20.

105 7 6
                                    


Reggel 4:40-re volt beállítva az ébresztő. Felkeltünk, átöltöztünk majd mind a ketten pakolni kezdtünk.

Mia és én levittük a cuccainkat a nappaliba ahol a nagyi várt minket 2 csomag szendvicsel, 1-1 kis doboz palacsintával és kávéval. Elpakoltuk a kajákat majd megittuk a kávét. Elköszöntünk a nagyitól majd hívtunk egy taxit ami pár perc múlva meg is érkezett és kivitt minket az állomásra.
Megvettük a jegyeket majd mikor megjött a vonat fel is szálltunk.
Mia amint leült egyböl enni is kezdett.
Én bedugtam a fülesem a telefonba majd bekapcsoltam egy zenét, az ablaknal döntöttem a felyem. El is aludtam.


Mikor felkelltem a vonat állt az egyik megállóban. Kikapcsoltam a zenét és Miához fordultam.

-Mi történt? - kérdeztem

-Már vagy 2 perce áll a vonat. Nem tudom. Azt mondták hogy kb 10 perc és indulunk. - válaszolta Mia.

-Ja. Oké. -mondtam majd én is enni kezdtem mert már kezdtem éhes lenni.
Mia már mindent megevett. De amikor én kezdtem enni nagy boci szemekkel nézett rám.

-Tessék te nyomi. - mondtam majd megdobtam egy szendvicsel.

-Köszi. Én is szeretlek. - válaszolta majd enni is kezdett.
Ez a lány mindig 0-24ben eszik, mégis olyan vékony mint egy ropi.

Mia elkezdte mesélni hogy milyen ruhákat vett tegnap, meg hogy talált nekem is egy pár ruhát amit majd otthon oda is ad. Majd nosztalgiázni kezdtünk régi vicces sztorikrol. Szinte csak tőlünk tengett a vasuti kocsi. A nagy vihogásba észre se vettük hogy ismét elindultunk.

Pár óra utazás után meg is érkeztünk Los Angelesbe az állomásra. Összeszedtük a táskákat majd leszálltunk. Miven nem messze lakunk az állomástól, nem hívtunk taxit. Inkább haza sétáltunk. Először bementünk Miáékhoz. A szülei vidáman köszöntöttek minket. Imádom Mia szüleit. Nagyon lazák. Felmentünk Mia szobájába, segítettem neki kipakolni majd oda adta a ruhákat amiket nekem vett.
Vett 3 rövid felsőt, egy pulcsit, egy kék szakadt farmert, egy rövidnadrágot, egy szoknyát.
Még szerencse hogy ugyan az a méretünk.

Elraktam a ruhákat amiket vett nekem. Kikisért, de mielött eljöttem volna, Mia anyukája jött oda hozzám és meg is ölelt.

-Jaj kis drágám. -jött oda Mia anyukája. -Én drukkolok neked és az énekes Csávónak.

-Köszönöm. De nem hiszem hogy ebböl bármi lehet. -válaszoltam.

-Ugyan. Ne mondj le róla ilyen hamar. -Mondta majd megölelt.
Elköszöntem tőlük majd indultam haza.
Nagy meglepetésemre anyumék nagyon örültek az érkezésemnek.
Anyu sütivel várt, apu pedig szorosan megölelt. Fura.

Felmentem a szobámba kipakolni. A telefont felraktam tölteni, mert a zene hallgatástól totál lemerül. Csatlakoztam az itthoni Wifi-re.
Mikor mindent kipakoltam apu szólt, hogy menjek le. 

Lementem a lépcsőn majd leültem a nappaliba. Anyu és apu velem szembe ülve figyeltek engem.

-örülünk hogy végre itt vagy. -kezdte anyu.

-Már hiányoztál kislányom. -mondta apa.

-Ti is hiányoztatok.

-Emili. Szivem. -kezdte anyu. -Kérlek ne haragudj ránk. Túlreagáltuk a dolgokat. Nem tilthatom meg neked, hogy ne találkozzatok. Mert tudom hogy ottvoltál Oaklandba a koncerten. Kérlek ne haragudj. - mondta anyu könnyes szemekkel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Őrült Rajongó...| befejezve|Where stories live. Discover now