur die terug de kamer in komt lopen. Wow ze is echt heel mooi, mijn shirt staat haar echt goed ! Het shirt hangt net over haar kont wat er best uitdagend uitziet. 'Like what you see' vraagt fleur lachend. 'Uhu' zeg ik knikkend. Fleur komt naast me liggen met haar gezicht naar de toe. 'Fleur..' zeg ik zacht. 'Ja' zegt fleur terwijl ze me aankijkt. 'I love you', 'I love you too fleur'. Fleur verstopt haar hoofd tegen mijn borst en ik knuffel haar stevig. Langzaam val ik in slaap.

____________________________

AAAAHHHHHH !!

SORRRY

Sorry dat ik zei dat ik ging stoppen!!!!

Ik kreeg ineens weer inspiratie, omg.

Ik wil vanaf nu proberen langere hoofdstukken te gaan schrijven !!

Hihi love u guys

Fleur. X

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu