Fleur pov
Ik word wakker van mijn wekker, ik kijk het is 7 uur. Mijn arm doet nogsteeds best veel pijn maar ik moet naar school anders kan ik morgen niet naar one direction.
Ik stap uit bed en loop naar mijn kast.
Vandaag doe ik een leger broek aan met een te grote trui.
Ik loop naar beneden om wat te eten. Ik ga aan de tafel zitten waar mijn moeder haar bakje koffie aan zit te drinken.
'Goedemorgen' zegt ze
'Goedemorgen' antwoord ik
'lekker geslapen?'
'Mwha.. mijn arm doet pijn'
Ik kijk even naar mijn arm en dan naar mijn eten. Heel rustig eet ik mijn boterham op.
'Zal ik je vandaag naar school brengen met de auto ?' vraagt mijn moeder.
Ik knik en loop dan naar de koelkast om wat te drinken te pakken.
Als ik terug ga zitten aan de tafel vraagt mijn moeder
'Wil je toch nog wel naar one direction'
Ik kijk mijn moeder met grote ogen aan 'ben je gek geworden tuurlijk ga ik !!' Zeg ik tegen mijn moeder, we lachen allebij nog even. Ik loop naar de gang om mijn jas te pakken.
Als we in de auto zitten komt story of my life op de radio 'mag ie harder' vraag ik.
Mijn moeder pak de volume knop vast en zet hem heel hard. Ik weet dat ze altijd met me meeleeft. Na een tijdje zijn we op school.
Ik loop door de gang en roos en Vivianne komen naar me toe.
'Heeee fleurtje' roept roos
'Leuk weekend gehad' vraagt Vivianne.
Ik denk na zal ik ze het vertellen ?
'Ja heel leuk' antwoord ik.
Ik ga het ze niet vertellen dan weet binnen de kortste de hele school het.
'Moooooooi' roept roos, roos is ook altijd vrolijk.
'Haha vrolijkheid' zeggen Vivianne en ik tegelijkertijd.
We kijken elkaar aan en beginnen te lachen.
Op dat moment gaat de bel en lopen we naar levensbeschouwing.
'Ja hallo' zegt meneer bruinogen.
'Hallo' roept de hele klas.
'Oke vandaag gaan we het over mishandeling hebben. De kinderen in de klas worden enthousiast.
'Oke wat voor verschillende mishandelingen heb je' vraagt de leraar.
'Marteling bij andere, Marteling in een grote groep, iemand verkrachten' roepen allerlei kinderen. 'Je kunt ook jezelf mishandelen' roept djimmer. 'Hoe doe je dat dan' vraagt Vivianne lachend. 'Nou Vivianne je kunt zelfmoord plegen en je kunt jezelf Ook lekker gaan snijden' zegt de leraar 'maar waar dat op slaat weet ik ook niet'.
Het raakt me en ik begin verlegen naar mijn tafel te staren. Cora legt haar hand op mijn schouder en vraagt 'fleur wat is er' ik kijk op 'nee niks' zeg ik. 'Je kunt me alles zegen he' zegt Cora. 'Jaja weet ik' zeg ik.
Nog 5 minuten en dan is het pauze.
Ik zit nu bij Nederlands. Ik schrijf een beetje in mijn schrift
I don't wanne be afraid, i wanne wake up feeling beautiful today.
Op dat moment gaat de bel.
Als ik in de gang loop hoor ik Cora roepen. Ze rent naar me toe en pak mijn arm. Auw fuck fuck fuck dat doet pijn maar ik mag het niet laten merken. Ik pak haar hand en haal hem van mijn arm 'Fleur vertel nou wat er is' zegt Cora met een beetje dwingende blik. 'Oke Cora loop NU mee naar de wc' zegt ik
Als we naar de wc toe lopen pakt Cora weer mijn arm ' doe maar niet alsjeblieft' zegt ik, Cora knikt begrijpend.
'Oke cora' begin ik 'wil je dit aub tegen niemand zeggen' ga ik verder. Cora is stil en knikt begrijpend. 'ik voel me de laatste tijd echt heel kut, en ik snijd mezelf dus en ik heb afgelopen zaterdag te diep gesneden' ik doe mijn mouw omhoog en ze kijk naar mijn arm alsof ze water ziet branden. 'Fleur' zegt Cora zacht. Ik kijk haar aan en ze doet haar mouw omhoog. Ik zie littekens en een paar korsten. Ik kijk haar met grote ogen aan 'wat waarom' vraagt ik. We krijgen allebij tranen in onze ogen en beginnen elkaar te knuffelen. 'We moeten terug naar de aula' zegt Cora 'ja klopt' zeg ik.
Eindelijk in de auto terug naar huis. 'Hoe was school' vraagt mijn moeder. 'nha ging wel' zeg ik. Het is stil de radio staat best hard. Ik pak mijn telefoon en kijk op snapchat. Grotendeels is over morgen
"MORGEN 1D CONCERT"
"ZIN IN MOREN !!!"
"FLEUR AL ZIN IN MORGEN??"
En zo gaat het nog wel even verder.
Als ik thuis ben pak ik wat pepernoten(ja ik weet het is zomer in dit boek maar ik eet nu pepernoten) ik zet de tv aan en val in slaap.
Mijn moeder maakt me wakker. 'fleur we gaan eten' zegt ze. ik word wakker en ga eten. Na het eten ga ik naar bed want ik ben moe.
Niall pov
Morgen naar Nederland dat leuke oranje landje. 'Hey boys' roep ik. 'yea?' roepen the boys. 'Tomorrow we go to Holland' roep ik enthousiast. 'yeahh' roepen the boys.
Maar nu ga ik slapen over een paar uur zijn we in België.
---------------------------------------------------
Hee peepz,
Sorry ik had niet heel veel inspiratie voor dit hoofdstuk ik hoop dat het volgende hoofdstuk leuker wordt
Fleur.X