Luke pov
Ik loop door de gang en zie dat fleur en Yvonne er al zijn.
'Hee girls' zeg ik en ik loop naar binnen.
'Hoe gaat het'
'Hee goed hoor' zegt fleur. Ze is al minder verlegen als gisteren.
Oke zal ik fleur een knuffel geven of valt dat op. Dan staat fleur op en loopt naar me toe. Oke dan wel ik omhels haar en we knuffelen even.
Dan hoor ik iemand fluiten bij de deur, het is Niall. Ik voel mezelf rood worden en ik zie dat fleur ook een beetje bloost. Het is zoooo schattig als ze bloost!
'Hee niall' roept Yvonne.
'Waar zijn de andere boys' vraagt fleur.
'Ja waar zijn ze' herhaal ik.
'Die komen er zo aan die zijn ff omkleden en dat ging ik eigenlijk ook doen maar toen zag ik jullie' zegt Niall.
'Oke' zeggen fleur en Yvonne tegelijkertijd.
Ze zeggen vaak dingen precies te gelijk.
'Umh dit is waarschijnlijk de laatste keer dat we elkaar zien he' zeg Yvonne met een beteuterde stem. 'umh ligt eraan' zegt ik.
'Wat dan' vraagt fleur.
'Nou als jullie contact willen houden kan dat toch of niet' zeg ik
Ik zie hun gezichtjes stralen.
'echt' zeg Yvonne.
'Ja tuurlijk hier is mijn nummer maar geef hem aub aan niemand anders afgesproken' zeg ik met een duidelijke toon.
'Ik zweer het op m'n familie' zegt Yvonne.
Ik geef haar een briefje met mijn nummer.
'En fleur dan' vraagt Yvonne.
Ik kijk fleur aan en krijg door dat Yvonne niet weet dat ze mijn nummer al heeft.
'ow ja tuurlijk, hier' ik geef ook een briefje aan fleur.
'Dankje' zegt fleur.
Niall pov
Als ik weg loop naar mijn kleedkamer denk ik na. Ik moet die twee gewoon koppelen ze zijn zo lief samen.
'Hee Niall lekker aan het dagdromen' hoor ik Harry zeggen.
'Huh hoezo'
'Je loopt langs je kleedkamer' zegt Harry lacherig.
'Ow ja umh ik zat dus te denken vind jij fleur en Luke ook niet schattig samen'
'Ja he eigenlijk wel, ze moeten elkaar beter leren kennen' zegt Harry
'Ja idd en daar gaan wij voor zorgen' zeg ik vol overtuiging.
Ik loop m'n kleedkamer in en trek een jogging broek aan met een t-shirt en een vest.
Als ik de kamer in loop waar fleur en Yvonne zitten zijn Zayn Liam Harry en Louis er al. 'waar is Luke' vraag ik.
'Naar de 5 seconds of summer kleedkamer hoezo' zegt liam. 'oke ben zo terug'
Ik loop naar de 5 seconds of summer kleedkamer en zie dat Ashton en Calum weer een keek maken. 'dus jongens' zeg ik, ze kijken me allemaal aan. 'Wat' vraagt Mike. 'Ik moet Luke ff spreken' zeg ik en ik neem Luke mee naar de gang.