~1~

348 16 11
                                    

Voltál már annyira oda meg vissza egy énekesér vagy bandáért, hogy bármit megtennél ha személyesen találkozhatnál vele? Hogy velük álmodsz este? Hogy az összes számuknak tudod a szövegét? Hogy szinte olyan dolgokat tudsz kedvencedről amit kevesen tudnak? Hogy arról állmodozól, hogy egyszer a férjed lesz, még ha ez lehetetlen is?
Én ezeket a dolgokat élem át minden nap mióta szerelmes lettem a Green Day-be, vagyis a frontemberbe. Oké tudom, hogy ez kicsit hülyén hangzott....de igaz. Egy 18éves  lány(oké csak 17, de hé!...hamarosan 18leszek), aki totál beleszeretett egy tőle sokkal idősebb énekesbe, aki jelenleg a 44.életévét éli. Kicsit nagyon sok a korkülönbség köztünk, de a szerelemben ez nem számítt...vagy valami ilyesmi.
Az egész rajongásom egy évvel ezelött, egy meleg Agusztusi napon kezdődött. Épp az ország másik felére tartottunk kocsival, én meg a nemrég letöltött zenéim közt kutakodva véletlen rányomtan a Green Day egyik számára. Igazából amikor letöltöttem a zenéket akkor nem hallgattam bele egyikbe se, csak valahol olvastam néhány előadó mevét és ugy voltam vele hogy "mindegy amúgy is kellene néhány zene".  Első hallásra beleszerettem abba a zenébe és tűkön űlve vártam, hogy megérkezzünk a hotelba ahol végre youtube-on a videóklippet is megnézhetem. 3 óra hosszú utazás után meg is érkeztünk a nagy hotel parkolójába. Kipakoltuk a kocsiból a cuccainkat és beléptünk az épületbe. Amíg a szüleim a recepcióssal beszéltek, elkérték a lefoglalt szobák kulcsait majd elindúltunk az emeletre. Összesen 2 szobát foglaltunk le, egyet amibe a szüleim lesznek és egy másikat amibe én. Amint beléptem a ,,kis" szobába amiről meg kell mondanom, hogy óriási volt és nagyon szép. Gyorsan ledobtam a dolgaimat, megkerestem a táskámból a laptopot, majd konektor után kezdtem meresni. Mikor az is megvolt, vártam pár percet amíg betöltött minden, majd a youtube-ra lépve be is írtam hogy Green Day-Boulevard of broken dreams.
Mikor megjelent a kijelzőn az énekes, Billie Joe én egyből teljesen oda voltam érte. Abban a másodpercben hogy megláttam szerelmes lettem. Utána egyfolytában azt a számot hallgattam, reggeltől estig, estétől reggelig, fürdés közben és...mindig. Idővel egyre több más számukat is megszerettem és le is töltöttem őket telefonra.
3 hetet töltöttünk a tengerparton. Szerettem ott lenni. A kilátás is gyönyörű volt a szobából. De ha az ember jól érzi magát, ez a 3 hét gyorsan elmegy és azt vesszük észre, hogy összepakoltunk mindent és már indulunk is haza.
Ismét 3 óra unalmas kocsikázás következett.
Az elmúlt napokban nem nagyon voltam fent a közösségiken és híreket se nagyon olvastam ezért hatalmas sokként ért a hír, mikor megtudtam, hogy Los Angelesbe jön koncertet adni a Green Day. Mikor legjobb barátnőm közölte a hírt, miszerint 1 hét és meg is érkeznek én sikítozva ugráltam az ágyamon. A koncertre próbáltam a legjobb jegyet megvenni, de persze azt azonnal elkapkodták. De szerencsére volt egy jegy ami viszonylag jó helyre szól. Nem túl közel, de az a lényeg hogy láthatom élőbe őket.

^^^^^^

Reggel izgatottan keltem ki az ágyamból és egyből a fürdőbe rohantam. Miután ott mindent megcsinálltam a szekrényem elött állva azon gondolkoztam mit vegyek fel. Végül egy farmer rövidnadrágot és egy kék inget vettem fel amit elől egy hosszú izével össze lehet kötni. Vidáman mentem le a lépcsőn a konyhába hogy megreggelizzek.

-Jó reggelt Anya, neked is apa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jó reggelt Anya, neked is apa. -mondtam mosolyogva és leűltem az asztalhoz.

-Nagyon várod már a koncertet? -kérdezte anya, majd letett elém egy nagy adag palacsintát.

-Ahhaam. -válaszoltam. Ennyi volt a nagy beszélgetés a szülőkkel.
Reggeli után egy kisebb táskába betettem a jegyet, pénzt, egy kis üveg vizet és csokit. Majd egy napszemcsit a felsőmre akasztottam és már indúltam is Miáékhoz hogy majd ketten megyünk a koncertre. Mikor odaértem Mia beengedett, majd a szobájába a szőnyegen űlve arról beszéltünk, milyen lesz majd a koncert.

-Annyira várom. -mondta lelkesen Mia

-Én is. Már mindent elterveztem. -mondtam.

-Hogy érted? -kérdezte

-A koncert után megkeresem a turnébuszt, felszökök és csak akkor jövök elő ha már messze vagyunk. -ismertettem a tervem Miával aki csak bólogatott.

-És ha észrevesznek az őrök. Vagy kidobnak a  buszbol miután te előjössz? -kérdezte aggódva.

-Akkor is megéri. -mondtam. 4 óra elteltével már Mia anyukájától köszöntünk el, aki volt olyan rendes és elvitt minket a stadionig.

-Jó, oké szia anya! -mondta Mia majd becsukta a kocsi ajtaját. Pár percet kellett várni a kapunyitásig, majd mikor végre kinyílt a nagy tömeggel haladtunk bel. A jegyek ellenörzése után megkerestük a helyünket, ami pont a vip rész mögé szólt. Még pár perc eltelt mire megjelent a dobos, majd szép sorjába a többiek. Legutolsónak jött Billie aki köszöntötte az óriási tömeget, majd el is kezdődött a koncert. A tömeg egy emberként énekelte a dalszövegeket amit még videón is megörökítettem. A telefont a magasba emelve videóztam és egyszer körbe is fordítottam, hogy levideózzam a tömeget. Rengetegen voltak, csoda hogy befért ennyi embert ide. De hát ahogy az a mondás is van...sok ember kis helyen is elfér, vagy nem tudom..az ilyenekben nem vagyok jó.

A koncert után a vip jegyesek elindúltak hátra, én meg Mia kezét fogva törtem utat magunknak. Mikor sikerűlt kiérnünk a stadion elé a parkolóhoz kezdtünk menni.

-Oké. Most jön a beszökök a buszba hadművelet. -mondtam és futni kezdtünk.

-Itt sok busz van. -mondta Mia mikor a stadion mögé értünk.

-Igen, ezekbe teszik a hangszereket és ők pedig ebben utaznak. -mutattam arra a búszra amelyiknek nyitva volt az ajtaja és kicsit be is lehetett látni.

-És mit mondjak a szüleidnek? -kérdezte Mia. Ez eddig eszembe se jutott.

-Hát....hogy meghaltam a rajongásba. -mondtam.

-Ezt nem fogják elhinni.

-Akkor azt hogy nálad alszok pár hétig. -mondtam ezt az ötletet.

-Oké. De ha felhívják az én szüleimet?

-Majd írok nekik egy üzit hogy nálatok leszek és na aggódjak. -mondtam.

-Vigyázz magadra. -ölelt meg Mia.

-Te is. -mondtam majd a búszhoz mentem ahol szerencsére nem volt egy őre se. Egy utolsót intettem Miának, majd nagy levegőt vettem és bementem a búszba. Bent kellemes meleg fogadott. Összesen 4 ágy volt, de abból csak 3 volt foglalt, mivel csak Billie, Mike és Tré utazik ezen a buszon. Kilestem az ablakon és integettem Miának, majd egy remek rejtekhelyet kerestem. Attol a naptól mondhatom azt, hogy az életem teljesen megváltozott....

Őrült Rajongó...| befejezve|Where stories live. Discover now