Hoofdstuk 20

735 20 1
                                    

Fleur pov

Ik schrik wakker uit mijn droom. Ik lig in Luke zijn armen. Ik kijk naar hem 'gaat het' vraagt hij. 'Ja, ja gaat wel ik had een enge droom' zeg ik.

'Kom maar meisje, probeer nog maar de slapen' zegt Luke.

Ik kruip dicht tegen hem aan en hij houd me stevig vast.

Het lukt me niet meer om te slapen, maar ik merk dat Luke wel weer slaapt.

Ik glip zachtjes uit bed en loop zachtjes naar beneden.

'Hee fleur, lekker geslapen' hoor ik mijn moeder zeggen als ik de kamer in loop. 'Ja wel een beetje'.

'Ik ga maar weer naar boven beetje tv kijken ofzo' 'is goed meis ik zie je straks wel'.

Als ik boven kom slaapt Luke nog, hij is zo'n cutie.

Ik zeg de tv zachtjes aan en ga in mijn zitzak zitten met een dekentje.

MTV altijd leuk. Dan ineens komt story of My life, ik zing zachtjes mee zodat Luke niet wakker wordt.

'Je kunt wel goed zingen' hoor ik ineens een stem zeggen. Ik kijk snel naar Luke en hij lacht, ik voel mezelf rood worden. 'Waarom ben je al uit bed' vraagt hij. 'Ik kon niet meer slapen'.

'Kom naast me liggen, alsjeblieeeeeft', ik sta op en stap in bed.

'Je bent koud' zegt Luke plagerig, 'ik heb het ook koud Luke'. Luke pakt me vast en druk met stevig tegen zich aan, Luke is lekker warm.

Luke pov

Als we klaar zijn met eten loopt fleur naar boven om aan te gaan kleden.

'Umh mevrouw' begin ik. 'Noem me maar Mary hoor' zegt fleur haar moeder vriendelijk. 'Ik zat dus te denken, hoe zou u het vinden als fleur meegaat op tour' vraag ik.

Het is even stil. 'Pff, dat is een lastige vraag want ik weet dat fleur het heel graag zou willen maar dan is ze wel lang weg' zegt ze.

'Ja dat is waar maar ik moet eigenlijk vandaag wel een antwoord hebben'

'Hoezo, mag ze echt mee' zegt ze.

'Ja, alleen dat weet ze zelf nog niet, ik moest het eerst aan u vragen'

'Zeg maar je, maar Pff umh, weetje wat als ze me elke dag even belt of smst mag ze mee' 'echt' roep ik iets te enthousiast. 'dankje wel Mary en wilt u het vertellen of zal ik het vertellen, en Yvonne mag dan ook mee' zeg ik.

'Zozo, dat zijn toch wel een stelletje bofkonten zeg, wil je het nummer van de moeder van yvonne' vraagt ze.

'Is goed'

Ze geeft het nummer en ik bel.

'Hallo met janette'

'Hallo met luke, ik heb een vraagje'

'Vertel het maar'

'Ik heb net met Mary afgesproken dat fleur mee mag op tour en ik zat te denken of Yvonne ook mee mag'

Het is even stil.

'Ach ja waarom niet'

'Oke fleur weet het nog niet dus als u het verteld zeg dat ze fleur nog niet mag bellen'

'Is goed doeeg'

'Doeii'

Ik stop mijn telefoon in mijn broek zak en wacht tot fleur benenden komt.

Thank you niallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu