Fleur pov
'Luke laat me los je moet het podium op' zeg ik duidelijk en duw Luke van me af.
Ik geef hem nog een laatste kus 'succes'.
'Maar waarom kun je niet kijken' vraag hij met een pruillipje.
'Luke kijk naar me mensen breken mijn been nog erger als ie al gebroken is' zeg ik.
'Boys jullie moeten nu echt gaan' zeg de bewaker.
Luke calum Michael en Ashton lopen weg en ik ga op een bank zitten.
Ff rust, denk ik.
Dan bedenk ik me ineens iets en loop naar een man toen die toevallig op de gang loopt.
'Umh ik heb een vraagje' begin ik, de man draait zich om en ik zie dat het Paul is.
'Hee fleur wat is er' zegt hij.
'Ik vroeg me af of ik toevallig met het liedje 'wherever you are' even naar 5 seconds of summer kan kijken, maar aangezien mijn been in het gips zit gaat dat niet zo makkelijk.'
'Dat kan hoor, ik zal je er wel heen brengen als het zover is. Weet Luke ervan'
'Nee het is juist een verassing omdat hij zograag wilde dat ik kwam kijken.'
'Oke komt helemaal in oorde' Paul draait zich om en loopt weg.
'Hee guys' zeg ik als ik de kleedkamer van one direction inloop.
Er zit een meisje op de bank die ik nog niet eerder heb gezien.
'Ow hee fleur' zegt liam.
Het meisje zwaait en loopt op me af.
'Ik ben maaike' zegt ze 'het vriendinnetje van liam'.
Ik kijk verbaasd naar Liam.
'Ja het is niet bekend aan de wereld omdat we geen gezeik willen' zegt Liam.
'Okaaay...' Zeg ik.
'Ik ben trouwens fleur, het vriendinnetje van luke' zeg ik tegen maaike.
'Waar is de rest' vraag ik terwijl ik samen met maaike op de bank ga zitten.
'Niall en Yvonne zijn naar een aparte kleedkamer en Harry is naar de wc waar de rest is weet ik niet' zegt Liam.
'Moet je niet naar je vriendje kijken' vraagt maaike.
'Nou ik zou best willen maar dat gaat niet vanwegen mijn been, ik ga zo we eventjes kijken als ze 'wherever you are' gaan zingen' .
Net op het moment dat maaike iets wil zeggen gaat de deur open.
'Fleur kom je dan gaan we alvast' het is Paul.
'Ja ik kom eraan, tot zo maaike en Liam' zeg ik en ik loop de kleedkamer uit.
'Oke umh ik denk dat je voor de hekken moet' zegt Paul.
'Oke is goed maar gaat dat goed denk je' vraag ik.
'Ik blijf bij je en er zijn meer bewakers dus komt goed'.
We lopen langzaam de zaal binnen, de meisjes gillen heel hard.
5sos is net klaar met een nummer en kondigen nu het volgende nummer aan.
Als ik het podium kan zien blijf ik staan.
Een meisje achter me tikt me aan, 'umh jij bent toch fleur' vraagt ze.
'Ja dat ben ik' antwoord ik.
'Je heb zowel geluk he wauw ik wou dat ik jou was je bent mooi knap aardig lief je hebt met Luke je bent bevriend met 5sos en one direction' zeg ze aan een stuk door 'mag ik alsjeblieft je handtekening' vraagt ze tenslotte.
Ik lach er een beetje van 'Tuurlijk mag dat' ik schrijf mijn handtekening op haar shirt en draai me dan naar het podium.
'Helloooo' roept ashton.
'So the next song we are singing is called' zegt calum.
'Wherever you are' maakt Luke af.
Ze beginnen met zingen.
Halverwege het nummer ziet Luke me staan.
Hij begint te glunderen.
Net voor zijn solo stapt hij het podium af en loopt mijn kant op.
Veel meisjes beginnen te gillen als hij mijn hand pakt en begint te zingen.
Torn in two
And I know I shouldn't tell you,
But I just can't stop thinking of
Youuuuu.
Hij geeft me een knuffel en rent terug het podium op.
---------------------------------------------------
Hee peepzz,
Even een kort fleur hoofdstukje :)
Ik hoop dat het nog een beetje leuk is ?
Leave a commend, and let me know.
Fleur.X
Btw. Maaike lubbers voor jou een relatie met liam. Goed ?
Als je graag een relatie wil met een van de overige (michael, ashton, harry) let me know. Zet je naam en de naam van Michael, Ashton of Harry in een reactie.