Luke pov
Ik heb al sinds vanochtend niks meer gehoord van fleur. Ze is ook nog steeds niet backstage. 'Luke stop stressing, you got a lot of girls waiting for you' zegt calum vrolijk. 'Shut up. I'm afraid Fleur isn't coming'. 'Don't be afraid. She will come I promise' zegt calum terwijl hij zijn hand op mijn schouder legt.
Fleur pov
'Hier zitten we' zegt vivianne die vrolijk op haar plaats gaat zitten. 'Weet je zeker dat er plek ik voor mij' vraag ik onzeker. 'Vast wel en anders ga je op de trap staan' zegt vivianne terwijl ze rustig met Calum zit te appen. Oh shit ik heb luke sinds vanochtend al niks meer laten weten. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik heel veel berichtjes heb van Luke. Oops...
aan: Lukey <3
Hey babe I'm so sorry I didn't say anything !! Everything is fine Love you xxx
Ineens voel ik een zacht klopje op mijn schouder ik draai om en zie eva staan. 'Hii' zegt ze vrolijk. Ik sping op en vlieg haar om haar nek. 'Eva wow wat heb ik jou gemist' zeg ik terwijl ik haar stevig knuffel. 'Ik jou ook' antwoord ze. Vivianne heeft niet eens door dat Eva achter ons staat. 'Viv kijk eens even achter je jho' zeg ik half geïrriteerd. Viv draait zich om en beseft dan dat Eva achter haar staat. 'Heeeeeey' zegt vivianne enthousiast. Ik draai met mijn ogen en hoor dan alle mensen gillen. Hey violet is begonnen met spelen.
Luke pov
Mijn telefoon trilt, snel kijk ik wie het is. Ashton....
Hey mate can you please come I don't feel good...
Snel loop ik naar de kleedkamer waar Ashton zich altijd terugtrekt als hij zich niet fijn voelt. 'Yo mate whats wrong' vraag ik bezorgd. 'It about Miranda, I think i can't handle it anymore.. I don't feel the same to her anymore. But I don't wanna hurt her because she's still my bestie' ik zie dat Ash tranen in zijn ogen heeft. Deze jongen heeft het echt zwaar. 'Well... It will be alright' zeg ik een beetje onzeker. Ik ben zooo niet goed in motivatie speeches. Ik zie een lach op Ashton z'n lippen komen. 'Luke you're so bad at saying something motivated' (Ik weet niet of dat een goede zin is). Ik steek mijn hand uit naar Ashton, 'Come we're going to watch Hey violet'.
'Guys you're up in 2 minutes' roept een man gestrest. Ik kijk calum aan die me met een geruststellende blik terug aan kijkt.
You walked in, everyone was asking for your name. You just smiled and told them "Trouble".
Het enige dat in mijn hoofd omgaat is Fleur. Ik probeer haar te zoeken maar er zijn zoveel mensen dat dat onmogelijk is.
Fleur pov
Ze zijn nu zo'n half uurtje bezig. 'Ze zijn zo goed' hoor ik Eva achter me roepen. Vivianne kan niet meer stoppen met glimlachen. Ik kan alleen maar denken aan hoe ik Luke straks ga knuffelen.
Nadat Mikey klaar is met praten begint hij met zingen.
Amsterdam, Amsterdam
Iedereen in the crowd begint te schreeuwen en michael na te zingen.
Na het 3 delen gedeelte beginnen ze met het liedje.
You say that I'm too complicated
Hung up and miseducated
Well I say 9 to 5 is overrated
And we all fall down
I can't sleep 'cause my mind keeps racing
And my chest hurts 'cause my heart keeps breaking (not really)
I'm so numb and I can't stop shaking